خبر ازدواج ریحانه پارسا بازیگر + عکس

6

خبر ازدواج ریحانه پارسا بازیگر

ازدواج ریحانه پارسا : ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر با منتشر کردن عکسی در صفحه اینستاگرام خود خبر از ازدواج خود داد.

ازدواج ریحانه پارسا

ریحانه پارسا بازیگر تلویزیون امروز با منتشر کردن تصویری از حلقه های نامزدی خود در صفحه اینستاگرامش خبر از ازدواج خود داد.

 

ازدواج ریحانه پارسا

او برای این پستش نوشت :

گر هیچ نباشد چون تو باشی..
ممنون از تبریکاتون 😍
و تشکر ویژه از جواهری باران بابت طراحی زیبای حلقه هامون💍

 

ریحانه پارسا در اولین حضور خود در مقابل دوربین در سریال پدر حضور یافت که حضورش در این سریال پرطرفدار باعث شهرت وی شد. منتشر کردن برخی عکسها بعد از پایان این سریال در صفحه شخصی این بازیگر باعث به وجود آمدن حاشیه هایی شده بود.

ریحانه پارسا در سریال پدر بازی می کرد. پدر نام یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا است که در سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ تولید شده‌است. این سریال قرار بود در ماه رمضان ۱۳۹۷ پخش شود اما از ۲۵ تیرماه سال ۱۳۹۷ از شبکه ۲ پخش شد.

چندی پیش صفحه شخصی ریحانه پارسا بازیگر سریال «پدر» در اینستاگرام مسدود شد!

او پیش از این در گفتگویی درباره ازدواج گفته بود: ریحانه پارسـا بازیگر نقش لیلا در سریال پدر در گفتگویی پیرامون ازدواج نکردنش گفت که سن او برای ازدواج هنوز زود است. نمی دانم چه پیش می آید ولی به نظرم هنوز خیلی سنم کم است و خیلی زود است برایم مگر این که چنین اتفاقی بیافتد و حجمی از عشق برایم به وجود بیاید که بخواهم به خاطر رسیدن به طرف مقابل قید همه چیز را بزنم.

6 دیدگاه در “خبر ازدواج ریحانه پارسا بازیگر + عکس

  1. مح گفت:

    من دانشجوی علمی کاربردی یک گچساران درسال ۹۵ درمقطع کاردانی بودام یکی ازدرسها به نام اصول فقه نیومدام روی جلسه وغیبت بوددانشگاه خودش بهم دوازده داد این علم دانشگاه علمی کاربردیست

  2. محمد رضا گفت:

    بهبه

  3. ارشام گفت:

    خداکنه خوشبخت بشه

  4. باران گفت:

    اصلا مطالبتون جالب نیست

  5. سارا گفت:

    خیلی مطالب خوبی دارید موفق باشید.

  6. رضا گفت:

    سلام
    مطلب خوبی داشتید ممنون

نظرات