اکسسوری چرم: یک قدم تا استایل منحصربه‌فرد

1

فاصله استایل جذاب تا ظاهری معمولی، تنها چند قدم هوشمندانه است. اگرچه شاید تصور کنید جذابیت ظاهری افراد در لباس‌ها و چهره آن‌ها خلاصه می‌شود، هرگز نمی‌توان نقش استایل حرفه‌ای در منحصربه‌فرد بودن ظاهر افراد را نادیده گرفت. این عامل مهم، در لباس‌هایی که افراد به تن دارند خلاصه نمی‌شود؛ جزئیاتی که در تیپ افراد به چشم می‌خورند گاهی به طرزی کاملاً حرفه‌ای هماهنگ به نظر می‌رسند گویی حتی اکسسوری‌ها با نگاهی دقیق به جزئیات ساخته شده‌اند.

 اکسسوری چرم

جذابیتی که در نتیجه استفاده از محصولات کوچک چرمی مانند کیف پول، جاکارتی و کمربند چرمی در استایل افراد به چشم می‌خورد را نوعی کاریزما می‌نامند. اما رازی که در گیرایی استایل حرفه‌ای به چشم می‌خورد، خبر از سبکی زیرکانه می‌دهد که توجه حاضرین را معطوف به محصولات کوچک چرمی خواهد کرد. در این مطلب به بررسی این نکته ظریف در طراحی استایل زنان و مردان خوش‌لباس می‌پردازیم و ضمن معرفی چند محصول برتر، مهم‌ترین ویژگی‌های این محصولات را بیان خواهیم کرد.

اکسسوری چرم یا فقط اکسسوری؟

در تصویری که در اولین نگاه از افراد می‌بینید، بیش از هر چیز روی صورت و موها تمرکز می‌کنید؛ اما در نگاهی دقیق‌تر، بعد از چهره به آراستگی لباس‌ها، هماهنگی رنگ‌ها و حتی وسایلی که افراد به همراه دارند دقت خواهید کرد. یکی از بخش‌های مهم استایل افراد که نقش مهمی در جذابیت ظاهر آن‌ها دارد، اکسسوری‌ها هستند. اکسسوری به طیفی از وسایل نسبتاً کوچک گفته می‌شود که در دسته پوشاک قرار نمی‌گیرند؛ اما افراد معمولاً آن‌ها را به همراه دارند و نقش کاربردی آن‌ها بسیار پررنگ‌تر از نقش تزیینی آ‌نهاست.

در یک نگاه کلی، اکسسوری چرم به دسته‌های کمربند، کیف پول و جاکارتی تقسیم‌ می‌شود که همگی مورداستفاده خانم‌ها و آقایان هستند. به‌این‌ترتیب، ویژگی‌های مشترکی در تولید انواع اکسسوری چرم اهمیت دارند که در نهایت در هماهنگی و جذابیت استایل افراد مؤثر خواهد بود. اکسسوری‌ها از طیف وسیعی از مواد اولیه تهیه می‌شوند و به همین دلیل ظاهر متفاوتی دارند؛ اما سؤالی که شاید به ذهن شما نیز برسد این است که چرا اکسسوری چرم را برای تکمیل استایل خود انتخاب کنیم؟

اکسسوری چرم؛ یادگاری برای نسل آینده

چرم، هدیه‌ای از دل طبیعت است که از پوست حیواناتی مانند گاو و گوسفند تهیه می‌شود. این محصول بعد از مراحل مختلف دباغی به چرم تبدیل می‌شود و باتوجه‌به کیفیت پوست در درجه‌های مختلف کیفی قرار خواهد گرفت. چرم فول گرین برترین نوع چرم است که از کیفیت بالایی برخوردار است. اکسسوری چرم به‌مرورزمان پتینه بسته و ظاهری جذاب‌تر پیدا خواهد کرد که حکایت از ماندگاری و دوام بالای چرم دارد. چرم، محصولی کاملاً طبیعی است و عجیب نیست اگر اکسسوری‌ چرم بعد از سال‌ها همچنان زیبا به نظر ‌برسد. به‌این‌ترتیب، خرید اکسسوری‌های چرم مقرون‌به‌صرفه است تا جایی که گاهی این محصول از نسلی به نسل بعد هدیه داده می‌شود.

در مقایسه‌ای مختصر بین چرم طبیعی و مصنوعی، کیفیت چرم طبیعی نخستین ویژگی‌ این چرم است که به برتری این نوع چرم در مقایسه با چرم مصنوعی صحه می‌گذارد. کیفیت، نه‌تنها در ظاهر اکسسوری چرم به چشم می‌خورد، بلکه در دوام آن نیز نقش مهمی را ایفا می‌کند. به عبارت بهتر، اکسسوری چرم بعد از مدتی پتینه خواهد بست و نمایی قدیمی به خود خواهد گرفت که به زیبایی هرچه بیشتر آن خواهد افزود. این در حالی است که چرم مصنوعی پس از همین مقدار استفاده، ظاهری فرسوده پیدا خواهد کرد یا به‌کلی غیرقابل‌استفاده خواهد بود.

کمربند چرم ای جی

کمربند چرم: اکسسوری ضروری برای ظاهری مرتب

کمربند چرم مردانه و زنانه یکی دیگر از انواع اکسسوری چرم هستند که در تکمیل استایل افراد تأثیرگذار هستند. کمربند چرم مردانه معمولاً با سبک‌های مختلف هماهنگ است و تقریباً به‌جز مواردی که از ساسپند استفاده کنید، در تمامی استایل‌ها قابل‌استفاده خواهد بود. در انتخاب این اکسسوری چرم باید به چند نکته دقت کنید تا در ادامه ضمن هماهنگ‌کردن آن با سایر اکسسوری‌ها، ظاهری متفاوت بسازید.

در انتخاب کمربند چرم به چه نکته‌هایی دقت کنیم؟

کمربند چرم مردانه معمولاً در رنگ‌ها و طرح‌های گوناگونی طراحی می‌شود که هر یک با استایل خاصی هماهنگ است. باید به‌خاطر داشته باشید که کمربند مردانه نیز مانند سایر بخش‌های استایل افراد، بنا به موقعیت تغییر خواهد کرد؛ به عبارت بهتر، کمربند چرم مردانه ساده معمولاً برای استایل‌های رسمی و انواع کمربندهایی که از چرم طرح‌دار تهیه شده‌اند برای سایر استایل‌ها قابل‌استفاده خواهند بود.

اما فارغ از طرح یا رنگی که برای استایل شما مناسب است، دقت به کیفیت چرم و همچنین یراق‌آلاتی که در کنار چرم برای تولید کمربند به کار رفته‌اند در انتخاب کمربند ضروری است. سگک کمربند را می‌توان تنها یراق به‌کاررفته در تولید کمربند چرم دانست که البته در زیبایی کمربند و سپس جذابیت استایل شما مؤثر است. بسیاری از برندها با نادیده‌گرفتن احتمال بروز حساسیت، از فلزات حاوی سرب، تنها به دلیل استحکام بیشتر آن‌ها، استفاده می‌کنند درحالی‌که هم‌اکنون می‌توان از آلیاژهای غیر مضر، مانند «زاماک» برای تولید یراق‌آلات بهره برد. برند EG نیز با چنین رویکردی، کلیه یراق‌آلات مورد نیاز خود را تنها با استفاده از یراق‌آلات زاماک تهیه و تولید می‌کند.

بعد از کیفیت چرم و یراق‌آلات مورداستفاده برای تولید این اکسسوری چرم، کیفیت دوخت کمربند و قابلیت تنظیم آن برای سایزهای مختلف از جمله نکات مهمی هستند که در دوام و زیبایی کمربند چرم مؤثر خواهند بود. فارغ از ظاهر کمربند، برای استفاده از این اکسسوری چرم، لازم است علاوه بر زیبایی به حس راحتی در هنگام استفاده از آن نیز دقت کنید.

اگر تصمیم دارید، کمربندی برای هرچه جذاب‌تر دیده‌شدن استایل خود تهیه کنید، توصیه می‌کنیم از کمربندهایی که امضای برندی را به همراه دارند کمک بگیرید تا علاوه بر استفاده از یک اکسسوری چرم برای تکمیل استایل خود، اعتبار استفاده از محصولات برندی برتر را به استایل خود اضافه کنید. کمربندهای برند EG همه آنچه از کیفیت و جذابیت در نظر دارید را یک‌جا و در قالب محصولی منحصربه‌فرد به شما ارائه می‌کنند.

کیف پول کتی

کیف پول چرم: جذابیت در استایلتان را در هنگام خرید به رخ بکشید

کیف پول چرم یکی دیگر از اکسسوری‌هایی است که فارغ از سن و جنسیت مورداستفاده همه افراد است. اگر شما هم درباره به‌همراه‌داشتن کیف پول مطمئن نیستید، شرایطی را تصور کنید که پس از انتخاب چند محصول در فروشگاهی شلوغ تصمیم به تسویه‌حساب دارید. در این حالت، ترجیح می‌دهید اسکناس‌ها و رسیدها و کارت‌ها از گوشه‌وکنار کیف پول شما بیرون زده باشد یا در کمال اعتماد‌به‌نفس، این اکسسوری چرم را در حالی از کیف یا جیب خود بیرون بیاورید که کاملاً مرتب است و همه چیز سر جای خود قرار دارد. با اطمینان می‌توان گفت که همه افراد ترجیح می‌دهند وقتی برای پرداخت هزینه‌ها به صندوق مراجعه می‌کنند، نگاه‌ها را برای تحسین نظم و جذابیت استایلشان به سمت خود معطوف کنند.

این محصول از مواد اولیه متعددی مانند انواع چرم طبیعی و مصنوعی تهیه می‌شود، اما در ادامه، به‌ضرورت استفاده از چرم طبیعی در تولید این محصول خواهیم پرداخت.

کیف پول: اکسسوری چرم و وسایل مرتب در یک قاب

در دنیایی زندگی می‌کنیم که رو به پیشرفت و تغییر مداوم است. در دهه‌های پیشین، خریدوفروش تنها به کمک اسکناس‌ها صورت می‌گرفتند، اما امروزه با استفاده قریب به‌اتفاق مردم از کارت‌های بانکی برای خریدوفروش، کمتر سراغ اسکناس‌های کاغذی می‌رویم. در عوض، علاوه بر کارت‌های بانکی، بعد از هر تراکنش‌ رسیدی دریافت می‌کنید که گاهی لازم است آن را نیز تا مدتی نزد خود نگه دارید. به‌این‌ترتیب، استفاده از کیف پول نه‌تنها به‌عنوان یک اکسسوری چرم برای تکمیل استایل جذاب شما، بلکه ابزاری برای مرتب بودن و حتی گم‌نشدن وسایل شما ضروری خواهد بود.

چند نکته برای انتخاب کیف پول چرم

اگرچه تا چند دهه قبل، کیف پول به معنی یک اکسسوری چرم در ابعاد مناسب برای قراردادن پول بود، باتوجه‌به تغییراتی که در روند دادوستد ایجاد شده، در انتخاب این اکسسوری چرم توجه به‌جای پول مثل گذشته مهم نیست. در مقابل، این محصول باید فضای کافی برای قراردادن همه وسایل مانند کارت‌های اعتباری یا رسیدهای بانکی و حتی سکه را داشته باشد و از مواد اولیه با دوامی ساخته شده باشد که به‌سادگی کشیده یا پاره نشود. در ادامه به چند نکته طلایی اشاره می‌کنیم که دوام کیف پول چرم طبیعی را به طرز چشمگیری افزایش خواهد داد.

کیف پول چرم

کیف پول چرم را از کجا بخریم؟

اولین قدم، انتخاب فروشگاهی است که برای خرید اکسسوری چرم در نظر دارید. اگرچه شاید تصور کنید از بین این‌همه فروشگاهی که در سطح شهر یا فضای مجازی هست، بالاخره یک نفر، محصولی را خواهد داشت که مطابق معیارهای شما باشد، توصیه می‌کنیم از ابتدا به سراغ فروشگاهی بروید که علاوه بر تأمین کالایی که در نظر دارید، به ویژگی‌های کیفی که حتی به ذهن شما نرسیده نیز پرداخته باشد.

اگر از فروشگاهی خرید کنید که صرفاً به تولید محصول باکیفیت اشتغال داشته باشد و بتوان از گفته‌ها و محصولات آن نیز به همین موضوع پی برد، دست‌کم می‌توانید علاوه بر کیفیت محصول، از پشتیبانی این برند حتی برای اکسسوری چرم کوچکی مثل کیف پول نیز اطمینان داشته باشید. این مختصات مطابق با خدمات فروشگاه‌های برند EG به نظر می‌رسد که ضمن در نظر گرفتن فرصتی برای عودت یا تعویض کالا، تا مدت‌ها پشتیبان کیفیت محصولات خود خواهند بود.

آیا فضای داخلی کیف پول چرم نیز مهم است؟

اگر زیبایی و جذابیت استایل برای شما مهم است، چگونگی تقسیم‌بندی فضای داخلی باید اهمیت دو چندانی داشته باشد. تقسیم‌‌بندی مناسب فضای داخلی، دست‌کم به شما این امکان را خواهد داد که بدون سردرگمی درباره گم‌شدن اقلام ریز مانند کارت‌ها و رسیدها، قطعات اسکناس را مرتب در کنار هم قرار دهید و نگران تا خوردن یا پارگی اسکناس‌ها نباشید.

برای انتخاب کیف پول چرم مردانه، علاوه بر جای اسکناس، به فضاهایی که برای قراردادن کارت‌ها تعبیه شده نیز دقت کنید. فراموش نکنید که همه ما، این روزها تعداد زیادی کارت‌بانکی و کارت‌های ویزیت داریم که هر یک به نوبه خود مهم است؛ بنابراین، داشتن چند جای کارت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کیف پول چرم است. در مقابل، با رایج شدن تلفن‌های همراه دوربین‌دار، احتمالاً شما هم به‌جای قراردادن یک عکس از عزیزان خود، تعداد زیادی از عکس‌های آن‌ها را در تلفن همراه خود دارید و حذف محفظه‌ای که سابقاً برای قراردادن عکس طراحی شده بود، اتفاق چندان مهمی نیست. حتی گاهی به‌جای این بخش، یک جیب دکمه‌دار یا یک محفظه رسید در کیف پول طراحی می‌شود که به‌مراتب کارایی بالاتری دارد.

اگر تصمیم دارید کیف پول چرم را از بین محصولات برندهای معتبر تهیه کنید و علاوه بر این، می‌خواهید از اعتبار آن برند نیز در استایل خود بهره ببرید، توصیه می‌کنیم کیف پول چرم EG به همراه یراق‌آلات فلزی را تهیه کنید که نام یا نشان تجاری این برند را نیز به همراه داشته باشد.

برای نگهداری از کیف پول چرم چه‌کار کنیم؟

کیف پول چرم EG  در شمار چند اکسسوری چرم کوچک قرار می‌گیرد که به سبب کیفیت بالای چرم، معمولاً نیازی به نگهداری خاصی ندارد. اما در هنگام استفاده باید چند نکته مهم را به‌خاطر داشته باشید:

از انباشتن حجم زیادی اسکناس، کارت و رسید در کیف بپرهیزید. به سبب قابلیت کشسانی، کیف پول چرم معمولاً به شکل محتویات کیف درمی‌‌آید و کمی بزرگ‌تر خواهد شد؛ به‌این‌ترتیب، بهتر است محتویات کیف پول در حد فضای استاندارد تعبیه شده در آن باشد.

فارغ از حجم یا ابعاد وسایلی که در کیف پول قرار می‌دهید، بعضی از وسایل نباید در کیف پول قرار داده شوند. این اکسسوری چرم تنها برای حمل وسایلی مانند اسکناس، کارت‌های بانکی و اعتباری، کارت‌های ویزیت، رسیدها و گاهی سکه‌ است. از قراردادن اسناد مهم، کارت‌های شناسایی، کارت‌های هدیه، کاغذهایی که حاوی رمز عبور هستند، و در نهایت کلید یا ریموت خودداری کنید. علاوه بر شلوغ‌شدن فضای کیف، در صورت گم‌شدن یا سرقت کیف پول، علاوه بر ازدست‌دادن کیف، امکان سوءاستفاده سودجویان فراهم خواهد بود.

جاکارتی چرم

جاکارتی: اکسسوری چرم مختصر و مفید

آخرین بخش از مقاله اکسسوری چرم را به جاکارتی اختصاص داده‌ایم که مناسب‌ترین اکسسوری‌ چرم برای مواقعی‌ است که تصمیم ندارید وسایل زیادی به همراه داشته باشید. این محصول با داشتن چند جای کارت در طرح‌های مختلف و از مواد اولیه مختلف تهیه می‌شود، اما مهم‌ترین حسن جاکارتی چرم در کیفیت آن و مقاومت بالایی است که مانع از آسیب‌دیدن کارت‌های بانکی خواهد شد. اگرچه در اکثر مواقع کارت‌های بانکی در کیف پول قرار می‌گیرند، برای افرادی که به سایر بخش‌های کیف پول نیازی ندارند یا فضای کافی برای حمل کیف پول ندارند، جاکارتی چرم را توصیه می‌کنیم که نه‌تنها فضای کافی برای چند کارت، بلکه معمولاً فضایی برای قراردادن رسیدها نیز دارد.

برای روزهایی که تصمیم دارید به پیاده‌روی بروید و میلی به حمل کیف ندارید، این اکسسوری چرم با دربرگرفتن چند کارت، همراه مطمئنی است که از آسیب‌دیدن کارت‌ها نیز جلوگیری خواهد کرد. با ترویج هرچه بیشتر کارت‌های بانکی و استفاده مکرر افراد از آن‌ها، تولیدکنندگان این محصول با افزودن چاشنی نوآوری و خلاقیت به این اکسسوری، جای رسید و سکه نیز به آن افزوده‌اند تا برای افرادی که نیاز به حمل اسکناس ندارند به‌ طور هم‌زمان نقش دو اکسسوری چرم یعنی کیف پول و جاکارتی را ایفا کند. جاکارتی چرم EG با طرح‌هایی متفاوت، طرحی مبتکرانه برای همه سلیقه‌ها دارد.

اکسسوری چرم ایتالیایی: همان محصولی که همه می‌پسندند

در نگاه افراد شیک‌پوش، ایتالیا کشوری غنی در صنعت مد و پوشاک به شمار می‌رود. بسیاری از تولید‌کنندگان برتر دنیا، ریشه در همین سرزمین دارند یا محصولاتی دارند که حاصل ایده‌پردازی طراحان ایتالیایی است. اکسسوری چرم نیز در شمار محصولات فراوانی است که توسط بسیاری از تولید‌کنندگان برجسته ایتالیایی تولید و عرضه می‌شود و از کیفیتی بی‌نظیر برخوردار است.

برند ایتالیایی EG در شمار برندهای تولیدکننده جواهرات و محصولات چرم است. این برند با بهره‌گیری از چرم طبیعی ایتالیایی، طرح‌های روز دنیا را در قالب محصولات متنوع چرم زنانه و مردانه عرضه می‌دارد  و مهم‌ترین هدف خود را بر مدار کیفیت تنظیم کرده است. محصولات برند EG با تمرکز بر کیفیت به‌عنوان مهم‌ترین ویژگی‌ محصولات چرم تولید‌ شده‌اند و در همه آن‌ها دقت به جزئیات، محصولی منحصربه‌فرد ساخته که استایل افراد را به سبکی متفاوت برازنده می‌کنند.

محصولات چرم برند EG برای خانم‌ها و آقایان طراحی و تولید شده‌اند. کیف‌های زنانه این برند، در دسته‌بندی‌های کیف‌دستی، کیف رودوشی و کیف کوله‌پشتی در کنار انواع مختلفی از اکسسوری چرم شامل کمربند، جاکارتی و کیف پول زنانه در طرح‌های متمایز تولید شده‌اند. محصولات مردانه این برند نیز در دسته‌بندی‌های کیف اداری، کیف کلاچ، کمربند، کیف پول، و جاکارتی از مرغوب‌ترین انواع چرم ایتالیایی تهیه شده‌اند.

تنوع رنگی اکسسوری چرم

جمع‌بندی

در این مقاله، با نگاهی متفاوت به اکسسوری چرم، آن را در شمار برترین محصولات چرمی معرفی کردیم که تقریباً موردنیاز همه افرادی است که به داشتن ظاهری مرتب، اهمیت می‌دهند و نظم و ترتیب را به سردرگمی در بین چندین کارت، اسکناس و رسید بانکی ترجیح می‌دهند. مهم‌ترین نکته‌ای که نباید فراموش کرد، کیفیت چرم طبیعی و جلوه‌ای است که به همه محصولات بزرگ و کوچک چرمی خواهد افزود. کمربند چرم به‌عنوان نخستین محصول مورد بررسی، موردنیاز همه آقایان است. کمربند چرم زنانه نیز در استایل‌های گوناگون تکمیل‌کننده استایل خانم‌هایی است که با نگاهی دقیق به‌تمامی جزئیات ظاهر خود اهمیت می‌دهند.

در ادامه ضمن بررسی اهمیت کیف پول، توجه به نحوه تقسیم‌بندی فضای داخلی این محصول و برخورداری از فضای کافی به‌عنوان جای کارت و رسید اشاره کردیم. در پایان، جاکارتی چرم را در نقش اکسسوری چرم کوچکی معرفی کردیم که برخلاف ابعاد کوچک، محافظ کارت‌ها است و گاهی فضای کافی برای رسیدهای بانکی و سکه نیز دارد. محصولات چرم برند EG طیف متفاوتی از اکسسوری چرم را پیش روی شما قرار می‌دهد که علاوه بر زیبایی، کیفیت، دوام و پشتیبانی پس از فروش را نیز دربر می‌گیرد./۲۶۳۷۵۸

1 دیدگاه در “اکسسوری چرم: یک قدم تا استایل منحصربه‌فرد

  1. فرزین گفت:

    ممنون از مقاله خوبتون

نظرات