با ۵ تا از جدیدترین یخچال فریزرهای دوو آشنا شوید

0

شرکت دوو یک برند لوازم برقی کره‌ای است که محصولات باکیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه‌ای را تولید و روانه بازار می‌کند. محصولات تولید شده توسط این برند در ایران طرفداران زیادی دارد. یکی از این محصولات یخچال فریزر است. شما می‌توانید انواع و اقسام یخچال فریزرهای دوو از ساید بای ساید گرفته تا دوقلو و درب بالا و پایین را در میان محصولات این شرکت پیدا کنید. در این مقاله قصد داریم چند تا از بهترین و جدیدترین یخچال فریزرهای دوو را به شما معرفی کنیم. اگر دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید و یا قصد خرید یخچال فریزر را دارید؛ با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

 یخچال فریزرهای دوو

معرفی جدیدترین یخچال فریزرهای دوو

یخچال فریزر دوو تنوع بسیار زیادی در بازار دارد. یعنی هنگام خرید دستتان کاملا باز است و می‌توانید با کمی تحقیق و جستجو یک گزینه دقیقا مطابق انتظارات خود پیدا کنید. در ادامه ۵ تا از جدیدترین یخچال فریزرهای دوو را به شما معرفی می‌کنیم. اگر برای خرید هر کدام از این مدل‌ها به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می‌توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین لوازم خانگی مه‌سنتر و سرچ نام مدل مورد نظرتان اطلاعات دقیقی درباره آن محصول کسب کنید و به صورت آنلاین کالای موردنظر خود را از این وبسایت خریداری نمایید. در ادامه با معرفی محصولات همراه ما باشید.

ساید بای ساید دوو مدل  DS-3440

یکی از جدیدترین یخچال فریزرهای دوو، ساید بای ساید دوو مدل DS-3440 است. این محصول ۳۲ فوت ظرفیت دارد و باید آن را برای خانواده‌های پرجمعیت گزینه بسیار مناسبی دانست. این ساید بای ساید به جدیدترین و بروزترین امکانات دنیا مجهز شده و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. از میان ویژگی‌ها و امکانات این ساید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمپرسور اینورتر دیجیتال
  • فناوری Magic Cool Zone
  • فیلتر تصفیه آب
  • حالت خواب
  • سیستم کنترل هوشمند
  • سامانه گردش هوای چندگانه
  • سامانه سرمایش سریع در یخچال
  • قفل صفحه نمایش
  • حالت ذخیره انرژی هوشمند
  • درب سوم دارای سامانه سرمایش فلزی
  • زنگ هشدار باز بودن درب
  • طبقات شیشه‌ای بدون قاب
  • دستگیره مخفی

ساید بای ساید دوو مدل D5S-3325SS

یخچال فریزرهای دوو

یخچال دومی که نامش باید در لیست جدیدترین محصولات دوو قرار بگیرد، ساید بای ساید دوو سری پرایم ۳۲ فوت مدل DS-3325SS  است. در تولید این محصول باکیفیت و شیک، تمام استانداردهای روز دنیا درنظر گرفته شده است. در این یخچال فریزر یک سیستم سرمایش سریع وجود دارد که باعث کاهش دمای یخچال می‌شود و به این صورت است که دمای مواد غذایی را به سرعت کاهش داده و به یخ زدنشان کمک می‌کند. مزیت بعدی این وسیله برچسب رده انرژی A+ است که به‌عنوان یکی از کم مصرف‌ترین محصولات دوو شناخته می‌شود و خرید آن در دراز مدت هزینه‌های خانوار را کم می‌کند.

یخچال فریزر پایین دوو مدل  DB-2832LW

اگر در یک خانواده کم جمعیت زندگی می‌کنید و یا فضای کافی برای داشتن یک یخچال بزرگ را ندارید، یخچال فریزر پایین دوو مدل DB-2832LW، انتخاب خوبی برای خانه شما خواهد بود. این وسیله از امکانات بسیار خوبی همچون سامانه کنترل سرمایش الکترونیک یا Smart Cooling، ظرفیت ۲۸ فوت، رنگبندی های مختلف ( سه رنگ سفید براق، سفید چرم و استیل)، سامانه مدیریت مصرف انرژی، سامانه کنترل سرمایش الکترونیک و… برخوردار است. همچنین برای روشنایی داخل یخچال از لامپ LED استفاده شده که هم مصرف کمتری نسبت به مدل‌های قدیمی دارد و هم نور سفید آن چشم را اذیت نمی‌کند. این یخچال دارای آب سردکن دستی نیز هست و می‌توانید با وجود آن همیشه در خانه حخود آب خنک و گوارا داشته باشید.

یخچال فریزر پایین دوو   DB-2210TI

یکی دیگر از بهترین و جدیدترین یخچال فریزرهای دوو که برای خانواده‌های کم جمعیت گزینه بسیار مناسبی است، مدل DB-2210TI نام دارد. این یخچال فریزر پایین ۲۴ فوت است و امکانات بسیار خوبی همچون سامانه گردش هوای چندگانه، سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر، سنسورهای کنترل دمایی، سامانه هوشمند الکترونیک دما و… دارد که این امکانات باعث می‌شوند موادغذایی برای مدت زیادی در این یخچال فریزر سالم بمانند. وجود یک کمپرسور اینورتر دیجیتال در این یخچال، مصرف انرژی آن را تا حد زیادی کم کرده است که این مساله در نهایت هزینه خانوار را در طولانی مدت کاهش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این یخچال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سامانه خودکار بسته شدن درب‌ها
  • سامانه کنترل سرمایش الکترونیک
  • کمپرسور نسل جدید

 یخچال و فریزر دوقلو دوو مدل DLRF-2030MW

یخچال فریزرهای دوو

در پایان لیست جدیدترین یخچال فریزرهای دوو باید نام مدل DLRF-2030MW یکی از پرفروش‌ترین تولیدات برند دوو در سال‌های اخیر بوده است. گنجایش ۴۰ فوتی این وسیله می‌تواند آن را هم برای خانواده‌های پرجمعیت و هم برای خانواده‌های کوچک‌تر مناسب کند. این یخچال دوقلو، یخساز اتوماتیکی دارد که به آب شهری متصل است. یعنی شما همیشه آب خنک و گوارا در خانه خود خواهید داشت. همچنین ضمانت ۱۰ سال کمپرسور این وسیله توسط شرکت دوو باعث شده تا خیال خریداران از هر جهت آسوده باشد. از دیگر امکانات و ویژگی های مدل DLRF-2030MW می‎‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوعی رنگی سفید متالیک، سفید براق و استیل
  • نمایشگر بلند آینه‌ای لمسی
  • طبقات شیشه‌ای بدون قاب
  • لامپ ال ای دی‌

کدام یک از یخچال فریزرهای دوو را خریداری کنیم؟

در این مقاله ۵ تا از جدیدترین یخچال فریزرهای دوو را به شما معرفی کردیم. در این لیست هم ساید بای ساید وجود دارد، هم یخچال دوقلو و هم یخچال فریزر درب پایین. همه مدل‌ها امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد و بروزی دارند و شما می‌توانید براساس بودجه، جمعیت خانواده خود و فضای خانه یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنید. بنابراین نمی‌توان از میان این پنج مدل، یکی را به عنوان بهترین انتخاب کرد و برای خرید یخچال فریزر دوو آن را به شما پیشنهاد نمود. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد و یا اگر تجربه استفاده از هر کدام این یخچال فریزرها را دارید؛ اطلاعات و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید./۲۶۵۷۲۱

نظرات