آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ (برف و باران و سیل)

0

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ بارش برف و آلودگی هوا و جاری شدن سیل و در این صفحه لحظه به لحظه می خوانید با توجه تشدید بارش ها و جاری شدن سیلاب و بارش برف و تگرگ در شهرها و استان ها تا این لحظه هیچ خبری از تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ نیست. به محض انتشار خبر جدید تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ آلودگی هوا یا بارش برف و باران و سیل در این رابطه این خبر بروزرسانی خواهد شد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ (برف و باران و سیل)

تعطیلی مدارس ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ و اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ مشخص شد در اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت آلودگی هوا و بارش برف و کولاک و برودت هوا و تگرگ از حرف تازه پیگیری کنید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 30 بهمن 1402 (برف و باران و سیل)

ایا دوشنبه ۳۰ بهمن مدارس تعطیل است

تا این لحظه اطلاعیه تعطیلی مدارس در روز دوشنبه (۳۰ بهمن ۱۴۰۲) صادر نشده و قرار است برای تعطیلی مدارس فردا ۳۰ بهمن ماه تا ساعاتی دیگر در جلسه اضطرار استانداری‌ها تصمیم گیری شود و نتایج آن از طریق این رسانه خبری اطلاع رسانی خواهد شد. هم اکنون منابع خبری از عدم تعطیلی مدارس در روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه خبر دادند و نوشتند: احتمال تعطیلی مدارس در روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه بسیار ضعیف است. اما اگر تصمیمی در ابن رابطه اتخاذ شد به اطلاع مردم خواهیم رساند.

تداوم بارش ها و بازش برف در برخی شهرها و استان های سردسیر باعث شد تا خبر تعطیلی مدارس کشور بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته باشد شود و والدین و دانش آموزان پیگیر اخبار تعطیلی مدارس هستند. لطفا آخرین اخبار وضعیت تعطیلی مدارس را در ادامه پیگیری کنید.

آیا مدارس تهران در روز دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل است

با توجه به جوی آرام در تهران، احتمال تعطیلی مدارس تهران و کرج در روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ کاهش یافت. در حال حاضر مدارس تهران فردا ۳۰ بهمن تعطیل نیست، اگر وضعیت تعطیلی مدارس تهران مشخص شد تا ساعات پایان روز به اطلاع شما می رسد. انتظار می رود آلودگی هوا در تهران با وزش باد این آلودگی کمتر شود.

تعطیلی مدارس لرستان و قم و سمنان و قزوین دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای مبنی بر تعطیلی فردا دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ برای مدارس قم و لرستان، سمنان، قزوین و مازندران صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی میشود و به اطلاع شما میرسد.

آیا فردا دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ مدارس اصفهان تعطیل است؟

باتوجه آب و هوای اصفهان احتمال تعطیلی مدارس اصفهان فردا دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ دور از انتظار نخواهد بود. اما با این حال خبر جدید و رسمی تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس اصفهان از سوی استانداری ها تا ساعاتی دیگر به سمع و نظر شما خواهد رسید.

اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ در اردبیل و ارومیه و تبریز

تداوم بارش برف و بوران، برودت هوا، یخبندان و سرمای شدید تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و چالدران و اردبیل و تبریز و زنجان و قزوین و اهر و ابهر و ارومیه در روز دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ دور از انتظار نخواهد بود. اما در حال حاضر تا این لحظه تنظیم خبر مدارس این استان و شهرها تعطیل نیست. در صورت اطلاعیه راجب تعطیلی فردا مدارس اخبار مربوطه از رسانه حرف تازه اطلاع رسانی خواهد شد

آیا مدارس مشهد فردا دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل است؟

تا این لحظه از روز مدارس مشهد و خراسان رضوی در روز دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل نیست و تمامی مدارس این استان ها و شهرها دایر می باشد.

تعطیلی‌‌مدارس خوزستان فردا

مدارس خوزستان فردا دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل نیست. اما تا ساعات آینده که والدین و دانش آموزان پیگیر وضعیت تعطیلی خوزستان و اهواز و چاربهار و سیستان و بلوچستان و زاهدان هستند اطلاع رسانی خواهد شد.

اطلاعیه سازمان هواشناسی

🔹️سازمان هواشناسی از تداوم فعالیت سامانه بارشی در بخش‌هایی از غرب،‌ شمال غرب،‌ ارتفاعات البرز، سواحل دریای خزر و شمال شرق خبر داد.
▫️دوشنبه در غرب، شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق و روز سه‌شنبه در دامنه و ارتفاعات زاگرس بارش‌ پیش‌بینی شده است

تداوم بارش برف، باران، وزش باد و کاهش دما در شهرهای جنوبی و غربی کشور تا سه‌شنبه ۱ اسفند ماه خبر داد

رئیس سازمان هواشناسی اعلام کرد: دوشنبه و سه‌شنبه در غرب، شمال غرب و سواحل دریای خزر بارش‌های پراکنده ادامه دارد و تا روز دوشنبه دریای خزر مواج است.

🔹️دوشنبه (۳۰ بهمن) در غرب، شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق بارش رف و باران شدید پیش بینی می شود.

🔹️سه‌شنبه (۱ اسفند) در اکثر مناطق کشور به‌ویژه نوار شمالی و نیمه شرقی کشور به‌ویژه شمال شرق کاهش محسوس دما روی می‌دهد.

شاخص هوای شهرها فردا

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز و فردا در اکثر مناطق کشور به‌ جز سیستان‌ و بلوچستان و هرمزگان تحت تأثیر سامانه بارشی قرار دارند. در مناطق مستعد احتمال تگرگ و در ارتفاعات کولاک برف وجود دارد.در اکثر مناطق کشور به‌ویژه نوار شمالی و نیمه شرقی کشور به‌ویژه شمال شرق کاهش محسوس دما روی می‌دهد.

نظرات