وضعیت تعطیلی چهارشنبه سوری سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ (مدارس و ادارات)

0

وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات چهارشنبه سوری سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ به علت چهارشنبه سوری ۱۴۰۲ مشخص شد تعطیلی چهارشنبه سوری ۱۴۰۲ و آیا مدارس و ادارات چهارشنبه سوری تعطیل است یا نه جزئیات اخبار جدید درباره تعطیلی چهارشنبه سوری ۱۴۰۲ ادارات و مدارس را بخوانید

وضعیت تعطیلی چهارشنبه سوری سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ (مدارس و ادارات)

تا این لحظه مدارس و ادارات در روز چهارشنبه سوری سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ به علت چهارشنبه سوری تعطیل نیست. اما احتمال کاهش ساعات کاری ادارات و مدارس وجود دارد.

وضعیت تعطیلی چهارشنبه سوری سه شنبه 22 اسفند 1402 (مدارس و ادارات)

تعطیلی چهارشنبه سوری ۱۴۰۲ سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

کاربران محترم و کارمندان و دانش آموزان عزیز چهارشنبه سوری ۱۴۰۲ مدارس و ادارات تعطیل نیست و به شایعات شبکه های اجتماعی و فضای مجازی توجه نکنید. احتمال زودتر تعطیل شدن مدارس و ادارات به دلیل خطرات چهارشنبه سوری برای نوبت عصر وجود دارد. اما در حال حاضر مدارس و ادارات مطابق گذشته فعالیت خواهند کرد.

چهارشنبه سوری از مراسمات دیرینه ایرانیان است اما به دلیل استفاده نادرست گاها افرادی که سن کمتری دارند در معرض خطر قرار می گیرند برای خانواده ها سوال است که با توجه به خطرات مدارس روز چهارشنبه سوری تعطیل است یا خیر؟

تا مراسم چهارشنبه سوری چیزی نمانده است و خانواده ها منتظر اطلاعیه جدید هستند تا ببینند که دانش آموزان روز چهارشنبه سوری تعطیل هستند و یا باید به مدرسه بروند برای بسیاری از هم وطنانمان این سوال پیش آمده که آیا روز سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ به مناسبت چهارشنبه سوری تعطیل است یا خیر؟

احتمال کاهش ساعت مدارس

سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ باتوجه به اینکه شب چهارشنبه سوری است و خانواده ها برای حضور در مهمانی و جشن چهارشنبه سوری اماده میشوند، اما روز کاری است و کان‌لم یکن بوده و تعطیل نیست.

سال گذشته مدارس اداره کل آموزش وپرورش شهر تهران از تعطیلی زود هنگام مدارس نوبت عصر شهر تهران خبر داد. به گزارش خبرگزاری برنا؛ اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه‌ای از تعطیلی زودهنگام مدارس نوبت عصر شهر تهران خبر داد و اعلام کرد همه مدارس نوبت عصر شهر تهران، ۲ ساعت زودتر تعطیل خواهند شد. چهارشنبه سوری، یکی از جشن‌های سنتی ایرانی است که در غروب آخرین سه‌شنبه سال خورشیدی و پیش از فرارسیدن نوروز برگزار می‌شود ، چهارشنبه سوری، جشنی پر از شور و لذت و شادمانی است که در شب آخرین چهارشنبه سال برگزار می‌شود و مقدمه‌ای برای استقبال از سال نو به حساب می‌آید.
همچنین معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: مدارس کشور تا ۲۸ اسفند به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش:مدارس کشور تا ۲۸ اسفند به فعالیت خود ادامه می‌دهند و معلمان باید در مدارس حضور داشته باشند.

امسال مانند سال‌های گذشته پیک نوروزی نداریم و هیچ‌ تکلیفی بگونه یکسان از ستاد به مدارس ابلاغ نمی‌شود و مدارس می توانند بجای تکالیف نوشتاری تکالیف مهارتی را جایگزین کنند.

فعالیت مدارس تا ۲۸ اسفند

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره آزمون استخدام آموزگاری گفت: نتایج اولیه آزمون بین ۱۴ تا ۲۰ فروردین اعلام و تا ۲۸ اردیبهشت مرحله ارزیابی تکمیلی هم تمام می‌شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ حمید طریفی در نشست امروز با بیان اینکه مدارس کشور تا ۲۸ اسفند به فعالیت خود ادامه می دهند و معلمان باید در مدارس حضور داشته باشند گفت امسال مانند سال‌های گذشته پیک نوروزی نداریم و هیچ‌ تکلیفی بگونه یکسان از ستاد به مدارس ابلاغ نمی‌شود و مدارس می توانند بجای تکالیف نوشتاری تکالیف مهارتی را جایگزین کنند.

وی با بیان اینکه ما معاونت ابتدایی را نظام آموزش ابتدایی می‌بینیم که ماموریت آن ارتقای نظام علم و فناوری در کشور است، گفت: جایگاه، اهمیت، ضرورت و توجه به این نظام را باید احیا کنیم.

نظرات