بیوگرافی ادگار داویدز فوتبالیست هلندی و همسرش +‌عکس و سوابق و زندگی شخصی

0

بیوگرافی ادگار داویدز فوتبالیست هلندی و همسرش +‌عکس و سوابق و زندگی شخصی

ادگار داویدز کیست

ادگار استیون داویدس فوتبالیست سابق هلندی است. مادرش یهودی و پدرش آفریقایی می باشد. ادگار داویدز متولد ۱۳ مارس ۱۹۷۳ در سورینام ، بازیکن سابق فوتبال هلند است. ادامه بیوگرافی ادگار داویدز و همسر و فرزندانش از سوابق و خانواده و سفر به ایران و ادگار داویدز چرا عینک می زند را در مجله اینترنتی حرف تازه با عکس های شخصی او مشاهده کنید.

ادگار داویدز

بیوگرافی ادگار داویدز

ادگار داویدز یا ادگار داویدس متولد سال ۱۳ مارس ۱۹۷۳ در سورینام هلند بازیکن فوتبال سابق هلندی است. او دارای قد ۱٫۷۰ متر بوده و در حال حاضر ۵۱ سال سن دارد و در تیم های آژاکس ،آ.ث میلان، یوونتوس، بارسلونا، اینتر میلان و تاتنهام بازی کرده است. ادگار داویدز ۷۴ بازی ملی دارد و ۶ گل ملی را در کارنامه خود ثبت کرده و از او می‌توان به یکی از بهترین هافبک‌های چندسال اخیر و قدیم یاد کرد.

بیوگرافی ادگار داویدز فوتبالیست هلندی و همسرش کیست +‌عکس و سوابق و زندگی شخصی

سوابق

ادگار داویدز Edgar Davids، در سورینام کشور هلند بدنیا آمد. او از سال ۱۹۹۱ فوتبال حرفه ای را آغاز کرد و تاکنون در باشگاه های بزرگی چون آژاکس ،آ.ث میلان، یوونتوس، بارسلونا، اینتر میلان و تاتنهام بازی کرده است.

ادگار داویدز ستاره تیم ملی هلند است و بازی تکنیکی او در خاطره های ماندگار شده است. او می گوید»: اگر فوتبالیست نمی شدم کارمند می‌شدم چون به ریاضیات علاقه دارم.

خانواده ادگار داویدز اهل کجاست

ادگار داویدز یا ادگار داویدس در شهر پاراماریبو پایتخت سورینام، مستعمره هلند در آمریکای لاتین، از پدری آفریقایی‌تبار و مادری یهودی به دنیا آمد. والدینش از کودکی به هلند مهاجرت کردند و ادگار بقیه زندگی خود را در هلند ادامه داد

ادگار داویدز اهل کجاست

سوابق تیم ملی

ادگار استیون داویدس از سال ۱۹۹۴ به تبم ملی هلند پیوست. او تا سال ۲۰۰۵ پیراهن تیم ملی کشورش را بر تن کرده و سپس از فوتبال خداحافطی کرد. پست اصلی او در فوتبال هافبک دفاعی است.

ادگار داویدز چرا عینک می زند

ادگار داویدز چرا عینک می زند

علاقه مندان فوتبال «ادگار دیویدز» ستاره فوتبال هلند را با عینک معروفش می شناسند. داویدز، پس از جراحی بر روی چشم راست به دلیل بیماری گلوکوم، از سال ۱۹۹۹ از عینک‌های محافظت‌کننده در هنگام بازی استفاده می‌کرد. از وی به‌عنوان یکی از بهترین هافبک‌های دفاعی تاریخ فوتبال یاد می‌شود که در زمان اوج خود در باشگاه یوونتوس و تیم ملی هلند با تکنیک و قدرت و مدیریت خود در زمین نقش بسیار تأثیرگذاری داشت.

داویدز فوتبال حرفه‌ای را از سال ۱۹۹۱ در آژاکس آغاز کرد و از سال ۱۹۹۶ در تیم‌های ایتالیایی آث میلان، یوونتوس و اینترمیلان و تیم انگلیسی تاتنهام هاتسپرز بازی کرد و برای مدتی به‌طور قرضی برای بارسلونای اسپانیا توپ زد. وی در فصل ۰۸–۲۰۰۷ دوباره به آژاکس برگشت. وی در سال‌های ۲۰۱۴–۲۰۱۲ بازیکن-مربی باشگاه فوتبال بارنت در لیگ دو فوتبال انگلستان (دسته چهارم) بود.

بیوگرافی ادگار داویدز

این بازیکن، سال ۱۹۷۳ در پاراماریبو از پدری آفریقایی تبار و مادری سفیدپوست متولد شد. در سال ۱۹۸۵ کار خود را به عنوان یک بازیکن جوان برای باشگاه آژاکس آغاز کرد و اولین تیم اصلی خود را در سال ۱۹۹۱ زمانی که فقط هجده سال داشت برگزید. وقتی بیست و یک ساله شد در جمع فوتبالیست های حرفه ای قرار گرفت و توسط بسیاری از مربیان و بازیکنان بزرگ هم نسل خود ستوده شد.
ادگار جوان در دفاع، بی نظیر و سرسخت بود و بسیار پرانرژی و ماهرانه بازی می کرد. او طی پنج سال، در سه لیگ هلند، جام یوفا و لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرد و به طلسم آژاکس شهرت یافت.

افتخارات

داویدس قهرمانی جام باشگاه‌های اروپا در فصل ۹۵–۱۹۹۴، قهرمانی جام بین‌قاره‌ای و سوپرکاپ یوفا در سال ۱۹۹۵ و قهرمانی جام یوفا در فصل ۹۲–۱۹۹۱ و سه بار قهرمانی سری آ ایتالیا همراه با یوونتوس و دو بار قهرمانی جام حذفی ایتالیا همراه با یوونتوس و اینترمیلان را در کارنامه دارد. داویدس ۷۴ بازی ملی و ۶ گل ملی برای تیم ملی فوتبال هلند را در کارنامه خود دارد و در جام جهانی ۱۹۹۸ و جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۰ در ترکیب تیم منتخب تورنمنت قرار گرفته بود.

ادگار داویدز در ایران

ادگار داویدز در ایران

ادگار داویدز ستاره اسبق تیم ملی فوتبال هلند و تیم‌های یوونتوس و بارسلونا، در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر درباره سفر به ایران در اسفند ۱۴۰۲ و حضور در تمرین تیم ملی فوتبال گفت: صادقانه بگویم جو تمرین خیلی فوق‌العاده بود. تیم ایران در آستانه مسیری برای صعود به جام‌جهانی است و انرژی بالایی در تیم وجود دارد و بازیکنان ذوق‌زده هستند.

ستاره اسبق یوونتوس درباره آشنایی با فرهنگ ایرانی نیز گفت: نوروز را تبریک می‌گویم و درباره رسم و رسوم عید نوروز اطلاعات کمی دارم. وی که برای دومین بار به ایران سفر می‌کند، درباره تجربه حضور در کشورمان گفت: سفر اولم فوق‌العاده بود و خیلی دوست دارم شیراز را ببینم و خیلی تعریف از آن شنیده‌ام. پروازها پر بود و امیدوارم در سفر بعدی به ایران، به این شهر بروم.

نظرات