لذت بی نظیر وان جکوزی در فضای آزاد حیاط و پشت بام

0

به جرات می توان گفت یکی از راه های حفظ انرژی و رهایی از خستگی روزانه، غوطه ور شدن در وان پر از آب گرم جکوزی است. با پیشرفت تکنولوژی امروزه انواع جکوزی با ابعاد و طرح های متنوع تولید می شود که علاوه بر قابلیت نصب در خانه، قابلیت نصب در فضای باز را نیز دارد. تصور کنید در محیطی باز داخل یک وان پر از آب گرم، رو به آسمان دراز کشیده اید و جت های جکوزی بدن شما را به آرامی ماساژ می دهند. قطعا این حس یکی از بهترین و لذت بخش ترین حس های دنیا است که جکوزی فضای باز به ارمغان می آورد.

 وان جکوزی

در ادامه به بررسی این محصول فوق العاده ارزشمند و مزایای آن خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

جکوزی پیش ساخته فضای باز مدرن

جکوزی فضای آزاد وسیله ای است که شبیه به حوضچه ای پر از آب گرم است و برای استراحت کردن، تفریح و درمان از آن استفاده می شود. این جکوزی پیش ساخته مجهز به سیستم گرمایشی است که می تواند دما را در حد مطلوب نگه دارد. همچنین جت هایی در داخل وان آن تعبیه شده است که با سرعت بالا مخلوط آب و حباب های هوا را وارد جکوزی می کنند که برخورد آن به بدن سبب ماساژ عضلات می شود. جکوزی فضای باز در حیاط خانه و ویلا، روف گاردن، تراس، بالکن و … نصب می شود. این نوع جکوزی غالبا با ابعاد بزرگ طراحی می شود و می تواند لحظات خوشی را برای کل افراد خانواده و جمع های دوستانه فراهم سازد. تعبیه وان جکوزی در فضای باز و با ابعاد بزرگ لذتی بی نظیر را برای افراد بوجود می آورد به همین دلیل جکوزی فضای باز طرفداران زیادی دارد و امروزه استقبال فراوانی از آن شده است. این محصول مدرن و پرطرفدار فقط یک وان ساده نیست، بلکه آپشن ها و امکانات زیادی دارد که از جمله آن مجهز بودن به سیستم صوتی و نورپردازی است. شاید عجیب به نظر بیاید اما استفاده از جکوزی فضای باز علاوه بر لذت بخش بودن، خاصیت درمانی دارد و تسکین دهنده دردهای عضلانی و روحی نیز است.

جکوزی فضای باز در چه ابعادی تولید می شود؟

از آنجایی که فضا در محیط های باز مانند حیاط و روف گاردن زیاد است بنابراین محدودیتی در ابعاد جکوزی فضای باز وجود ندارد. از این رو جکوزی فضای باز در ابعاد متنوعی قابل تولید است. اگر ابعاد این محصول بزرگتر باشد ظرفیت آن نیز بالاتر خواهد بود و تعداد نفرات بیشتری به طور همزمان می توانند داخل آن قرار گیرند. جکوزی آیرال از معتبرترین برندهای ایرانی در زمینه تولید وان جکوزی است که میتوانید با سرچ کلمه جکوزی آیرال تمامی محصولات این شرکت را مشاهده کنید. از جمله ابعادی که در این شرکت برای جکوزی فضای باز در نظر گرفته شده است عبارتند از:

  • ابعاد ۱۵۰*۱۵۰سانتی متر
  • ابعاد ۲۱۰*۱۵۰ سانتی متر
  • ابعاد ۲۰۰*۲۰۰ سانتی متر
  • ابعاد ۱۷۵*۱۲۰ سانتی متر
  • ابعاد ۱۷۰*۱۲۰ سانتی متر

می توان با در نظر گرفتن فضای موجود و همچنین هزینه ای که برای خرید جکوزی فضای باز در نظر گرفته اید یکی از ابعاد فوق را برای محیط باز منزل یا ویلا خریداری کنید.

وان جکوزی

قیمت جکوزی فضای آزاد

جکوزی محیط باز باید ویژگی های متناسب با فضای بیرون را داشته باشد. بنابراین باید جنس و امکاناتی داشته باشد که در مجاورت با هوای محیط، گرما و سرما، حشرات و عوامل محیطی دیگر مقاومت خوبی داشته باشد. برای دوام بالا باید جکـوزی فضای باز از بهترین متریال ساخته شود. از طرفی ابعاد جکـوزی فضای باز بزرگتر است و معمولا به صورت چند نفره سفارش داده می شود. به همین جهت فاکتورهایی مانند ابعاد، مدل، کیفیت، آپشن ها و ظرفیت جکـوزی فضای باز بر قیمت آن تاثیرگذار است. هرچقدر کیفیت جکـوزی بالاتر باشد قیمت آن بالاتر است و هرچقدر امکانات جکوزی فضای باز بیشتر باشد قیمت آن افزایش خواهد یافت. اما خیلی نگران قیمت نباشید با تولیدکننده ای که در این مطلب معرفی کرده ایم میتوانید با قیمت درب کارخانه محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. برای خرید و مشاهده کامل جکوزی های پیش ساخته فضای باز اینجا کلیک کنید.

ظرفیت جکوزی فضای باز

جکـوزی فضای باز در ظرفیت های مختلفی تولید می شود. این جکـوزی را می توان در ظرفیت های دو نفره، چهار نفره، شش نفره، هشت نفره و بیشتر سفارش داد. جکـوزی فضای باز با ظرفیت های چند نفره، فضای کافی برای استراحت و تفریح افراد ایجاد می کند. افراد می توانند به صورت خانوادگی از مزایای جکوزی استفاده کنند و لحظات لذت بخشی را در کنار هم سپری کنند. اگر می خواهید برای تراس،بالکن یا روف گاردن، جکـوزی روباز نصب کنید باید از جکـوزی با ظرفیت دو نفره یا سه نفره استفاده کنید اما اگر برای نصب در حیاط و محوطه ویلا نصب خواهید کرد می توانید از ظرفیت های چهار و شش یا هشت نفره استفاده کنید. جای نگرانی نیست و غالبا تولیدکنندگان برتر این محصولات، ظرفیت و ابعاد مختلفی را تولید می کنند که سازگار با شرایط آب و هوایی مختلف باشد.

کیفیت جکوزی فضای باز و متریالی که باید به کار رود

از آنجایی که این نوع جکوزی در فضای آزاد نصب می شود و در معرض تابش نور خورشید و تغییرات آب و هوایی قرار می گیرد باید جنس و کیفیت آن مناسب با همان فضا باشد. برای خرید جکـوزی فضای باز باید به این نکته توجه داشته باشید که متریال به کار رفته در ساخت آن باکیفیت بوده و دوام بالایی داشته باشد و موارد فنی و ایمنی در آن رعایت شود. یکی از کارهایی که برای افزایش دوام جکوزی فضای آزاد انجام می شود، استفاده از ترموود در پنل دور این محصول است. جکوزی ترموود یا طرح چوب دوام و مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی خواهد داشت.

شرایط نگهداری از جـکوزی فضای باز چگونه است؟

همانطور که گفتیم جـکوزی فضای باز در معرض نور خورشید و سایر عوامل محیطی قرار دارد و نسبت به جکوزی هایی که در داخل حمام نصب می شوند نیاز به مراقبت بیشتری دارند. از جمله مواردی که باید در حفظ و نگهداری جـکوزی فضای آزاد رعایت کنید عبارتند از:

  • تمیز کردن مرتب جـکوزی بعد از هر بار استفاده با مواد شوینده مناسب
  • خالی کردن کامل آب داخل جـکوزی بعد از استفاده
  • استفاده از کاور یا چتر بر روی وان جـکوزی برای محافظت در برابر نور آفتاب
  • چک کردن منظم و دوره ای سیستم تهویه و سیستم گرمایشی و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض قطعات
  • نصب سیستم تصفیه آب بر روی جـکوزی فضای باز و استفاده از مواد ضد عفونی کننده آب

وان جکوزی

مزایای استفاده از جکـوزی فضای باز

استفاده از جکوزی مزایای فراوانی برای سلامتی روحی و جسمی ما انسان ها دارد برخی از این مزایای عبارت هستند از:

  • افزایش گردش خون و سلامتی قلبی
  • بهبود کیفیت خواب و تجربه خوابی راحت
  • کنترل اضطراب و کاهش استرس و تجربه آرامش بیشتر
  • کاهش انواع درد ( سردرد، کمردرد، زانودرد و …)
  • تاثیر خوب بر روی پوست و مو
  • و مزایای فوق العاده دیگر…

با تهیه جکوزی فضای باز میتوانید لذت استحمام خود را چندین برابر کنید و علاوه بر آن از مزایای ذکر شده بهره مند شوید. جکوزی های آماده و پیش ساخته کار را بسیار آسان و راحت کرده است که بهترین جنس آن از نوع ABS آنتی باکتریال است. با خرید جکوزی پیش ساخته آنتی باکتریال خیلی سریع و آسان میتوانید از آن استفاده کنید. برای نصب هیچگونه نیازی به تخریب و … نیست و در سریعترین زمان میتوانید از این محصول ارزشمند استفاده کنید. برای خرید از تولیدکننده و به قیمت کارخانه میتوانید به سایت Ayralone.com مراجعه کنید و تمامی محصولات این شرکت را مشاهده و در صورت نیاز از مشاوره رایگان کارشناسان این شرکت استفاده کنید./۲۶۳۷۹۲

نظرات