بیوگرافی فاطمه الطافی بازیگر و همسرش +‌‌زندگینامه و عکس و سوابق

0

بیوگرافی فاطمه الطافی بازیگر و همسرش +‌‌زندگینامه و عکس و سوابق

فاطمه الطافی با نام هنری ریرا الطافی متولد دهه ۱۳۷۰ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون و جواهرساز اهل ایران است. او از دهه ۹۰ وارد بازیگری شده و تاکنون در نمایش هایی چون لسه در برزخ، خلسه در برزخ ۲ و زیپ سینما، «هفت سر اژدها» و فیلم آبی روشن ایفای نقش کرده است. ادامه بیوگرافی فاطمه الطافی را در مجله حرف تازه می خوانید:

 

بیوگرافی فاطمه الطافی بازیگر +‌‌عکس های اینستاگرامی و سوابق

بیوگرافی فاطمه الطافی

  • نام کامل فاطمه الطافی (به انگلیسی: Fateme althaafi)
  • نام هنری: ری را
  • تاریخ تولد: دهه ۱۳۷۰
  • محا تولد: تهران
  • شغل: بازیگر، جواهرساز
  • زمینه فعالیت: بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون
  • شروع فعالیت: از تئاتر
  • شهرت: سریال هفت سر اژدها
  • قد: ۱۶۸ سانتی متر
  • رنگ چشم: قهوه ای
  • اینستاگرام: (@rira.althaafi)

فاطمه الطافی زاده‌ی دهه ۷۰، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او با نام هنری ری در عرصه‌ی سینما و تئاتر فعالیت می‌کند. خانم الطافی یا ری، بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و علاوه بر بازیگری در سینما، در زمینهٔ نمایش خوانی نیز فعالیت دارد. او با نام هنری ری را در سینما و تئاتر فعالیت می کند. اگرچه فاطمه بازیگری را با تئاتر در سال ۱۳۹۴ شروع کرد اما در نخستین تجربه تصویری مقابل دوربین با ایفای با نقش سارا نامزد و دخترخاله محمدعلی در سریال هفت سر اژدها به شهرت رسید

بیوگرافی فاطمه الطافی بازیگر +‌‌عکس های اینستاگرامی و سوابق

سوابق

فاطمه الطافی بازیگری را از تئاتر آغاز کرده است. او علاوه بر بازیگری در زمینه نمایش خوانی نیز فعالیت دارد و اکنون در سریال هفت سر اژدها به کارگردانی ابوالقاسم طالبی بازی کرده است.

این بازیگر تازه کار تئاتر سینما و تلویزیون با مجموعه تلویزیونی هفت سر اژدها به مخاطبان معرفی شد و به شهرت رسید.از زندگی شخصی و تولد این بازیگر جوان اطلاعاتی در دست نیست

بیوگرافی فاطمه الطافی

او در نمایش زیپ بازی کرده و نمایش های خلسه در برزخ , خلسه در برزخ ۲ به عنوان نمایش خوان حضور داشته است. زمان ورود به سینما برای خانم الطافی با بازی در فیلم سینممایی آبی روشن در سال ۱۴۰۱ رقم خورد که در جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

فاطمه الطافی کیست

جدیدترین کار هنری ری را الطافی یا فاطمه الطافی بازی در مجموعه «هفت سر اژدها» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی و فیلم آبی روشن می باشد. فیلم آبی روشن فیلم ایرانی محصول ۱۴۰۲ به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا، نویسندگی امیر ابیلی و داوود گنجوی و تهیه‌کنندگی سید محمدحسین میری است. این فیلم که اولین محصول مشترک سازمان هنری رسانه‌ای اوج و بنیاد سینمایی فارابی به شمار می‌رود، نخستین بار در چهل و دومین جشنوارهٔ فیلم فجر اکران شد.

فعالیت هنری و شخصی

فاطمه الطافی فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز و پس از تجربه تئاتر، پا به عرصه تلویزیون گذاشت .
نمایش های خلسه در برزخ , خلسه در برزخ ۲ , زیپ از کارهای این بازیگر جوان می باشد.

جواهرات دست ساز فاطمه الطافی

او همچنین در کنار بازیگری، به ساخت جواهرات دست ساز نیز مشغول است و از این راه امرار معاش می کند. سفارش های جواهرات دست ساز برای خانم الطافی در پیج اینستاگرامش زیاد است و طرح های خاص و بسیار شیکی را می سازد.

فاطمه الطافی در سینما

فاطمه الطافی در فیلم “آبی روشن” به کارگردان:ی بابک لطفی خواجه پاشا در کنار بازیگرانی چون: مهران احمدی، مرتضی امینی تبار، مهران غفوریان، سارا حاتمی، روح‌الله زمانی ، علی‌اکبر اصانلو و کاظم هژیرآزاد بازی کرده است.

خلاصه داستان: یونس، صاحب معدن، معتمد و بزرگ شهر، با کشف یک فیروزه‌ی کمیاب، زندگی خود را در معرض خطری بزرگ می‌بیند.

الطافی بعداز بازی در نمایشهای لسه در برزخ , خلسه در برزخ ۲ و زیپ سینما را با فیلم سینمایی آبی روشن به کارگردانی بابک لطفی خواجه پاشا تجربه کرده و اکنون در سریال هفت سر اژدها به کارگردانی ابوالقاسم طالبی بازی کرده است.همچنین وی در سال ۱۴۰۲ با ایفای نقش در فیلم آبی روشن اولین تجربه بازی در سینما را به دست ورد.از فعالیت های وی می توان به «نمایش هفت هشتم»، «نمایش ساکن طبقه آخر»، «نمایش زیپ»، « خلسه در برزخ»، «خلسه در برزخ ۲»، «سیزن سه»، و…اشاره کرد.

فیلم ها و سریال های فاطمه الطافی

فاطمه الطافی و همسرش

از زندگی شخصی و خصوصی فاطمه الطافی و وضعیت ازدواج و همسرش خبری منتشر نشده است. اما به نظر می رسد این بازیگر جوان مجرد باشد. وی تاکنون مصاحبه ای با رسانه ها انجام نداده است.

فاطمه الطافی کیست و اهل کجاست

فاطمه الطافی احتمالا اهل تهران یا کوهدشت باشد . اگرچه فاطمه الطافی متولد دهه ۱۳۷۰ در تهران است ولی اطلاع دقیقی از تاریخ تولد وی در دسترس نیست و تاکنون عکسی مربوط به تولدش در اینستاگرامش منتشر نکرده است. او حتی اشاره ای به خانواده اس نکرده ئو عکسی خانوادگی در صفحه شخصی اش منتشر نکرده و اطلاعاتی از پدر و مادر، تعداد خواهر و برادرش درج نکرده است.

این بازیگر تازه کار تئاتر سینما و تلویزیون که با مجموعه هفت سر اژدها به تلویزیون معرفی شده در این سریال در نقش سارا بازی کرده است.

نمایشنامه‌خوانی «خلسه در برزخ ۲» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا ‌علیرحیمی  می باشد و امید ‌رهبر، اکرم صادقیان، مهدی ‌توکلی ‌نیا، حدیث صارم پور، نسترن باقرزاده، مائده آتین، مهسا کواشی، عاطفه بردیا، فاطمه ‌فتحی، آدریانا علیرحیمی، سپیده قاسمی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

عکس فاطمه الطافی

فیلم ها و سریال ها

  • نمایش زیپ
  • نمایش خلسه در برزخ،
  • نمایش خلسه در برزخ ۲
  • سریال هفت سر اژدها
  • فیلم آبی روشن

اینستاگرام فاطمه الطافی

(@rira.althaafi)

اوقات فراغت و تفریحات

فاطمه الطافی را می توان ار پست های که در اینستاگرام به اشتراک می گذارد متوجه شد که به بازیگری، سفر، کافه گردی، ورزش به ویژه دوچرخه سواری و اسب سواری علاقمند است.

آثار و تصاویر فاطمه الطافی

زیپ عنوان نمایشی به کارگردانی کیانوش ‌ایازی در تماشاخانه ‌مهر حوزه هنری در سال ۱۳۹۸ است که با بازی علی ‌دل ‌پیشه و فاطمه ‌الطافی روی صحنه اجرا شد.

نمایش هفت هشتم

۱۳۹۴

اداره ‌تئاتر ‌- ‌خانه ‌نمایش
کارگردان: حمید اصغری تٌتماج
بازیگران: بازیگران:علی برجی، عباس ‌بهمنش

ساکن طبقه آخر

۱۳۹۴

تماشاخانه بهاران
کارگردان: سهراب ‌رستمی
نقش خوانان: سهراب ‌رستمی، علی ‌برقی

نمایش زیپ

۱۳۹۸

حوزه ‌هنری ‌- ‌تماشاخانه ‌مهر
کارگردان: کیانوش ‌ایازی
بازیگران: علی ‌دل ‌پیشه، فاطمه ‌الطافی

هفت سر اژدها

۱۳۹۸-۱۴۰۲

نقش سارا
کارگردان: ابوالقاسم طالبی
بازیگران: مجید واشقانی، حمید گودرزی

آبی روشن

۱۴۰۲

کارگردان: بابک لطفی خواجه پاشا
بازیگران: مهران احمدی، مرتضی امینی تبار

خلسه در برزخ

۱۴۰۲

پردیس ‌تئاتر ‌شهرزاد ‌
کارگردان: مهدی ‌توکلی ‌نیا
بازیگران: امید ‌رهبر، زهره ‌صادقیان

خلسه در برزخ ۲

۱۴۰۲

عمارت ‌نوفل‌لوشاتو
کارگردان: حمیدرضا ‌علیرحیمی ‌
بازیگران: مهدی ‌توکلی ‌نیا، حدیث صارم پور

سیزن سه

۱۴۰۳

عمارت ‌نوفل‌لوشاتو
کارگردان: سوران ‌احمدی
بازیگران: کتایون ‌اصغری، شاهین ‌بامداد
فاطمه الطافی عکس های اینستاگرام فاطمه الطافی
۵ حقیقت جالب درباره فاطمه الطافی

 

نظرات