آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ (آلودگی هوا و برف)

0

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ بارش برف و سرما و یخبندان در این صفحه لحظه به لحظه می خوانید با توجه تشدید آلودگی هوا و بارش برف و کولاک و برودت و سرمای هوا در شهرهای صنعتی و سردسیر تا این لحظه هیچ خبری از تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ نیست. به محض انتشار خبر جدید تعطیلی احتمالی مدارس فردا چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ آلودگی هوا یا بارش برف و یا برودت سرما و یخبندان در این رابطه این خبر بروزرسانی خواهد شد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ (آلودگی هوا و برف)

تعطیلی مدارس ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ و اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ مشخص شد در اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت آلودگی هوا و بارش برف و کولاک و برودت هوا از حرف تازه پیگیری کنید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 18 بهمن 1402 (آلودگی هوا و برف)

ایا چهارشنبه ۱۸ بهمن مدارس تعطیل است

تا این لحظه اطلاعیه تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه (۱۸ بهمن ۱۴۰۲) صادر نشده و قرار بر این است برای تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس فردا ۱۸ بهمن ماه جلسه فوری کارگروه اضطرار استانداری ها تشکیل و تصمیم گیری شده و نتایج آن از طریق این رسانه خبری اطلاع رسانی خواهد شد. کمافی السابق منابع خبری از تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه خبر دادند و نوشتند مدارس این شهرها و استان ها چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ به علت بارش برف و کولاک تعطیل خواهد بود.

کماکان والدین و دانش آموزان پیگیر اخبار تعطیلی مدارس هستند. آخرین اخبار وضعیت تعطیلی مدارس را در ادامه پیگیری کنید.

آیا مدارس تهران در روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل است

با توجه به تداوم بارش برف و بازگشت آلودگی هوا در تهران، تعطیلی مدارس تهران و کرج در روز چهارشنبه هجدهم بهمن ۱۴۰۲ پیش‌بینی میشود در حال حاضر مداس مدارس تهران و کرج و البرز و فیروزکوه و کوهرنگ و طالقان و دماوند فردا چهارشنبه ۱۸ بهمن تعطیل نیست، اگر تعطیلی مدارس مشخص شد تا لحظاتی دیگر به اطلاع شما می رسد.

با اعلام شرکت کنترل شاخص آلودگی هوا تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر روی عدد ۶۳ قرار دارد، که نشان دهنده بهبود وضعیت هوای پایتخت است. این اطلاعات نشان می دهد که در حال حاضر، شاخص آلودگی هوا تهران به طور کلی قابل قبول است.

در دوره ۲۴ ساعت گذشته، شاخص آلودگی هوا تهران به میانگین عدد ۱۰۴ رسیده بود که نشان دهنده یک دوره ناسالم برای هوا در پایتخت بود. این تغییرات نشانگر پیچیدگی و تغییرات سریع در شرایط هوایی منطقه است.

آیا فردا چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ مدارس اصفهان تعطیل است؟

احتمال تعطیلی مدارس اصفهان فردا چهارشنبه ۱۸ بهمن وجود دارد. اما با این حال خبر جدید و رسمی تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس اصفهان از سوی آموزش و پرورش و و استانداری ها تا ساعاتی دیگر به سمع و نظر شما خواهد رسید.

اخبار تعطیلی مدارس چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ در اردبیل و ارومیه و تبریز

بارش برف سنگین و سرمای هوا برخی شهرها را تعطیل کرد. تعطیلی مدارس در آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و چالدران و اردبیل و تبریز و زنجان و قزوین و اهر و ابهر و ارومیه در روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ پیش بینی میشود. در حال حاضر تا این لحظه تنظیم خبر مدارس این استان و شهرها تعطیل نیست تنها تا ساعاتی دیگر اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا به اطلاع شما می رسانیم زیرا در جلسه استانداری ها تصمیم گیری خواهد شد. صورت اطلاعیه راجب تعطیلی فردا مدارس اخبار مربوطه از رسانه حرف تازه اطلاع رسانی خواهد شد

وضعیت تعطیلی مدارس مشهد فردا چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

احتمال تعطیلـی مدارس مشهد و خراسان رضوی در روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ وجود دارد و با توجه به بارش برف و کولاک در اکثر معابر پیش بینی میشود. اما در حال حاضر مدارس این شهرها تعطیل نیست.

اطلاعیه سازمان هواشناسی

🔹️رئیس مرکز ملی پیش‌بینی وضع هوا از تداوم بارش باران و برف در نقاط مختلف کشور و کاهش دمای هوا تا اخر هفته جاری خبر داد. بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی، بارش برف یا باران، رخداد مه، کاهش دید، در نواحی با اقلیم گرم رگبار و رعدو برق و وزش باد شدید و در مناطق سردسیر، ارتفاعات و دامنه‌ها بارش برف سنگین، وقوع بهمن و کولاک برف را خواهیم داشت.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: در نیمه جنوبی آذربایجان غربی، نیمه غربی کردستان، شمال فارس، ایلام، شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد، بارش‌ها با شدت بیشتری آغاز می‌شود.

🔹️چهارشنبه (۱۸ بهمن) بارش برف در نواحی سردسیر و بارش باران در نواحی گرمسیر کشور با تقویت سامانه بارشی در روز جاری و فردا، شدت می‌گیرد؛ ضمن اینکه بارش‌ها تا پایان هفته در اغلب استان‌ها ادامه دارد.

🔹️پنجشنبه (۱۹ بهمن) در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، مازندران، گیلان، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان جنوبی، سمنان، اصفهان، زنجان، همدان، مرکزی، قم، قزوین، البرز، تهران، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، شمال و شرق خوزستان و کرمانشاه است.

آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور

فردا در نیمه جنوبی آذربایجان غربی، نیمه غربی کردستان، کرمانشاه، نیمه شمالی فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، نیمه شرقی خوزستان، ایلام و جنوب و غرب اصفهان نیز سامانه بارشی با شدت بیشتری نسبت به سایر استان‌ها فعال است.

بر این اساس فردا در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل، تهران، البرز، مرکزی، قزوین، همدان، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، بوشهر، نیمه شمالی کرمان، فارس، لرستان و کردستان و روز چهارشنبه در اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گلستان، مازندران، گیلان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، قم، مرکزی، تهران، البرز، قزوین، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان و همدان بارندگی خواهیم داشت.

نظرات