بیوگرافی و عکس های پارسا خائف شرکت کننده عصر جدید

5

بیوگرافی و عکس های پارسا خائف شرکت کننده عصر جدید

پارسا خائف خواننده سنتی نوجوان در برنامه عصر جدید را در بیوگرافی و عکس های شخصی و خانوادگی و سوابق و آهنگ ها و نحوه خواننده شدن و آدرس اینستاگرام و محل زندگی وی را در سایت حرف تازه مشاهده کنید.

پارسا خائف

بیوگرافی پارسا خائف

این خواننده نوجوان که این روزها در عصر جدید با خوانندگی خود شور و حال خاصی به برنامه داده و چراغ های سفید را یکی پس از دیگری درو می کند متولد ۲۷ ادریبهشت سال ۱۳۸۴ در اردبیل است.

پارسا خائف

شروع از کودکی

پارسا از کودکی به موسیقی و خوانندگی علاقه مند بود و صدای رسا و بلند او نیز باعث شد تا از همان کودکی وارد عرصه موسیقی شود و از سن کم وارد فعالیت های موسیقیایی شود.
او زیر نظر اساتید موسیقی در اردییل دوره های موسیقی گذرانده و بطور حرفه ای در آموزشگاه فدک خوانندگی و نوازندگی را آموخته است.

 

پارسا خائف

رتبه یک جشنواره موسیقی

پارسا خائف با تلاش و کوشش و پشتکار خود در این زمینه توانسته رتبه اول جشنواره ملی موسیقی جوان در بخش آواز ایرانی را از آن خود کند
او با رای هیات داوران دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در بخش آواز ایرانی در رده سنی الف رتبه اول را کسب کرد .

پارسا خائف

فرمول یک

خواننده عصر جدید قبل از حضور در این مسابقه در برنامه فرمول یک ،مهمان علی ضیا بود و در آن برنامه نیز کلیپ های خوانندگی او بسیار پر طرفدار بود.

پارسا خائف

اجرای پارسا خائف در عصر جدید

با همه موفقیت ها و جوایز جشنواره او با مسابقه عصر جدید بیشتر به مردم ایران شناخته شد و مشهورتر شد تا جایی که رای مردم به او میلبونی بوده و علاوه بر رای داوران با رای مردم و استقبال آنها مواجه شده است و تا مرحله نیمه نهایی این مسابقه بالا آمده است.

عکس های پارسا خائف

در ادامه تصاویر شخصی و خانوادگی از این خواننده آذری زبان و مشهور اردبیلی مشاهده کنید

پارسا خائف

پارسا خائف

پارسا خائف

پارسا خائف

پارسا خائف

پارسا خائف

5 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های پارسا خائف شرکت کننده عصر جدید

  1. شهرام گفت:

    صدای عالی وآهنگ زیبا مخصوصا آن قسمتی که شهريار حیدر بابا میخونه که من واقعا گريم میگیره اگر جشنواره ای بود من به عنوان بهترین اجرا و آهنگ انتخابش میکردم صدای زیبا و دلنشین و موسیقی دلنواز و ترکیب فارسی به ترکی خیلی عالی بود .

  2. السا جعفری گفت:

    صدای معرکه ای داری ، و با تمام وجودم عاشقتم هر شب خواب تو میبینم که در ‌‌کنارم هستی . انشاالله همیشه خداوند در کنارت باشد ، خدا یار و نگهدار

  3. محمد محمدی نیا گفت:

    صدای خیلی خوبی داری عمو دلقک از خوزستان

  4. محمد گفت:

    صدای خوبی داری ولی به پای خوزستا نیا نمیرسی شما امکانات دارین منی که صدام خیلی خوبه امکانات نداریم متاسفانه ولی صدات خوب بود دوستت دارم

  5. پویان گفت:

    بهتر است به جای واژه بیگانه بیوگرافی به فارسی بنویسیم: زندگینامه

نظرات