بیوگرافی محسن تختی بازیگر نقش جوانی غلامرضا تختی و همسرش + زندگی شخصی

1

بیوگرافی محسن تختی بازیگر نقش جوانی غلامرضا تختی و همسرش + زندگی شخصی

محسن تختی : محسن تختی متولد ۲۶ آبان سال ۱۳۶۹ در اردبیل، کشتی گیر، بازیگر و آتش نشان اهل ایران است. در ادامه بیوگرافی محسن تختی بازیگر نقش جوانی تختی + نسبت با تختی و اینستاگرام و جزئیات زندگینامه و سوابق و سن و محل زندگی وی را در سایت حرف تازه بخوانید.

محسن تختی بازیگر جوانی تختی است. او نسبتی با غلامرضا تختی ندارد و همنامی او با این کشتی گیر جذاب اتفاقی است. محسن متولد ۱۳۶۹ در اردبیل است. او آتش نشان است و در مسابقه فرماندهی شرکت کرد و به نیمه نهایی رسید. پر انرژی و عاشق هیجان. او ساکن اردبیل است و یکی از برنامه هایش ادامه بازی است.

بیوگرافی محسن تختی و همسرش

محسن تختی (Mohsen Takhti) متولد ۲۶ آبان سال ۱۳۶۹ در اردبیل، کشتی گیر، بازیگر و آتش نشان اهل ایران است او دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته مدیریت آتش نشانی می باشد و با بازی در نقش جوانی غلامرضا تختی به شهرت رسید.

محسن تختی

فعالیت ها از کشتی تا آتش نشانی

در بیوگرافی محسن تختی از نوجوانی وارد رشته کشتی شده و علاقه شدیدی به این ورزش دارد.
از یازده سالگی تا اوایل جوانی در عرصه کشتی فعالیت داشت و در مسابقات استانی و کشوری نیز شرکت داشته است.
وی در دوران فعالیتش در کشتی به مقام قهرمانی نیز دست پیدا کرده و دو مقام استانی در استان اردبیل را کسب کرده است.
از سن بیست و دو سالگی وارد آتش نشانی شده و تاکنون نیز عضو سازمان آتش نشانی می باشد.

محسن تختی
وی در مسابقات آتش نشانی سه دوره مقام قهرمانی را کسب کرده و به عنوان آتش نشان نمونه برگزیده شده است‌.
به گفته خودش وی برای حضور در تیم آتش نشانی برای شرکت در مسابقات کشتی دعوت به همکاری شده است.

محسن تختی

همسر محسن تختی

محسن تختی متاهل است و ازدواج کرده و دارای یک فرزند می باشد.
وی در سفری که به مشهد داشته، عاشق دختری مشهدی می شود و تصمیم به ازدواج با او میگیرد.
یک جوان آذری با یک دختر مشهدی.

محسن تختی

وی درباره ازدواجش گفته :این بخش زندگی‌ام شباهت زیادی به زندگی آقاتختی دارد. تفاوت فرهنگی دو خانواده باعث شد تا من و همسرم سختی زیادی تحمل کنیم تا به‌ هم برسیم.
واقعاً معجزه بود و امام رضا (ع) پا درمیانی کرد. حالا هم یک پسر پنج‌ ماهه داریم. از زندگیم راضیم و خدا را شاکر.

محسن تختی

حضور در مستند فرمانده

وی در مستند مسابقه فرمانده به عنوان یکی از شرکت کنندگان مسابقه حضور داشت و به دلیل ورزشکار بودن و نیرو و توان قوی به مرحله نیمه‌ نهایی رسید اما به دلیل مصدومیت از ادامه مسابقه باز ماند و دوم شد.

محسن تختی

بازیگر نقش جوانی غلامرضا تختی

به دلیل شباهت و همچنین آشنایی با فنون و تکنیک های کشتی و کشتی گیر بودن برای ایفای نقش جهان پهلوان تختی در دوره جوانی انتخاب شد .
این اولین حضورش در عرصه سینما و بازیگری بود که بسیار بازی خوب و درخشانی را از خود به نمایش گذاشت.

محسن تختی

نسبت با پهلوان تختی

محسن تختی، بازیگر نقش جوانی‌ های تختی بین ۲۲ سالگی تا سی و پنج سالگی هیچ نسبتی با غلامرضا تختی ندارد و صرفا تشابه اسمی می باشد. فامیل بودن و یا نبودن محسن تختی با جهان پهلوان تختی یکی از چالش های کاربران است که که باید بگوییم هیچ نسبتی فامیلی با هم ندارند

محسن تختی

مصاحبه و گفتگوی جدید محسن تختی

بازیگر نقش جهان تختی در مصاحبه گفت:
طبق مستندات و آنچه دوستان و آشنایان آقا تختی می‌گفتند، او همیشه لبخند به لب داشته و آقای توکلی هم روی این بخش تاکید داشتند و من هم آن را اجرا کردم

برنامه ریزی برای بازیگری

برای آینده‌ام برنامه‌ریزی دارم و هدف‌گذاری‌هایم نیز مشخص است. یکی‌اش این‌که بازیگری را دنبال خواهم کرد.

محسن تختی

نحوه انتخاب برای فیلم سینمایی تختی

عوامل سازنده فیلم برای پیدا کردن بازیگران نقش‌های تختی در جست‌وجو در اینستاگرام و پیدا کردن آدم‌هایی با نام تختی بود که یکی از آنها من بودم. آقای مردانه، دستیار آقای توکلی برایم پیغام گذاشت با شماره تلفن. تماس گرفتم و بعد به تهران آمدم و تست گریم دادم و پذیرفته شدم.

بیشتر بدانید: بیوگرافی مرتضی فاطمی مجری برنامه اختیاریه

قبل از بازی در این فیلم تجربه حضور در مسابقه تلویزیونی فرمانده را داشتم که شبیه کارهای مستند بود. این مسابقه با حدود ۱۵ دوربین ضبط می‌شد به همین دلیل استرس و نگرانی برای حضور مقابل دوربین نداشتم. اما برای نزدیک شدن به نقش آقا تختی، آقای ملکان تهیه‌کننده و طراح گریم و آقای توکلی خیلی به من کمک کردند.

محسن تختی

تاثیرگذارترین سکانس مسابقه تختی

یکی از سکانس های تاثیرگذار و درعین حال تلخ مسابقه تختی آسیب دیدن چشمش بود.
سکانس دشواری بود.واقعاً زانوی بازیگر نقش مقابل به چشمم خورد و دردی وحشتناک داشتم اما اعتراض نکردم و به کارم ادامه دادم.احساس می‌کردم هرچه این سکانس با حس و حال واقعی‌تری فیلمبرداری شود، بهتر است و به موفقیت فیلم بیشتر کمک می‌کند.

محسن تختی

صحنه تلخ خداحافظی تختی از کشتی

سکانسی که آقاتختی در بیمارستان از کشتی خداحافظی می‌کند، یکی از نفس‌گیرترین سکانس‌ها بود.
واقعاً متاثر شده بودم و چند روزی درگیر این سکانس بودم. از زمانی که به صورت حرفه‌ای کشتی می‌گرفتم، شیفته مرام و شخصیت آقاتختی بودم اما فیلم تختی مرا عاشق این شخصیت کرد. تلاش می‌کنم از شخصیت آقاتختی جدا نشوم تا بتوانم مثل او زندگی کنم. مردی که همه زندگی‌اش را وقف مردم کرد و هیچ چیز به‌ جز خشنودی مردم او را خوشحال نمی‌کرد حتی وقتی که مردم پشت او را خالی کردند، حتی وقتی مردم نمی‌دانستند که او چه می‌کشد و زندگی شخصی‌اش دچار چه چالش‌ هایی است

محسن تختی

سکانس خودکشی تختی

سکانس خودکشی تختی و اینکه دختر مستخدم هتل آخرین نفری بوده که به نیت درخواست کمک برای آقا تختی یک لیوان آب خوردن می‌آورد، اما پشت در بسته اتاق او می‌ماند، یکی از تلخ‌ترین سکانس‌های سینمای ایران است.

در فیلم تختی، چهار بازیگر نقش مقاطع کودکی، نوجوانی، جوانی و میانسالی تختی را بازی می‌کنند که بیشترین نقش را محسن تختی به عهده دارد.درباره چگونگی انتخابش برای این نقش می‌گوید: عوامل سازنده فیلم برای پیدا کردن بازیگران نقش‌های تختی از روش‌های مختلف استفاده کرده بودند که یکی از آنها جست‌وجو در اینستاگرام و پیدا کردن آدم‌هایی با نام تختی بود که یکی از آنها من بودم. آقای مردانه، دستیار آقای توکلی برایم پیغام گذاشت با شماره تلفن. تماس گرفتم و بعد به تهران آمدم و تست گریم دادم و پذیرفته شدم. قبل از بازی در این فیلم تجربه حضور در مسابقه تلویزیونی فرمانده را داشتم که شبیه کارهای مستند بود. این مسابقه با حدود ۱۵ دوربین ضبط می‌شد به همین دلیل استرس و نگرانی برای حضور مقابل دوربین نداشتم. اما برای نزدیک شدن به نقش آقا تختی، آقای ملکان تهیه‌کننده و طراح گریم و آقای توکلی خیلی به من کمک کردند. آنچه باید می‌خواندم را در اختیارم گذاشتند و فیلم‌هایی را هم که باید می‌دیدم، تماشا کردم. در زمان فیلمبرداری هم کاملاً تابع حرف‌های آقای توکلی بودم. برای رسیدن فیلم به جشنواره زمان فیلمبرداری فشرده بود و گاهی ۲۰ ساعت سرکار بودم اما آنقدر گروه سازنده خوب بودند و آنقدر عاشق شخصیت آقا تختی بودم که اصلاً خستگی را نمی‌فهمیدم. خدا را شکر کار خوب پیش می‌رفت و پلان‌ها به برداشت‌های زیاد نمی‌کشید.

عکس های جدید اینستاگرام محسن تختی

پیج اینستاگرام

mohsen__takhti

صفحه شخصی و اینستاگرام هنرمند فعال بوده و شما می‌توانید تصاویر بیشتر و آشنایی بیشتر با این بازیگر جوان به پیج او مراجعه کنید.

در ادامه تصاویر و بیوگرافی محسن تختی بازیگر نقش جوانی جهان پهلوان را مشاهده کنید.

محسن تختی

محسن تختی

محسن تختی

1 دیدگاه در “بیوگرافی محسن تختی بازیگر نقش جوانی غلامرضا تختی و همسرش + زندگی شخصی

  1. مریم گفت:

    من اهل تهران هستم وقتیکه ۱۲ ساله بودم اولین بار آقا تختی را در ایستگاه راه آهن تهران دیدم بعد ها فهمیدم که در آنجا کار میکرده . سال‌های بعد که دانشجوی دانشگاه تهران بودم اورا در باشگاه ورزشی دانشگاه در قنادی سینا که روبروی دانشگاه بود چندین بار دیدم همیشه مردم دور او جمع می‌شدند و برایش ابراز احساسات می‌کردند خیلی محبوب و مورد محبت مردم بود . یکباردر خیابان نادری او را دیدم که سوار کامیونی
    بود که خیلی آهسته میرفت او برای زلزله زدگان بویین زهرا پول جمع می‌کرد از ساختمانهای بلند مردم اسکناس بسر او میریختند واقعا اسطوره‌ای بود . همان محبوبیت شدیدی که بین مردم داشت او را وادار بخود کشی کرد !! داستان بلنده

نظرات