آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ (بارش برف و سیل)

0

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ آلودگی هوا و بارش برف و سرما و یخبندان و جاری شدن سیل و در این صفحه لحظه به لحظه می خوانید با توجه آلودگی هوا در شهرهای صنعی و بارش برف در برخی شهرها و استان ها تا این لحظه هیچ خبری از تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ نیست. به محض انتشار خبر جدید تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ آلودگی هوا یا بارش برف و باران و سیل و سرما و یخبندان در این رابطه این خبر بروزرسانی خواهد شد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ (بارش برف و سیل)

تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ و اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ مشخص شد در اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت آلودگی هوا و بارش برف و کولاک و برودت هوا و تگرگ از حرف تازه پیگیری کنید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 21 اسفند 1402 (بارش برف و سیل)

ایا دوشنبه ۲۱ اسفند مدارس تعطیل است

تا این لحظه اطلاعیه تعطیلی مدارس در روز دوشنبه (۲۱ اسفند ۱۴۰۲) صادر نشده اگر تا ساعاتی دیگر برای تعطیلی مدارس و یا عدم تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۱ اسفند ماه تصمیم گیری شود، نتایج آن از طریق این رسانه خبری اطلاع رسانی خواهد شد. منابع خبری از احتمال تعطیلی مدارس در روز دوشنبه ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ خبر دادند. اگر تصمیمی در این رابطه اتخاذ شد به اطلاع مردم خواهیم رساند.

آلودگی هوا در کلانشهرها صنعتی و بارش برف و باران و سیل در برخی شهرها و استان های کشور باعث شده تا خبر تعطیلی مدارس در شبکه های اجتماعی والدین و دانش آموزان پیگیر اخبار تعطیلی مدارس باشند. در حال حاضر فردا هیچ مدرسه ای تعطیل نیست. لطفا آخرین اخبار تعطیلی مدارس برای فردا دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ را در ادامه پیگیری کنید.

آیا مدارس تهران در روز دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل است

وضعیت تعطیلی مدارس تهران و البرز برای فردا دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ مشخص شد، تا این لحظه فردا مدارس تهران و البرز فردا تعطیل نیست.

تعطیلی مدارس لرستان و قم و سمنان و قزوین دوشنبه ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۲

مدارس قم روز گذشته غیر حضوری شد اما تا این لحظه از تعطیلی مدارس در روز دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ خبری نیست. تا ساعات اینده خبرهای تعطیلی مدارس به اطلاع شما می رسانیم.

آیا فردا دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ مدارس اصفهان تعطیل است؟

تعطیلی مدارس اصفهان در روز دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ مشخص نشده و تا ساعاتی دیگر خبرهای وضعیت تعطیلی مدارس اصفهان به اطلاع شما می رسد، اگر تا ساعاتی دیگر شدت سرما یا بارش برف و سردی هوا طوری باشد که مدارس اصفهان فردا تعطیل شود آن وقت هر اطلاعیه رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش صادر بشود و ما هم در همین خبر به اطلاع شما خواهیم رساند. شما می توانید اخبار مربوطه از رسانه حرف تازه اطلاع رسانی خواهد شد.

وضعیت تعطیلی‌مدارس فردا ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ در اردبیل و ارومیه و تبریز

باتوجه به تداوم بارش برف و سرمای هوا، تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و چالدران و اردبیل و تبریز و زنجان و قزوین و اهر و ابهر و ارومیه فردا دوشنبه بیست و یکم اسفند ۱۴۰۲ دور از انتظار نخواهد بود. اما در حال حاضر همه مدارس اصفهان و شهرهای همجوار دایر می باشد.

آیا مدارس مشهد فردا دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل است؟

تعطیلی مدارس مشهد فردا دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ با توجه بارش برف و سرما پیش بینی می شود. اگر تا ساعاتی دیگر خبر جدیدی از تعطیلی مدارس مشهد و استان خراسان رضوی اعلام شود در همین خبر به اطلاع شما خواهیم رساند.

اطلاعیه سازمان هواشناسی

سازمان هواشناسی از بارندگی در نوار غربی و شرقی کشور خبر داد و گفت: امروز در مناطق غربی، سواحل دریای خزر و نوار شرقی کشور بارندگی گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است. فردا بیشتر مناطق کشور، به‌جز نوار غربی و جنوب شرق کشور بارندگی دارد.

🔹️ دوشنبه (۲۱ اسفند) علاوه بر این مناطق در استان‌های ساحلی خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، بخش‌هایی از جنوب غرب بارش خواهیم داشت.

وضعیت آب و هوای فردا

دوشنبه ۲۱ اسفندماه برای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان هشدار رنگ نارنجی صادر خواهیم کرد. در روزهای اتی در شمال غرب سیستم جدیدی وارد می‌شود.

روز گذشته مدارس ۷ شهرستان سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد. این تصمیم به استناد مصوبه ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان و برای همه مقاطع شهرستان های چابهار، زرآباد، قصرقند، کنارک، نیکشهر، لاشار و دشتیاری لحاظ شده است.

نظرات