بیوگرافی وحید کاظمی داور فوتبال +‌سوابق زندگی و عکس

0

وحید کاظمی متولد ۳۱ شهریور ۱۳۶۲ در قائمشهر داور فوتبال اهل ایران است. سید وحید کاظمی داور دربی ۱۰۳ دارای قد ۱۷۵ بوده و از سال ۱۳۸۰ وارد عرصه داوری در فوتبال شده است. مهمترین فعالیت وی داوری دربی ۱۰۳ بین پرسپولیس و استقلال است.ادامه بیوگرافی وحید کاظمی داور فوتبال همراه با سوابقش در مجله حرف تازه میخوانید.

وحید کاظمی

بیوگرافی وحید کاظمی

سید وحید کاظمی داور فوتبال دارای قد ۱۷۵ بوده و از سال ۱۳۸۰ وارد عرصه داوری در فوتبال شده است. وی متولد ۳۱ شهریور ۱۳۶۲ در قائمشهر است.

سوابق

سید وحید کاظمی داور فوتبال، از سال ۱۳۸۰ داوری را شروع کرده و از سال ۱۳۹۱ در لیگ برتر فوتبال ایران قضاوت می‌کند.
او پیش از داوری فوتبال، معلم بود و به دلیل علاقه به فوتبال وارد حیطه ورزشی شد.

کاظمی چند دوره داوری دربی تهران بین پرسپولیس و استقلال را بر عهده داشت. او در ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ در تیم داوری دربی ۱۰۳ تهران حضور داشت. ایشان در سال ۱۴۰۲ مدرک لایسنس VAR را کسب کرد.
سید‌وحید کاظمی داور فوتبال برای اولین بار در سال ۹۹ دربی پرسپولیس و استقلال را سوت زد. او در لیگ برتر فوتبال نیز در بازی های مهمی به عنوان داور و کمک داور حضور داشته است.

وحید کاظمی

وحید کاظمی داور دربی ۱۰۳ کیست

وحید‌کاظمی به عنوان داور دربی ۱۰۳ انتخاب شده و در ۴۰ سالگی این مسابقه حساس را که در تعیین قهرمان هم می‌تواند نقش داشته باشد، قضاوت خواهد کرد. کاظمی دوره‌های VAR را به تازگی در عربستان پشت سر گذاشته است و با گرفتن این لایسنس شانس قضاوت در دربی ۱۰۳ را دارد.

البته اینکه گفته شد کاظمی به عنوان داور دربی انتخاب شده درست نیست و گمانه‌زنی رسانه‌ای است.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار میشود.
وی داور دربی ۱۰۳ است و دو کمک داور او در این بازی همراهی خواهند کرد.

نظرات