فیلم کامل زندگی پس از زندگی مهدی زنجیرانی فراهانی فصل پنجم قسمت ۷ +‌بیوگرافی و فیلم

0

فیلم کامل زندگی پس از زندگی مهدی زنجیرانی فراهانی درباره تجربه مرگ با عنوان مادر آمد در قسمت ۷ فصل پنجم برنامه زندگی پس از زندگی یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ از شبکه چهار پخش شد. دانلود کامل و تماشای آنلاین زندگی پس از زندگی فصل ۵ قسمت ۷ با حضور مهدی زنجیرانی فراهانی تجربه گر مرگ همراه با بیوگرافی در این صفحه قرار دادیم

فیلم کامل زندگی پس از زندگی مهدی زنجیرانی فراهانی (فصل پنجم زندگی پس از زندگی قسمت 7 ) +‌بیوگرافی و فیلم

فیلم کامل زندگی پس از زندگی مهدی زنجیرانی فراهانی (فصل پنجم قسمت ۷ ) +‌بیوگرافی و فیلم

مهدی زنجیرانی فراهانی تجربه گر مرگ در قسمت ۷ فصل پنجم زندگی پس از زندگی به عنوان مهمان حضور داشته و درباره نحوه کما رفتن و وقایع دوران کما بودن با عنوان مادر آمد گفتگو کرد. آقای

دانلود زندگی پس از زندگی ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

دانلود کامل قسمت ۷ فصل پنجم زندگی پس از زندگی در لینک زیر ببینید:

https://telewebion.com/live/tv4?e=0xc0fa4f8

بیوگرافی مهدی زنجیرانی فراهانی تجربه گر مرگ

مهدی زنجیرانی فراهانی تجربه گر مرگ ۴۶ ساله و اهل روستای زنجیران است. او سال هاست به عنوان پستچی مشغول کار است. او درباره نحوه کما رفتن و تجربه مرگ توضیح داد: در مهمانی مادر خانمم دچار درد شدید سینه شدم و به بیمارستان رفتم. او دارای همسر و دو فرزند دختر است. او روایتی از عالم بزرخ و دوران تجربه مرگ را در قسمت ۷ فصل پنجم زندگی پس از زندگی تشریح کرد که در فیلم زیر می ببنید:

معرفی برنامه

برنامه زندگی پس از زندگی با اجرای عباس موزون است که به بیان تجربیات نزدیک به مرگ افراد مختلف می‌پردازد. این برنامه به عنوان ویژه برنامه افطار ماه رمضان چند سال است که از تلویزیون پخش می شود. زندگی پس از زندگی با اجرای عباس موزون برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهار سیما برای لحظات عرفانی افطار است. «زندگی پس از زندگی» روایت افرادی است که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

«زندگی پس از زندگی» برنامه ای درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهارسیما برای لحظات عرفانی افطاراست. «زندگی پس از زندگی» روایت افرادی که در تجربه ی مرگ تقریبی ، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان ، مخاطبان برنامه مهمان روایت های شگفت انگیز تجربه گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.
هر فصل از این برنامه به تهیه کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است.
تاکنون ۴ فصل از «زندگی پس از زندگی» در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در ایام ماه مبارک پیش از افطار پخش شده است«زندگی پس از زندگی» برنامه ای است متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهارسیما برای دقایق عرفانی پیش از افطار. «زندگی پس از زندگی» روایت افرادی است که در تجربه ای نزدیک به مرگ، از کالبد جسم خارج شده و عالم برزخ را درک کرده و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان ، مخاطبان برنامه، مهمان روایت های شگفت انگیز تجربه گران مرگ تقریبی از عالمی دیگر می‌شوند.

هر فصل از این برنامه در ۳۰ الی ۳۳ قسمت ۹۰ دقیقه ای به تهیه کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است.تا کنون چهار فصل از این برنامه در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در روزهای ماه مبارک رمضان پخش شده است.

نظرات