بیوگرافی معین شاهچراغی بازیگر +‌‌عکس های اینستاگرامی معین شاه چراغی و سوابق

0

بیوگرافی معین شاهچراغی بازیگر +‌‌عکس های اینستاگرامی معین شاه چراغی و سوابق

معین شاهچراغی یا معین شاه چراغی متولد تهران بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او از دهه ۹۰ وارد بازیگری شده و تاکنون در نمایش هایی چون و خداوند هایم را فراموش کرده است، «جنگل اسفالت» و فیلم مغزهای کوچک زنگ زده ایفای نقش کرده است. ادامه بیوگرافی معین شاهچراغی را در مجله حرف تازه می خوانید:

بیوگرافی معین شاهچراغی بازیگر و همسرش +‌‌عکس های اینستاگرامی معین شاه چراغی و سوابق

بیوگرافی معین شاهچراغی

معین شاهچراغی یا معین شاه چراغی متولد تهران بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

او از هنرجویان هومن سیدی بوده و بازیگری را از موسسه آزاد بازیگری هومن سیدی به نام موسسه هشت میلی‌متری آغاز کرده است

بیوگرافی معین شاهچراغی بازیگر +‌‌عکس های اینستاگرامی معین شاه چراغی و سوابق

سوابق بازیگری

معین شاه چراغی (Moein ShahCheraghi) بازیگری را از تئاتر آغاز کرده است. او علاوه بر بازیگری در زمینه تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد و اکنون در سریال جنگل آسفالت بازی کرده است.

این بازیگر جوان تاکنون ۳ بار سابقه همکاری با هومن سیدی کارگردان معروف کشورمان را در کارنامه خود دارد. شاهچراغی در نمایش و خداوند هایم را فراموش کرده است، قورباغه و فیلم مغزهای کوچک زنگ زده سابقه همکاری با هومن سیدی را دارد. زمان ورود به سینما برای اقای شاهچراغی با بازی در فیلم سینممایی مغزهای کوچک زنگ زده در سال ۹۶ رقم خورد که در جشنواره فیلم فجر حضور داشت. معین شاهچراغی کارش را با تئاتر آغاز کرده و اولین بار در سال ۱۳۹۶ در نمایشی با عنوان “و خداوند هایم را فراموش کرده است” به کارگردانی هامون سیدی و تهیه کنندگی هومن سیدی در تماشاخانه استاد انتظامی روی صحنه رفت و بعد از این تجربه تئاتری، هومن سیدی از او برای ایفای نقش در فیلم “مغزهای کوچک زنگ زده” دعوت به کار کرد. شاهچراغی بعد از تجربه خوبی که از نخستین حضورش مقابل دوربین سینما کسب کرد، به دعوت هومن سیدی در سریال “قورباغه” نیز حضور پیدا کرد.

بیوگرافی معین شاهچراغی بازیگر و همسرش +‌‌عکس های اینستاگرامی معین شاه چراغی و سوابق

نمایش «موتورخونه» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین بصیر و تهیه‌کنندگی معین شاهچراغی می باشد. «موتورخونه» که کاری از هنرجویان موسسه هشت میلی‌متری به مدیریت هومن سیدی است، توانست از بین گروه‎‌های متقاضی اجرای عموم به عنوان گروه برگزیده انتخاب شود.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی معین شاهچراغی بازی در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده است. معین شاه چراغی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال ۱۳۹۶ فیلم مغزهای کوچک زنگ زده نقش مهمی بازی کرده است او در این فیلم با هومن سیدی همکاری داشته است.

معین شاه چراغی کیست

جدیدترین کار هنری معین شاهچراغی بازی در مجموعه «جنگل آسفالت» به کارگردانی پژمان تیمورتاش می باشد.

فیلم ها و سریال های معین شاهچراغی

ازدواج و همسر

از زندگی شخصی و خصوصی و وضعیت ازدواج معین شاه چراغی خبری منتشر نشده است.

عکس معین شاهچراغی

بازی فیلم مغزهای کوچک زنگ‌زده

معین شاه چراغی وی در فیلم مغزهای کوچک زنگ‌ زده بازی کرده است. فیلم مغزهای کوچک زنگ‌زده به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی و تهیه‌ کنندگی سعید سعدی محصول سال ۱۳۹۶ است.

او در کنار بازیگرانی چون نوید محمدزاده، فرید سجادی حسینی، علی علایی، فرهاد اصلانی، مرجان اتفاقیان، نوید پورفرج، هامون سیدی، لادن ژاوه وند، مهیار راحت طلب، مهرداد بهاالدینی، اشکان حسن پور، پیمان پازوکی، امید شیری، آرمین بهجت، منصوره ایلخانی، مهران ملکوتی، صفر محمدی، محمود کیان و نازنین بیاتیتجارب خوبی را کسب کرد.

اینستاگرام معین شاهچراغی

معین شاهچراغی بازیگر نقش سعید در سریال قورباغه کیست

معین شاهچراغی در نقش سعید در سریال قورباغه بازی کرده است. سریال قورباغه به کارگردانی، نویسندگی هومن سیدی است که پخش آن از طریق شبکه نمایش خانگی است. این سریال محصول سال ۹۹-۹۸ می باشد.

شاه چراغی در کنار نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، آناهیتا افشار، فرشته حسینی، مهران غفوریان، محمد امین شعر باف، احسان منصوری، نیما مظاهری، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان و نوید پور فرج در ابن سریال ایفای نقش کرد.

اینستاگرام معین شاهچراغی

(Moein ShahCheraghi)

اینستاگرام معین شاه چراغی با آیدی بالا فعال است.

فیلم ها و سریال ها

خداوند هایم را فراموش کرده است
سریال جنگل آسفالت
فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

منبع: گردآوری شده در حرف تازه

نظرات