ساعت بازی استقلال و پرسپولیس شنبه ۱۰ فروردین ۹۸

1

ساعت بازی استقلال پرسپولیس شنبه ۱۰ فروردین ۹۸

دربی ۸۹ و شهرآورد دو تیم پایتخت نشین در روز شنبه ده فروردین ماه ۹۸ انجام می شود.
دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران روز شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.
درباره درباره انتخاب داور این بازی حواسی زیادی وجود دارد و گزینه هایی، چون علیرضا فغانی و اشکان خورشیدی به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌های قضاوت این بازی نام برده شده است.

دربی 89

زمان و ساعت دربی ۸۹

قرار بود مسئولان کمیته و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در روز‌های گذشته جلسه‌ای تشکیل دهند و داور دربی ۸۹ را انتخاب کنند، اما با توجه به طولانی شدن برگزاری کلاس توجیهی داوران لیگ برتری این جلسه لغو شد.

بیشتر بدانید: بیوگرافی علیرضا فغانی

مختصری درباره بیوگرافی و عملکرد هر دو داور بگوییم که خورشیدی داور فوتبال در لیگ هجدهم بازی‌های حساسی را قضاوت کرده و متولد ۱۳۵۸ در ساری است و از سال ۱۳۷۶ داوری را شروع کرده و از سال ۱۳۸۹ در لیگ برتر فوتبال ایران قضاوت میکند.

دربی 89

زمان بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال

علیرضا فغانی که در جام جهانی، جام ملت‌های آسیا، جام باشگاه‌های جهان، لیگ قهرمانان آسیا، المپیک و … قضاوت کرده، دیگر گزینه داوری در این بازی است. او پس از داوری در بازی رفت این ۲ تیم بیان کرد که دیگر این مسابقه را سوت نخواهد زد و علاقه‌ای به قضاوت مسابقه استقلال و پرسپولیس ندارد، اما به هرحال جز گزینه‌های قضاوت است.

تاریخ بازی پرسپولیس و استقلال

دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال روز شنبه ۱۰ فروردین ۹۸ به جای ساعت ۱۷ در ساعت ۱۶ آغاز می‌شود.

دربی 89

اسامی داوران دربی ۸۹ و بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال

کمیته مسابقات سازمان لیگ یادآور شد: به دلیل تسهیل در رفت و آمد هواداران فوتبال در ایام نوروز ساعت دو مسابقه لیگ برتر فوتبال به شرح زیر تغییر کرد:

دیدار سپاهان و ذوب آهن اصفهان معوقه ازهفته نوزدهم لیگ برتر روز سه شنبه ۶ فروردین ۹۸ به جای ساعت ۱۷ در ساعت ۱۶ آغاز می‌شود.

همچنین دیدار دوتیم پرسپولیس و استقلال از هفته بیست و سوم لیگ برتر روز شنبه ۱۰ فروردین ۹۸ به جای ساعت ۱۷ در ساعت ۱۶ برگزار می شود.

1 دیدگاه در “ساعت بازی استقلال و پرسپولیس شنبه ۱۰ فروردین ۹۸

  1. زهرا تفویضی گفت:

    خرید بلیط

نظرات