بیوگرافی اشکان خورشیدی داور فوتبال و همسرش و فرزندان +‌ عکس های جدید و جنجال اخیر

0

بیوگرافی اشکان خورشیدی داور فوتبال و همسرش و فرزندان +‌ عکس های جدید و جنجال اخیر

اشکان خورشیدی داور فوتبال متولد ۲۴ مرداد ۱۳۵۸ در ساری بوده و دارای مدرک تحصیلی ریاضی کاربردی است . او علاوه بر داوری فوتبال کارمند صنایع چوب مازندران بوده و در کنار حقوق کارمندی به داوری نیز مشغول است. او یکی از داوران بین‌المللی فوتبال بوده که از سال ۲۰۱۲ تاکنون در بازی های بین المللی و مسابقات مهم و شاخصی را سوت زده است‌. اشکان خورشیدی دارای دو فرزند پسر است که در حال حاضر مشغول تحصیل می باشند. ادامه بیوگرافی اشکان خورشیدی داور فوتبال و زندگی شخصی و ورزشی و همسرش و فرزندان و سوابق وی را از مجله حرف تازه میخوانید.

اشکان خورشیدی فعالیت ورزشی خود را در فوتبال از نوجوانی آغاز کرده و سپس بعد از خداحافظی از فوتبال به دلیل مصدومیت، داوری در مسابقات را استارت زد. این داور فوتبال را باید کتک خور ترین داوران محسوب کرد. او در دربی ۱۰۱ بین پرسپولیس و استقلال با حمله هواداران دچار مصدومیت شد و مجبور شد زمین ترک کند. ایشان مسابقات و دربی‌های شاخصی در کشور را سوت می‌زند.

اشکان خورشیدی

بیوگرافی اشکان خورشیدی داور فوتبال کیست

  • نام و نام خانوادگی: اشکان خورشیدی
  • تاریخ تولد: ۲۴ مرداد ۱۳۵۸
  • محل تولد: ساری
  • قد: ۱۷۷ سانتیمتر
  • میزان تحصیلات: فوق دیپلم ریاضی
  • شغل: کارمند
  • سال شروع داوری: ۱۳۷۶
  • سال ورود به لیگ برتر: ۱۳۸۷
  • سال ورود به لیست فیفا: ۲۰۱۲
  • پیشه: داور فوتبال

اشکان خورشیدی زاده ۲۴ مرداد ۱۳۵۸ در ساری میباشد. او دانش آموخته ریاضی کاربردی بوده و دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم ریاضی کاربردی می باشد. وی تاکنون در چند دوره مسابقات مهم فوتبال در لیگ برتر فوتبال ایران داوری کرده است. شغل اصلی وی کارمند صنایع چوب بوده و در کنار حقوق کارمندی، به داوری فوتبال نیز مشغول است.

اشکان خورشیدی

سوابق ورزشی

آقای داور فعالیت ورزشی خود را در فوتبال از نوجوانی آغاز کرده و سپس بعد از خداحافظی از فوتبال به دلیل مصدومیت، داوری در مسابقات را استارت زد او از سال ۱۳۸۸ به عنوان داور فعالیتش را در لیگ برتر فوتبال ایران شروع نمود ایشان مسابقات و دربی‌های شاخصی در کشور را سوت می‌زند.

اشکان خورشیدی یکی از داوران ایرانی فوتبال است که از سال ۱۳۷۶ داوری و قضاوت در بازی ها و مسابقات فوتبال را شروع کرده است‌
بعد از مدتی از سال ۱۳۸۹ در لیگ برتر فوتبال ایران شروع به قضاوت کرده و یکی از داوران برتر لیگ برتری فوتبال است.

اشکان خورشیدی
وی همچنین یکی از داوران بین‌المللی بوده که از سال ۲۰۱۲ تاکنون در بازی های بین المللی نیز سوت زده است‌.
از سوابق اشکان خورشیدی می توان به قضاوت در شهرآورد ۸۴ و ۱۰۱ بین تیم های استقلال و پرسپولیس اشاره کرد که کمک داور چهارم بوده است

اشکان خورشیدی داور دربی ۱۰۱

آقای اشکان خورشیدی داور دربی ۱۰۱ در فینال جام حذفی در روز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ بوده و این دیدار را در ورزشگاه آزادی سوت می زند.

علیرضا ایلدروم حسن ظهیری کمک های وی در این بازی خواهند بود.

همسر اشکان خورشیدی کیست + فرزندان

آقای خورشیدی چند سال پیش ازدواج کرده و دارای دو فرزند پسر می باشد.

سوابق داوری

همچنین این داور فوتبال به عنوان داور اول مسابقه و دربی ۸۹ بین پرسپولیس و استقلال انتخاب شده که روز شنبه ۱۰ فروردین ۹۸ برگزار می شود

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، در این دیدار در کنار خورشیدی به عنوان داور اول، رضا سخندان و علی میرزا بیگی به عنوان کمک های اول و دوم حضور خواهند داشت.

آقای اشکان خورشیدی پیش از این یک بار دربی تهران بین استقلال و پرسپولیس را قضاوت کرده است که برمی‌گردد به ۱۰ فروردین ماه سال ۱۳۹۸ و دربی ۹۰ پایتخت، در آن بازی پرسپولیس با تک‌گل دقیقه ۲۱ احمد نوراللهی به پیروزی رسید.

اشکان خورشیدی

مهم ترین یار کمکی خورشیدی در این دیدار، فغانی و منصوری خواهند بود. این دو داور با تجربه به عنوان کمک داوران ویدئویی در کنار خورشیدی حضور خواهند داشت و به قضاوت بدون اشتباه او کمک خواهندکرد.

فریدون اصفهانیان نیز به عنوان ناظر داوری این مسابقه معرفی شده تا به این ترتیب تیم داوری این مسابقه متشکل از ۹ نفر برای جلوگیری از یک جنجال در دربی، به خط شوند.

همچنین بخوانید: بیوگرافی حمید محمدی گوینده خبر ورزشی

اشکان خورشیدی

پیج اینستاگرام اشکان خورشیدی

اشکان خورشیدی صفحه ای در اینستاگرام و شبکه های مجازی ندارد.

عکس های جدید اشکان خورشیدی داور دربی

در ادامه عکس های شخصی و ورزشی این داور فوتبال را مشاهده کنید.

اشکان خورشیدی

اشکان خورشیدی

اشکان خورشیدی

اشکان خورشیدی

اشکان خورشیدی

 

نظرات