آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ (آلودگی هوا و برف)

0

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ آلودگی هوا و بارش برف و سرما و یخبندان در این صفحه لحظه به لحظه می خوانید با توجه تشدید آلودگی هوا و بارش برف و برودت و سرمای هوا در شهرهای صنعتی و سردسیر تا این لحظه هیچ خبری از تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ نیست. به محض انتشار خبر جدید تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ آلودگی هوا یا بارش برف و یا برودت سرما و یخبندان در این رابطه این خبر بروزرسانی خواهد شد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ (آلودگی هوا و برف)

تعطیلی مدارس ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ و اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ مشخص شد در اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت آلودگی هوا و بارش برف و کولاک و برودت هوا از حرف تازه پیگیری کنید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 23 بهمن 1402 (آلودگی هوا و برف)

ایا دوشنبه ۲۳ بهمن مدارس تعطیل است

تا این لحظه اطلاعیه تعطیلی مدارس در روز دوشنبه (۲۳ بهمن ۱۴۰۲) صادر نشده و قرار بر این است برای تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس فردا ۲۳ بهمن ماه جلسه فوری کارگروه اضطرار استانداری ها تشکیل و تصمیم گیری شده و نتایج آن از طریق این رسانه خبری اطلاع رسانی خواهد شد. هم اکنون منابع خبری تعطیلی مدارس در روز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه را تکذیب کردند و خبر دادند و نوشتند مدارس در روز دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ به علت آلودگی هوا و بارش برف و کولاک تعطیل نخواهد بود

باتوجه به تدوام آلودگی هوا و ورود سامانه بارشی در روزهای آینده والدین و دانش آموزان پیگیر اخبار تعطیلی مدارس هستند. آخرین اخبار وضعیت تعطیلی مدارس را در ادامه پیگیری کنید.

آیا مدارس تهران در روز دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل است

با توجه به کاهش آلودگی هوا در تهران، احتمال تعطیلی مدارس تهران و کرج در روز دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ بسیار ضعیف است. در حال حاضر مداس مدارس تهران و کرج و البرز و فیروزکوه و کوهرنگ و طالقان و دماوند فردا دوشنبه ۲۳ بهمن تعطیل نیست، اگر تعطیلی مدارس مشخص شد تا لحظاتی دیگر به اطلاع شما می رسد.

هم اکنون با اعلام شرکت کنترل شاخص آلودگی هوا تهران، هوای تهران پاک و در شرابط سالم و قابل قبول برای گروه های سنی قرار دارد. آسمان تهران دوشنبه (۲۳ بهمن) صاف همراه با غبار صبحگاهی گاهی وزش باد با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا فردا دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ مدارس اصفهان تعطیل است؟

با توجه شرایط جوی و کاهش آلودگی هوا احتمال تعطیلی مدارس اصفهان فردا دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ وجود ندارد و مدارس سراسر کشور و برخی مدارس شهرها و استان ها تعطیل شود. اما با این حال خبر جدید و رسمی تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس اصفهان از سوی آموزش و پرورش و و استانداری ها تا ساعاتی دیگر به سمع و نظر شما خواهد رسید.

اخبار تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ در اردبیل و ارومیه و تبریز

مدارس در آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و چالدران و اردبیل و تبریز و زنجان و قزوین و اهر و ابهر و ارومیه در روز دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل نیست. در حال حاضر تا این لحظه تنظیم خبر مدارس این استان و شهرها تعطیل نیست تنها تا ساعاتی دیگر اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا به اطلاع شما می رسانیم زیرا در جلسه استانداری ها تصمیم گیری خواهد شد. صورت اطلاعیه راجب تعطیلی فردا مدارس اخبار مربوطه از رسانه حرف تازه اطلاع رسانی خواهد شد

وضعیت تعطیلی مدارس مشهد فردا دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

تعطیلـی مدارس مشهد و خراسان رضوی در روز دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ صحت ندارد و تمامی مدارس این استان ها و شهرها دایر می باشد.

اطلاعیه سازمان هواشناسی

🔹️رئیس مرکز ملی پیش‌بینی وضع هوا از ورود سامانه بارشی تا اخر هفته جاری به کشور در اکثر شهرها خبر داد. بر اساس اطلاعات سازمان هواشناسی، سامانه بارشی از روز دوشنبه ۲۳ بهمن در برخی از مناطق کشور فعال می شود. در استان‌های هرمزگان، فارس، بوشهر، کرمان و سیستان و بلوچستان، بارش‌ها تداوم دارد که بارش‌ها به شکل رگبار و رعد و برق، همراه با وزش باد شدید موقتی است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز جو آرام و پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود. همچنین، در نیمه شمالی کشور، روند افزایش نسبی دما قابل مشاهده خواهد بود و شاهد وزش باد نسبتاً شدید در نواحی شمالی و شرقی کشور هستیم

🔹️دوشنبه (۲۳ بهمن) وزش باد شدیدی در نواحی جنوبی کشور پیش‌بینی می‌شود که بر روی دریای عمان، خلیج فارس و تنگه هرمز باعث مواج شدن آب‌ها می‌شود.

🔹️سه شنبه (۲۴ بهمن) رگبار باران و رعد و برق، وزش باد متوسط و بارش برف در ارتفاعات و کاهش دما و کاهش دید ناشی از مه بعد از بارندگی.
از اواخر وقت چهارشنبه و روز پنجشنبه سامانه بارشی دیگری از سمت شمال غرب وارد کشور شده و در مناطقی شمال غرب، غرب، جنوب غرب،‌ استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و البرز مرکزی بارندگی‌ها آغاز می‌شود.

بر اساس اعلام هواشناسی کشور در روزهای آتی شاهد ورود سامانه بارشی از نواحی جنوبی کشور خواهیم بود که فعالیت خود را در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، غرب کرمان و هرمزگان گسترش خواهد داد و انتظار می‌رود که رگبار، رعد و برق، و وزش باد در این مناطق شدت بیشتری پیدا کند.

آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفـت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور در حال حاضر تردد در اکثر جاده‌های کشور روان گزارش شده و مشکلی وجود ندارد. تنها در محدوده‌های ماسال، مکارود و انارک در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس ترافیک نیمه‌سنگین بوده و وضعیت مشابهی نیز در حدفاصل محمدآباد تا بایجان در مسیر شمال به جنوب مجور هراز گزارش شده است.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محورهای استان خوزستان است و در دیگر محورهای کشور پدیده جوی خاصی گزارشی نشده است. در شرایط بارندگی، لازم است که رانندگان فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل حفظ کرده و حتما با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد با فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور امروز در استان‌های بوشهر، هرمزگان، فارس، خوزستان، برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد و فردا دوشنبه در هرمزگان، جنوب فارس،‌کرمان و سیستان و بلوچستان رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی،‌ گردوخاک و در برخی مناطق تگرگ پیش‌بینی شده است.

وضعیت مذکور طی امروز و فردا در جزایر خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان نیز پیش‌بینی می‌شود. در سایر مناطق کشور تا روز چهارشنبه جو آرامی پیش‌بینی می‌شود.

نظرات