برنامه تحویل سال ۹۸ شبکه ۳ با اجرای احسان علیخانی

0

برنامه تحویل سال ۹۸ شبکه ۳ با اجرای احسان علیخانی

تحویل سال ۹۸ در شبکه ۳ را با جزئیات و نحوه اجرای احسان علیخانی و زمان پخش و اسامی مهمانان را در سایت حرف تازه بخوانید

صدا و سیما در لحظه های پایانی و چند ساعت مانده به تحویل سال برنامه‌های مخصوص و مناسبتی روزهای آخر سال در شبکه های تلویزیون پخش می شود .

تحویل سال

برنامه تحویل سال ۹۸ شبکه سه

هر شبکه تلویزیونی با یک مجری روی آنتن زنده این برنامه ها را پخش می کند و با انتخاب مجریان کاربلد و کارکشته به رقابت با هم می پردازند

امسال نیز همانند سال‌ های قبل همه شبکه‌های تلویزیونی در روزهای قبل از سال نو و لحظات تحویل سال ویژه برنامه خود را آغاز می‌کنند و نکته قابل توجه در برنامه‌های امسال این است که علاوه بر چهره‌های هنری و ورزشی و بازیگران، افرادی به تلویزیون دعوت شده‌اند که منتخب مردمی هستند که برای حضور در ویژه های برنامه های پایان سال دعوت شدند.

زمان پخش ویژه برنامه سال تحویل ۹۸ شبکه سه

شبکه سه همانند سال های قبل تغییری در مجری نداده و مانند سال های پیش احسان علیخانی اجرای آن را بر عهده دارد.

ویژه‌ برنامه شبکه سه سیما در روزهای سه‌ شنبه (۲۸ اسفند ماه) و چهارشنبه (۲۹ اسفند ماه) راهی آنتن می‌شود که قرار است با حضور چهره‌هایی از حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری و همچنین نخبگان جوان کشور روی آنتن برود.
احسان علیخانی مجری تلویزیون امسال هم اجرای شبکه سه را بر عهده دارد که هنوز جزئیات این برنامه مشخص نیست. احتمال دارد که ویژه‌ برنامه روزهای پایانی سال از لوکیشنی در ورزشگاه آرارات روی آنتن شبکه سه سیما برود.

 

تحویل سال

احسان علیخانی مجری برنامه شبکه سه

علیخانی در این سال‌ها اجرای ویژه برنامه را بر عهده داشته است که در چند سال اخیر با برنامه‌ های سه ستاره آن را همراه کرده بود و به نوعی رقابتی برای برنامه‌ها و سریال‌ های تلویزیونی ایجاد کرده بود.

این مجری این روزها در حال اجرای برنامه «عصر جدید» است که روزهای شنبه و یکشنبه از شبکه سه سیما پخش می شود که در عید نوروز قرار است هر شب پخش شود.

تحویل سال

البته طبق گفته ها و توضیحات معاون سیما در نشستی که اخیراً با خبرنگاران داشته تاکید کرده است که مجریان خاص مجاز هستند فقط در شبکه مربوطه کار اجرا کنند و این برنامه ها بدون حاشیه و جنجال اجرا شود.

نظرات