سایبانی دلپذیر در پشت بام برای فصل تابستان !

0

این روزها دکوراسیون فضای باز از مبلمان گرفته تا کفپوش، پرگولا چوبی و … بسیار مرسوم شده است. لذا همگی این موارد در کنار هم یا حتی انتخاب یکی از آنها، محیطی آرام را برای سپری کردن روزهای دلپذیر در هوای آزاد فراهم می‌کند.

 ساخت سایبان

چه بالکن باشد یا پشت بام، حتی باغ یا ویلا تفاوتی ندارد. اگر شما علاقمند به گذراندن اوقات فراغت در بیرون از منزل باشید، فصول سرد سال نیز برای برگزاری دورهمی‌های دوستانه در محیطی خصوصی که دکوراسیونی مناسب داشته باشد، برایتان لذت بخش خواهد بود. بنابراین مهم این است که می‌توانید از محیط غیر قابل استفاده، نهایت بهره را داشته باشید.

محیطی امن و سایه‌ای دلنشین در فضای باز !

ساختار پرگولا در صورتی که با چوب پلاست اجرا شود، به دلیل سبکی و سهولت در نصب بسیار آسان است. سازه‌ای دائمی نیست و در صورت نیاز بدون مشکل قابل برداشتن یا جمع آوری است. با نصب پرگولا بر روی پشت بام یا هر فضای باز دیگر، قطعا موجب افزایش قیمت ملک خواهید شد. سبکی و امکان حذف آسان آن، از ویژگی‌هایی به شمار می‌آید که در ساختار سازه تفاوت ایجاد می‌کند.

تنها کافیست برای فضایی که قصد دکوراسیون آن را دارید یک پرگولا چوبی یا آلاچیق چوبی انتخاب کنید. در کمترین زمان ممکن محیطی مناسب و فضایی امن و خصوصی برای شب نشینی‌ها و دورهمی‌های دوستانه‌تان فراهم خواهد شد. این سازه‌ها به راحتی و در کمترین زمان ممکن با پروفیل چوب پلاستیک ساخته و پرداخته خواهند شد. از رنگبندی‌های متفاوت تا ابعاد و اندازه دلخواه، همگی مواردیست که طبق سلیقه شما سفارشی خواهد شد.

ساخت سایبان

بهترین محصول برای ساخت سایبان !

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که باغ، بالکن یا تراس دارید، زمان مناسبی است که بهترین وسایل را انتخاب کنید تا فضای بیرونی خود را زیباتر کرده و نهایت لذت را ببرید. انتخاب متریال برای کاربرد در فضای باز بسیار است: از چوب پلاست و چوب گرفته تا فلز،کاشی و آجر دست شما را برای انتخاب باز گذاشته‌اند.

اما قطعا باید از محصولاتی استفاده کنید که مختص فضای باز بوده و به نوعی برای شما سرمایه گذاری باشد. خوشبختانه پروفیل چوب پلاستیک این امکان را فراهم نموده تا بتوان هر فضای باز و بیرونی را به بهترین شکل قابل استفاده کرد. چوب پلاست را می‌توان به عنوان اولین محصول مختص فضای باز با ظاهری شبیه به چوب اما کیفیتی مثال نزدنی معرفی کرد. متریالی چند منظوره که در فضای باز و نیمه باز بسیار پرکاربرد است.

چرا این محصول را انتخاب کنیم ؟

چوب پلاست بهترین جایگزین برای چوب و البته سایر محصولات است. همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد، این متریال از مواد پایه یعنی تراشه‌های چوب، پلاستیک مرغوب و مواد افزودنی مجاز ساخته می‌شود. این ترکیب باعث افزایش کیفیت محصول شده و در نهایت به نگهداری کمی نیاز دارد.

بنابراین از لحاظ دوام و مقاومت در سطح بسیار بالایی در مقایسه با چوب طبیعی قرار دارد. به همین علت می‌توان بدون نگرانی هر نوع سازه از پرگولا چوبی تا آلاچیق و حتی کلبه چوبی را با این متریال ساخت. همچنین آب گریز بوده و بنابراین به عنوان عناصری همچون کفپوش دور استخر بسیار مورد استقبلا قرار می‌گیرد.

ساخت سایبان

در برابر عوامل جوی ایمن خواهد بود و در مناطق با رطوبت یا حتی گرمای شدید به آسانی قابل استفاده است. پوسیده نمی‌شود و پوسیدگی یکی از مشخصه‌های اصلی چوب طبیعی به شمار می‌آید. همچنین دچار رنگ پریدگی نخواهد شد. تنها در مناطقی با تابش آفتاب بسیار شدید امکان تغییر رنگ چند درجه‌ای خواهد داشت.

هدف از ایجاد سایبان چیست ؟

سایبان‌ها در هر شکل، متریال یا اندازه‌ای همیشه به منظور محافظت در برابر عناصر فضای باز عمل می‌کنند. به دلیل توانایی در ایجاد سایه و حتی پرورش گیاهان پیچک و رونده که بر روی این سازه‌ها به راحتی رشد می‌کنند، سایبان‌ها از جمله سازه‌های مورد درخواست هستند.

سایبان سازه‌ایست که به یک ساختمان یا خود نگهدارنده متصل می‌شود و از طریق پوششی پایدار و دائمی سطح قابل سکونت ایجاد می‌کند. ویژگی‌های اصلی که این سازه را تعریف می‌کند ساختار و روش‌های نصب آن است. در واقع، ساختار یک سایبان باید از ثبات و وزن بیشتری نسبت به آلاچیق برخوردار باشد که بتواند پوششی را که به راحتی قابل جابجایی نیست، اما به طور دائم به سازه ثابت می‌شود، نگه دارد.

نکاتی قبل از ایجاد سایبان !

برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا سایبان در فضای بیرونی ما کاربردی است، مطمئناً مهم است که به دقت کاربری که می‌خواهید از فضای بیرونی داشته باشید را ارزیابی کنید.

اگر قصد دارید به طور مداوم و دائم در منطقه زندگی کنید یا قصد دارید از فضای بازی که دسترس دارید استفاده کنید که تضمین کننده محافظت کامل در برابر آب و هوای بد و نور است، قطعا پرگولا با سقف ثابت می‌تواند راه حل معتبری باشد.

اگر علاوه‌بر همه اینها، همچنین می‌خواهید بتوانید پوشش را باز کنید، تهویه کنید و اجازه دهید نور از آن عبور کند، با آزادی استفاده بیشتر ، سقف متحرک بهترین انتخاب است.

جنبه دیگری که باید به دقت ارزیابی شود درخواست مجوزهاست، زیرا سایبان تابع مقررات متفاوتی هستند. اما اگر با شرکت‌های معتبر همکاری نمایید قطعا از این نظر نگرانی نخواهید داشت و یکی از خدماتی به شمار می‌آید که توسط این شرکت‌ها ارائه خواهد شد.

مجموعه چوب پلاس

مجموعه چوب پلاس در حال حاضر یکی از ارائه دهندگان چوب پلاست و خدمات قابل اجرا با این محصول در سراسر ایران است.

برای مشاوره رایگان در زمینه مرتبط با کارشناسان ما در تماس باشید/۲۷۴۱۳۹

۰۹۱۲۰۹۱۹۵۱۲

نظرات