بیوگرافی سروان شهرام معظمی گودرزی خلبان نیروی هوایی +‌ عکس و سوابق

0

بیوگرافی سروان شهرام معظمی گودرزی خلبان نیروی هوایی +‌ عکس و سوابق

شهرام معظمی گودرزی کیست

سروان شهرام معظمی گودرزی خلبان نیروی هوایی ارتش می باشد. او یکی از خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده که به همراه جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ با رهبر انقلاب دیدار کرد. تیتر ایشان سروان شهرام معظمی گودرزی جمعی عقابان تیز پرواز نیروی هوایی ارتش شکست ناپذیر و قهرمان جمهوری اسلامی ایران است از روز گذشته در شبکه های اجتماعی وایرال شده است. ادامه بیوگرافی شهرام معظمی گودرزی کیست با عکس و سوابق وی از مجله حرف تازه میخوانید:

بیوگرافی شهرام معظمی گودرزی خلبان نیروی هوایی +‌ عکس و سوابق

بیوگرافی شهرام معظمی گودرزی

سروان شهرام معظمی گودرزی یکی از خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده که به همراه جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ با رهبر انقلاب دیدار کرد

عکس شکار شده از دیدار همافران با رهبر معظم انقلاب

سروان شهرام معظمی گودرزی نیروی هوایی

ایشان سروان شهرام معظمی‌گودرزی جمعی عقابان تیز پرواز نیروی هوایی ارتش شکست ناپذیر و قهرمان جمهوری اسلامی ایران است. این عنوانی است که در از روز گذشته در شبکه های اجتماعی ترند شده است.

همزمان با دهه فجر و در آستانه فرارسیدن سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران با حضرت امام خمینی (ره) در ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مراسم با گرامیداشت عید بزرگ مبعث و روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم ایران اسلامی می‌دانند حرکت شجاعانه نیروی هوایی در ۱۹ بهمن سال ۵۷ که سه روز قبل از انقلاب انجام گرفت کمر رژیم طاغوتی پهلوی را شکست چرا که طاغوتیان به نیروی هوایی امید بسته بودند اما این حرکت طوفانی نیروی هوایی در مدرسه علوی آنها را غافلگیر و سرخورده کرد.

سوابق

از شهرام معظمی گودرزی اطلاعات زیادی در دست نیست و صرف یک عکس از او در دیدار با رهبر انقلاب شکار شده است.

فرمانده پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز هم گفت: ۱۹ بهمن نقطه عطفی در مسیر حرکت انقلاب اسلامی بود و دیدار همافران با امام راحل برای دشمنان غافلگیرانه و برای انقلاب حرکت ارزشمند و مهم و شتاب دهنده انقلاب بود.

امیر سرتیپ دوم ستاد خلبان یوسفی با بیان اینکه نقش نیروی هوایی در دوران جنگ تحمیلی و در سالهای اخیر در دفاع از حریم آل الله بسیار تاثیر گذار و راهبردی بود افزود: نیروی هوایی بعد از ۴۵ سال در کنار پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی با هدایت‌های هوشمندانه فرمانده معظم کل قوا به پیش می‌رود.

پایگاه دوم شکاری تبریز با بهره گیری از زبده ترین خلبانان و مهندسان پرواز به عنوان آشیانه عقابان تیز پرواز شمال غرب کشور، امنیت هوایی پایدار برای مردم این خطه از میهنمان و توسعه علمی و فن آوری را برای بخش دفاع هوایی فراهم کرده است.
نام این پایگاه به یاد سرلشکر شهید جواد فکوری، فرمانده نیروی هوایی و وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران نام گذاری شده است.

نظرات