تاریخ ترمیم معدل ۱۴۰۳ + آدرس سایت ترمیم معدل my.medu.ir

1

با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۳ و اهمیت ترمیم معدل برای دانش آموران و پشت کنکوریان عزیز نباید زمان ترمیـم معدل را از دست داد چرا که ۵۰ درصد نتیجه کنکور را در برگرفته و نقش بسزایی در نتیجه گیری دانش اموزان دارد.

متقاضیان ترمیم معدل ۱۴۰۳ در نظر داشته باشند بابت برگزاری امتحان مجدد برای کسانی که دیپلم خود را اخذ کرده اند، برای هر درس مبلغی بابت چاپ و تصحیح اوراق از دانش آموزان دریافت می شود که این مبلغ متغیر بوده و لازم است داوطلبان برای مبلغ مورد نظر را از مدرسه مورد نظر پیگیری نمایند.

ترمیم معدل 1403

ثبت نام آزمون ترمیم معدل به صورت اینترنتی در سایت مای مدیو آموزش و پرورش انجام می شود، سپس داوطلبان می بایست برای تکمیل فرآیند ثبت نام به مدرسه بزرگسالان یا آموزش و پرورش منطقه سکونت خود مراجعه نمایند. داوطلبان در تعداد دروسی که برای ترمیم معدل شرکت کنند محدودیتی ندارد و همچنین می توانند به ترمیم همه دروس خود یا بخشی از دروس اقدام کنند.

ثبت نام ترمیم معدل ۱۴۰۳ چه زمانی است؟

داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در امتحانات ترمـیم معدل ۱۴۰۳، می‌توانند از تاریخ ۱۵ بهمن ماه تا ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ به وب سایت my.medu.ir مراجعه کنند و به صورت غیرحضوری در امتحانات ترمـیم معدل ثبت نام کنند. البته این تاریخ تقریبی بوده و بر اساس تاریخ ثبت نام در سالهای گذشته نوشته شده است و هنوز به صورت رسمی تاریخ دقیق ثبت نام اعلام نشده است.

مدارک مورد نیاز برای ترمیم معدل ۱۴۰۳

برای ثبت نام در آزمون ترمـیم معدل ۱۴۰۳ به مدارک زیر احتیاج دارید:

  • کپی گواهی موقت
  • یک قطعه عکس
  • کپی از صفحه اول شناسنامه
  • کپی کارنامه فارغ التحصیلی
  • تاییده تحصیلی
  • رسید واریز هزینه به شماره حساب مجاز دولتی

سایت ثبت نام ترمـیم معدل ۱۴۰۳

برای ثبت نام ترمـیم معدل باید از طریق سایت my.medu.ir اقدام شود :

مراحل ثبت نام در سامانه ترمیم معدل

  1. جستجو کردن سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir در مرورگر خود
  2. وارد کردن اطلاعات خواسته شده
  3. ورود به پورتال کاربری خود
  4. انتخاب گزینه سوابق تحصیلی
  5. انتخاب گزینه ترمیم و ایجاد سابقه
  6. تکمیل ثبت نام

1 دیدگاه در “تاریخ ترمیم معدل ۱۴۰۳ + آدرس سایت ترمیم معدل my.medu.ir

  1. دبیر گفت:

    باسلام و خدا قوت. دیپلم نظام قدیم تجربی، قبل ۸۴ دارم. آیا میتونم در آزمونهای ترمیم معدل، درس بهداشت و هویت اجتماعی و زمین شناسی رو هم همراه دروس دیگر امتحان بدم؟ یا فقط میتونم زمین شناسی رو همراه دروس دیگر، بجز سلامت بهداشت و هویت اجتماعی آزمون بدم؟ و اینکه فرصت تبت نام ترمیم از اول اردیبهشت تا چه تاریخی هست؟ خدا کنه بعد کنکور اردیبهشت هم فرصت باشه چون الان ثبت نام کنیم کلی از وقتمون گرفته میشه. ممنون از پاسخگویی تون

نظرات