بیوگرافی محمدرضا شهیدی فرد مجری جنجالی +‌زندگی شخصی و عکس جدید

0

بیوگرافی محمدرضا شهیدی فرد مجری جنجالی +‌زندگی شخصی و عکس جدید

محمدرضا شهیدی فرد مجری تلویزیون و صدا و سیما می باشد. او متولد ۱۴ دی ۱۳۴۸ در مشهد بوده و علاوه بر مجری، تهیه‌کننده و کارگردان و عضو کمیته کارشناسی گویندگان و مجریان سیما نیز می‌باشد. او پس از شایعه ممنوع الکاری به تازگی فعالیت مجدد خود را به عنوان مجری در تلویزیون و اجرا در مراسم های مهم ملی مانند جشنواره فیلم فجر آغاز کرده است. ادامه بیوگرافی محمدرضا شهیدی فرد کیست و همسرش همراه با عکس و سوابق و صفحه اینستاگرام او از مجله حرف تازه همراه شما هستیم.

محمدرضا شهیدی فرد

بیوگرافی محمدرضا شهیدی فرد و همسرش

محمدرضا شهیدی‌فرد مجری تلویزیون متولد ۱۴ دی ۱۳۴۸ در مشهد بوده و اصالتا اهل مشهد می باشد. او در کنار اجرا و مجریگری، به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان نیز در صدا و سیمای ایران مشغول بکار است. او مدتی به دلیل برنامه پارک ملت ممنوع الکار بوده اما به تازگی به عرصه اجرا برگشته و در تلویزیون مشغول فعالیت است. شهیدی‌فرد چند دوره به عنوان مجری جشنواره فیلم فجر انتخاب شده است! او فارغ التحصیل رشته سینما بوده و از سال دهه ۷۰ وارد صدا و سیمای مشهد شد.

بیوگرافی محمدرضا شهیدی‌فرد مجری جنجالی +‌زندگی شخصی و عکس جدید

سوابق

محمدرضا شهیدی فرد یکی از مجریان و تهیه کنندگان صدا و سیما می باشد که سال ها در این حرفه کار کرده و از چهره های شناخته شده تلویزیون محسوب میشود. او در دهه ۷۰ و ۸۰ به دلیل تسلط در اجرا و مهارت فوق العاده یکی از مجریان محبوب و مشهور در بین مردم بود.

محمدرضا شهیدی‌فرد کار خود را در صدا و سیما از رادیو مشهد آغار کرد. وی همزمان با تحصیل و پس از فارغ التحصیلی در این رشته با گروه‌های ادب و هنر و اجتماعی رادیو همکاری می کرد.
محمد رضا شهیدی فر در سال ۱۳۸۵ با برنامه پارک ملت وارد عرصه تهیه کنندگی شد. مردم ایران سلام از دیگر برنامه‌های وی در تلویزیون بود که تهیه کنندگی و اجرای آن را بر عهده داشت که از سال ۱۳۹۶ از شبکه ورزش تلویزیون ایران پخش شد برنامه بعدی وی در تلویزیون که پخش آن در تابستان ۱۳۹۷ از شبکه ورزش تلویزیون ایران آغاز شد، تحت عنوان «پارک ملت» بود که تهیه کننده و اجرای زنده آن را بر عهده داشت. او در سال ۱۳۹۶ در برنامه چهل چراغ نیز فعالیت داشته است.

بیوگرافی محمدرضا شهیدی فرد مجری و همسرش و فرزندان +‌زندگی شخصی و عکس جدید

محمدرضا شهیدی فرد کیست

محمدرضا شهیدی‌فرد در سال ۱۳۹۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید آثار مهمی حضور داشته است. او در این سال در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون حضور داشت و خود را به جامعه هنرمندان معرفی کرد. آثار مهم محمدرضا شهیدی‌فرد در این سال، فعالیت در برنامه هزار داستان به کارگردانی محمد فواد صفاریان پور و فعالیت در برنامه چهل چراغ به عنوان مجری محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی محمدرضا شهیدی‌فرد فعالیت در برنامه هزار داستان بوده است. محمدرضا شهیدی‌ فرد سال ۱۳۹۶ برنامه هزار داستان به عنوان مجری فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. محمدرضا شهیدی‌فرد توانست با فعالیت در برنامه هزار داستان تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر بهنام تشکر، فرهاد آئیش، محسن کیایی و بهرام عظیمی توانست سطح کاری او را متحول کند.

شهرت با شبکه دو

محمدرضا شهیدی فرد را با اجرا در شبکه دو به خاطر می آوردند چرا که وی در اصل از مجریان با سابقه شبکه دوم سیما است. او سال ها در شبکه دو برنامه های مهتلف اجرا کرد و سپس به عنوان تهیه کننده و کارگردان مشغول کار شد. او در شبکه های مختلف سیما مانند تهران و شبکه یک و چهار و مراسم های مختلف اجرا داشته است.

محمدرضا شهیدی فرد کیست

حواشی برنامه پارک ملت

محمد رضا شهیدی فر در سال ۱۳۸۵ با برنامه پارک ملت وارد عرصه تهیه کنندگی شد. این مجری در مصاحبه اش گفت : «من به شخصه در هیچ کجا غیر از حوزه تلویزیون و سینما کاری انجام نمی‌دهم و زمان‌هایی که در این حوزه‌ها هم کم کارترم در مغازه پدرم که یک لوازم‌التحریری است کار می‌کنم.»

ازدواج و همسر محمدرضا شهیدی فرد

ازدواج و همسر محمدرضا شهیدی فرد

محمدرضا شهیدی‌فرد متاهل بوده و سالهاست ازدواج کرده است. اما اطلاعاتی از همسر و تعداد فرزندان این مجری در دست نیست

شروع زندگی هنری محمدرضا شهیدی‌ فرد

زندگی هنری و شخصی محمدرضا شهیدی‌ فرد

محمدرضا شهیدی‌‌فرد در نوجوانی با معرفی جواد آتش افروز مجری قدیمی تلویزیون فعالیت خود را در رادیو مشهد آغاز کرد پس از مدتی برای ادامه تحصیل راهی تهران شد. جواد آتش افروز و محمدرضا شهیدی فرد چند برنامه با هم اجرا کردند که بسیار در آن سال ها پر مخاطب بود.

ایشان در سال ۱۳۷۰ با اجرای برنامه تا هشت و نیم وارد تلویزیون شد. سپس از سال ۸۵ کار حرفه ای خود را به عنوان تهیه کننده و کارگردان برنامه مردم ایران سلام را ادامه دارد.

همانطور که بالا گفتیم محمدرضا شهیدی‌فرد فعالیت خود را در نوجوانی و از رادیو مشهد آغاز کرد. در آن زمان جواد آتش‌افروز، وی را برای کار در رادیو تأیید کرد و در برنامه‌ای به‌نام امیدهای انقلاب اسلامی با تهیه‌کنندگی آتش‌افروز کار خود را آغاز کرد. در سال ۱۳۶۸ پس از قبولی در دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر به تهران آمد و در گروه‌های ادب و هنر و اجتماعی رادیو نیز همکاری می‌کرد. فعالیت خود در تلویزیون را در سال ۱۳۷۰ و با برنامه «تا هشت و نیم» آغاز کرد. «مردم ایران سلام» از دیگر برنامه‌های وی در تلویزیون بود که تهیه‌کنندگی، کارگردانی و اجرای زنده آن را بر عهده داشت که از سال ۱۳۸۵ از شبکه دو تلویزیون ایران به مدت ۲۰ ماه پخش شد. برنامه بعدی وی در تلویزیون که پخش آن در تابستان ۱۳۹۰ از شبکه یک تلویزیون ایران آغاز شد، تحت عنوان «پارک ملت» بود که تهیه‌کنندگی و اجرای زنده آن را بر عهده داشت.

ماجرای ممنوع الکاری تا بازگشت

ممنوع الکاری محمدرضا شهیدی فرد تا بازگشت

محمدرضا شهیدی‌ فرد خودش می گوید ممنوع الکار نبودم اما ممنوعیت اجرای شهیدی فر به برنامه پارک ملت برمی گردد که مهمان برنامه حرف های جنجالی روی آنتن زنده زد و شهیدی فرد سکوت کرد.

ممنوع التصویری من صحت ندارد

بعضی از رسانه ها مطرح کردند آقای محمدرضا شهیدی فرد، بعد از جریان «پارک ملت» به جمع مجریان ممنوع التصویر تلویزیون پیوست. اما نه خیر، این موضوع در مورد من اصلا صحت ندارد و از اتفاقاتی که برای بعضی دوستانم افتاده، بسیار متاسفم. من در این مدت (بعد از توقف برنامه پارک ملت) در تلویزیون و رادیو برنامه هایی داشتم. یکی از آن ها مجموعه مستندی بود که به زندگی حضرت آیت الله حسن زاده آملی می پرداخت. آنچه در بعضی رسانه ها گفته شده، گمانه زنی تعدادی از همکاران مشفق ما بوده که قرین به صحت نیست.

عکس های محمدرضا شهیدی‌ فرد

شهیدی فرد درباره توقف برنامه «پارک ملت» درباره عده ای گفتند صحبت های شما در حضور معاون سیما دلیل توقف برنامه بوده، عده ای هم موضوع را سیاسی جلوه دادند گفت: برنامه «پارک ملت» باید در سال ۹۱ هم ادامه پیدا می کرد اما به دلیل یک سوءتفاهم در روزهای پایان سال ۹۰ تعطیل شد. خدا را شکر این سوءتفاهم خیلی زود برطرف شد و مدیران سیما اعلام کردند مایل اند برنامه ادامه پیدا کند.

نظرات