مدلهای جدید تاپ زنانه مجلسی و راحتی

0

مدلهای جدید تاپ زنانه مجلسی و راحتی

یکی از لباس های زنانه که در تابستان کاربردی دو چندان پیدا می کند، تاپ زنانه است. این لباس راحتی معمولا در زیر مانتو، در منزل و یا مهمانی های دوستانه توسط خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد.

تاپ زنانه

 

تاپ زنانه

مدلهای تاپ زنانه راحتی با عکسهای جالب

تاپ زنانه

 

تاپ زنانه

مدل تاپ زنانه نیم تنه ورزشی

تاپ زنانه

 

تاپ زنانه

مدلهای شیک تاپ زنانه نخی

تاپ زنانه

 

تاپ زنانه

تاپ ها معمولا بدون آستین بوده و از بالای سینه تا روی ناف را پوشش می دهند. جنس تاپ معمولا از نخ و پنبه بوده و به همین دلیل بسیار خنک می باشد. اگر مدل تاپ زنانه شما بگونه‌ای است که، بند نازک و باریکی دارد، سینه بند بدون بند استفاده کنید. اکثر بندهای لباس زیر شما در زیر بندهای باریک تاپ، قرار نمی‌گیرند. علاوه بر آن، وجود یک بند اضافی، چندان جالب نیست. در این موارد بهتر است از انواع بدون بند استفاده کنید تا پوشش شما ظاهر بهتری داشته باشد.

اگر نتوانستید سینه بند بدون بند پیدا کنید، می‌توانید از لباس زیر با بند بی‌رنگ استفاده کنید.

اگر پیراهن یا ژاکت کش‌باف بر روی تاپ خود می‌پوشید، می‌توانید از هر لباس زیری که خواستید استفاده کنید.

تاپ زنانه

 

تاپ زنانه

 

تاپ زنانه

اگر شانه‌های پهن و بالا تنه‌ی درشتی دارید، بهتر است تاپی با بند پهن استفاده کنید. هرچه بالا تنه‌ی شما بزرگتر باشد، بهتر است بند تاپ شما پهن‌تر باشد. این بدان معنی است که تاپ بدون بند ممکن است برای شما مناسب نباشد. اگر از سینه بند بند‌دار استفاده کردید، باید تاپی با بند پهن‌تر بر روی آن بپوشید.

برای شانه‌های پهن از تاپی، با بند پهن‌تر و برای شانه‌های باریک، از تاپی با بند باریک‌تر استفاده کنید. به طور کلی، هرچه شانه پهن‌تری داشته باشید، باید به دنبال تاپ‌هایی با بند پهن‌تر بگردید. این مورد کمک می‌کند تا تاپ شما، به فرم متناسب‌تری اندام‌تان را نمایش دهد. بندهای باریک نیز شانه‌ها را پهن‌تر نشان می‌دهند. از طرف دیگر، اگر شانه‌های باریکی دارید، شاید بهتر باشد از بندهای باریک‌تر استفاده کنید. بندهای پهن شانه‌های شما را کوچک‌تر نشان می‌دهد.

تاپ زنانه

 

تاپ زنانه

 

تاپ زنانه

یقه را براساس پهنای شانه انتخاب کنید. اگر شانه باریکی دارید، تاپی با یقه‌ی گردتر یا صافتر انتخاب کنید. همچنین تاپ‌هایی با رنگ‌های روشن‌تر یا طرح‌های افقی بهتر است. برای شانه‌های پهن بهتر است تاپ زنانه با یقه‌ی هفتی یا یقه‌ای که انحنای بیشتری داشته باشد انتخاب کنید. چنین پوششی بدن شمارا درازتر و باریک‌تر نشان می‌دهد. همچنین بهتر است رنگ‌های تیره‌تر با طرح‌های عمودی انتخاب کنید.

تاپ زنانه

 

تاپ زنانه

 

تاپ زنانه

تعدادی تاپ زنانه ساده برای ست کردن با لباس‌های دیگر در کمد خود داشته باشید. تاپ‌های زنانه ساده، بدون طرح بوده و یک رنگ هستند؛ همچنین با هر لباسی به راحتی ترکیب می‌شوند. ترجیحاً از رنگ‌های خنثی، همانند سیاه، سفید یا خاکستری یا رنگ‌هایی با زمینه‌ی قهوه‌ای یا زیتونی برای این تاپ‌ها استفاده کنید.

تاپ زنانه

 

تاپ زنانه

تاپ زنانه سفید ساده به راحتی با کت و شلوار زنانه ست می‌شود و ظاهری جذاب و شیک به شما می‌دهد. برخی تاپ‌های زنانه ساده در یقه یا لبه‌ی پائینی خود، تور دارند. این تاپ‌ها برای لایه‌بندی در زیر بلوزهای زنانه سایز تن، مناسب هستند. خود تاپ زنانه با این استایل، نمایان نخواهد بود، اما تور آن از زیر یقه یا لایه‌ی پائین آن، مشخص خواهد شد.

تعدادی تاپ زنانه مجلسی برای زمانی که قصد دارید آن را برای مهمانی بپوشید و یا بیرون بروید، در کمد خود داشته باشید. این تاپ‌های زنانه معمولاً مقداری تور، پولک‌دوزی، منجوق‌دوزی یا برش‌های خاص دارند. این تاپ‌ها به اندازه‌ی کافی زیبا هستند که بتوانید برای مهمانی‌های خاص و صمیمانه استفاده کنید. زمانی که این تاپ‌ها را با اکسسوری‌ها و جواهرات مناسب ست کنید، می‌توانند ساده‌ترین شلوارها یا دامن‌ها را نیز جذاب‌تر نشان دهند.

تاپ زنانه

 

تاپ زنانه

نظرات