نوآوری در فن آوری ماشین های اصلاح

0

امروز کم‌تر کسی از ژیلت و تیغ برای اصلاح صورت استفاده می‌کند، دلیل این موضوع نیز عوارضی است که استفاده از این محصولات در طولانی‌مدت به‌همراه دارد. البته نباید تولید انواع ماشین‌های اصلاح یا همان ریش تراش را در ایجاد این شرایط بی‌تاثیر دانست.

ماشین‌ اصلاح

علاقه طیف گسترده‌ای از آقایان به استفاده از ماشین‌های اصلاح باعث تولید مدل‌های جدیدی از این محصولات شده که با فناوری‌های نوین همراه هستند. در ادامه با این محصولات بیشتر آشنا می‌شویم پس تا انتهای متن با ما همراه باشید.

دلایل استفاده از ماشین های اصلاح

ماشین اصلاح که برخی از ما آن را با نام ریش‌تراش می‌شناسیم، به یکی از بهترین وسایل مورد استفاده روزانه تبدیل شده است. البته این موضوع را باید ذکر کنیم که این ۲ محصول ازنظر عملکرد و سرعت تاحدودی با یکدیگر تفاوت دارند، اما با یک هدف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ماشین ریش‌تراش از دستگاه‌های کاربردی به‌شمار می‌آید که در موقعیت‌های مختلف می‌توان از آن استفاده کرد. به‌طور کلی ماشین اصلاح‌ در اندازه‌ها و مدل‌های مختلف تولید می‌شود تا افراد بتوانند با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنند.

ماشین اصلاح دردسرهای استفاده از تیغ و ژیلت را ندارد و به همین دلیل نیز افراد زیادی مایل به استفاده از آن هستند. در واقع باید گفت استفاده طولانی‌مدت از ژیلت، خشکی پوست را زیاد می‌کند و احتمال ایجاد زخم را افزایش می‌دهد و این موارد زمینه را برای گسترش ماشین‌های اصلاح فراهم کرده است.

ماشین اصـلاح را می‌توان حتی در مدل‌های کوچک و جیبی تهیه کرد تا در موقعیت‌های مختلف امکان استفاده از آن وجود داشته باشد. برخی از این محصولات مخزن دارند و دیگر لازم نیست نگران ریختن موهای اصـلاح‌شده در اطراف بود.

ماشین‌ اصلاح

تکنولوژی های مورد استفاده در ماشین های اصلاح

از زمان اختراع اولین ماشین‌های اصلاح تاکنون، همواره تولیدکنندگان سعی داشته‌اند با کمک فناوری‌های مختلف، این محصولات را کاربردی‌تر از پیش کنند تا افراد با اطمینان بیشتری آن‌ها را بخرند.

از پیشرفته‌ترین برند این محصولات باید به ریش تراش جیمی اشاره کرد که با کمک تکنولوژی‌های جدید توانست توجه‌ افراد مختلفی را در سطح جهان و به‌خصوص جنوب شرقی آسیا به‌خود جلب کند.

در کنار شناخت بهترین برندها بهتر است با رایج‌ترین فناوری‌های مورد استفاده در ماشین‌های اصـلاح آشنا شوید. در ادامه به بررسی این موارد می‌پردازیم.

تکنولوژی اصلاح برش مستقیم در ماشین اصلاح

یکی از پرکاربردترین تکنولوژی‌های مورد استفاده در ماشین‌های اصـلاح، برش مستقیم است. این فناوری دقت و سرعت بالایی دارد و به همین دلیل نیز افراد زیادی تمایل دارند ماشین ریش‌تراشی با این تکنولوژی خریداری کنند.

تکنولوژی برش مستقیم به‌دلیل کنترل و دقت بیشتری که دارد محبوب است. ضمن اینکه ماشین‌های اصلاح بهره‌مند از این فناوری برای کوتاه‌‌کردن موهای نازک مانند ریش و سیبل کاربرد دارند و افراد می‌توانند با کمک این محصول ریش خود را به‌صورت حالت‌دار اصـلاح کنند.

در ماشین‌های اصـلاح برش مسقیم، تیغه‌هایی با لبه تیز و برنده تعبیه می‌شود تا فرآیند اصـلاح با دقت بالاتری صورت بگیرد. جنس این تیغه‌ها از استیل ضدزنگ است و به همین دلیل شاهد بروز خرابی در این بخش نخواهیم بود.

تکنولوژی اصلاح چرخشی در ماشین اصلاح

ماشین‌های ریش‌تراشی نیز وجود دارد که به‌صورت چرخشی فرآیند اصـلاح را انجام می‌دهند. این مدل دستگاه معمولا در مدل ۳ تیغه و در برخی موارد ۴ تیغه تولید می‌شود که استفاده از نوع اول رایج‌تر است.

تیغه‌های این محصول به‌صورت دایره‌وار و در جهت‌های مختلف حرکت می‌کنند، به همین دلیل برای اصـلاح بخش‌های ناهموار مانند چانه یا برای افرادی که دارای خط رویش یکسانی نیستند، گزینه مناسبی به‌حساب می‌آیند.

ماشین‌ اصلاح

بهره مندی ماشین اصـلاح از باتری

تکنولوژی دیگری که در ماشین‌های اصـلاح مورد استفاده قرار گرفته، امکان شارژ آن‌ها است. بسیاری از دستگاه‌های موجود از این قابلیت بهره‌مند هستند و شما را از اتصال دستگاه به پریز برق، حین استفاده از ماشین بی‌نیاز می‌کنند.

خرید ماشین اصـلاح بهره‌مند از باتری به شما کمک می‌کند در موقعیت‌های مختلف مانند زمانی که در سفر هستید، بدون نگرانی از محصول استفاده و ظاهر خود را آراسته کنید.

استفاده از این تکنولوژی در تولید ماشین‌های اصـلاح و تعبیه باتری در آن‌ها باعث انعطاف‌پذیری در نحوه استفاده از این دستگاه می‌شود. برای بهره‌مندی هرچه بیشتر از این ویژگی، بهتر است به توان باتری و میزان نگهداری شارژ دقت کنید.

تکنولوژی  Trim-n-Flowدر ماشین های اصلاح

تکنولوژی کاربردی دیگری که در تولید بسیاری از مدل‌های ماشین اصلاح مورد استفاده قرار می‌گیرد،  Trim-n-Flow است. با کمک این فناوری دستگاه قادر به جمع‌آوری موهای اصلاح‌شده صورت است و به همین دلیل کار با ریش‌تراش بهره‌مند از این تکنولوژی بسیار راحت خواهد بود.

فناوری  DualCutدر ماشین های اصـلاح

ماشین اصلاحی کاربردی آن است که قابلیت اصلاح ریش را به‌صورت کاملا دقیق و ثابت داشته باشد. برای رسیدن به این هدف در تولید ماشین‌های اصلاح، از فناوری  DualCutاستفاده می‌شود. برش با کمک دستگاه بهره‌مند از این فناوری بسیار دقیق خواهد بود.

فناوری شارژ سریع در ماشین اصلاح

درصورتی‌که ریش‌تراش مورد نظر شما از باتری پشتیبانی کند، بهتر است به قابلیت شارژ سریع آن نیز توجه کنید تا برای استفاده در شرایط ضروری دچار مشکل نشوید.

این فناوری‌ها بسیار کاربردی هستند و باعث استفاده آسان از ماشین اصلاح می‌شوند. به همین دلیل شما باید مدل‌های مختلف را ازنظر ویژگی‌هایی که دارند بررسی کنید تا بتوانید بهترین محصول را بخرید. در وبسایت Moserpro نمونه‌های مختلفی از انواع ریش‌تراش با قابلیت‌های متنوع وجود دارد که انتخاب را برای شما آسان‌تر می‌کند.

جمع‌بندی

ماشین اصـلاح از زمان تولید تا به‌امروز همواره مورد توجه قرار می‌گرفتند. علاقه‌مندی افراد برای استفاده از این دستگاه باعث ایجاد فناوری‌های نوآورانه در تولید آن شد، به‌گونه‌ای که امروز شاهد بهره‌مندی ماشین‌های اصـلاح از فناوری چرخشی، برش مستقیم، قابلیت شارژ، جمع‌آوری مو و کنترل دقیق برش هستیم.

سوالات متداول

در تولید ماشین‌های اصلاح از چه فناوری‌هایی استفاده می‌شود؟

به‌دلیل استقبال زیاد افراد در سراسر جهان، این دستگاه‌ها همواره در حال پیشرفت هستند. از رایج‌ترین فناوری‌های مورد استفاده در ماشین‌های اصلاح باید به تکنولوژی برش مستقیم یا چرخشی، بهره‌مندی از باتری، قابلیت شارژ سریع و فناوری Trim-n-Flow اشاره کرد.

چرا بهتر است از ماشین‌های اصلاح استفاده کنیم؟

تیغ و ژیلت باعث بروز مشکلات پوستی می‌شوند و یک‌بار مصرف هستند. ماشین‌های اصـلاح بدون ایجاد حساسیت برای مدت طولانی سالم باقی می‌مانند.

تکنولوژی چرخشی چیست؟

در این فناوری معمولا ۳ مدل تیغ‌ دایره‌ای‌شکل با قابلیت چرخش در جهات مختلف در ماشین اصـلاح تعبیه می‌شود و برای اصلاح موهای نازک و کوتاه گزینه خوبی به‌شمار می‌آید./۲۶۳۹۳۶

نظرات