بیماری نیروانا قاسمخانی دختر مهراب قاسمخانی چیست؟‌+‌ بیوگرافی و علت بیماری

0

بیماری نیروانا قاسمخانی دختر مهراب قاسمخانی چیست؟‌+‌ بیوگرافی و علت بیماری

بیماری دختر مهراب قاسم خانی چیست / آیا بیماری فشار مغزی قابل درمان است؟ نیروانا قاسمخانی دختر مهراب قاسمخانی اینروزها دچار بیماری مغزی به نام فشار عارضه مغزی شده و هم اکنون در بیمارستان بستری شده است. او همچنین با یک استوری از بستری شدن در بیمارستان برای درمان بیماری خود خبر داد!! این خبر از در روزهای گذشته در شبکه های اجتماعی داغ شده و به یکی از خبرهای مهم روز تبدیل شده است. اما خبر خوب این است که این بیماری با تشخیص به موقع و دارو درمان پذیر است .

نیروانا قاسمخانی متولد هجدمین روز از بهمن سال ۱۳۷۶ در تهران است همانطور که می‌دانید پدر او مهراب قاسمخانی نویسنده و فیلم نامه نویس و طراح صحنه است که توانسته بود با سریال های طنز مهران مدیری به شهرت برسد.

نیروانا قاسمخانی حاصل ازدواج اول مهراب قاسمخانی است. بعدها آقای قاسمخانی در سریال پاورچین با شقایق دهقان آشنا و با هم ازدواج کردند. نویان حاصل این ازدواج است. سرانجام ازدواج دوم مهراب قاسمخانی هم به طول نینجامید و از شقایق دهقان جدا شده است.

بیماری نیروانا قاسمخانی دختر مهراب قاسمخانی چیست؟

نیروانا قاسم خانی دختر مهراب قاسم خانی با انتشار پستی در فضای مجازی از ابتلا به بیماری فشار مغز خبر داد، بیماری خطرناک نیروانا با واکنش احساسی پدرش همراه بود

امیدواریم که بیماری نیروانا قاسمخانی در مراحل خطرناکی قرار نگرفته باشد و او هر چه زودتر به آغوش پدر و مادرش بازگردد.

مهراب قاسم خانی ، بازیگر، نویسنده و فیلم نامه نویس معروف و طراح صحنه سینما و تلویزیون که با نویسندگی در مجموعه‌های طنزی مانند پاورچین، شب‌های برره، باغ مظفر، مرد هزار چهره، ساختمان پزشکان و… مشهور شد، بعد از بستری شدن دخترش نیروانا در بخش آی سی یو بیمارستان عکسی از خود و پسرش نویان در بیمارستان منتشر نمود و واکنش احساسی نسبت به بیماری فرزندش نشان داد و نوشت:

اصلا بهت نمیاد این دستبندا… بسه دیگه خوب شو…

او قبلا هم نسبت به بیماری فرزندش واکنش نشان داده و نوشته بود:

کاش این آپشن وجود داشت که جای بچه ات مریض بشی.

میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی
میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی و زن عموی نیروانا نیز در استوری برای او نوشت:

بچه جونم…زود خوب میشی می دونم.

بیوگرافی نیروانا قاسمخانی دختر مهراب قاسمخانی

آیا بیماری دختر مهراب قاسم خانی درمان می شود؟!

به گزارش حرف تازه، اخیرا خبرهایی مبنی بر بیماری نیروانا قاسمخانی دختر محراب قاسم خانی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که باعث نرانی و همدردی کاربران شبکه های اجتماعی با این پدر و دختر شده است. نیروانا قاسمخانی در صفحه اینستاگرامش نوشت: براى بار چهارم و اخر اب نخاع کشیدم(LP). کم کم باید اماده شم واسه مرحله بعدى…هر سرى دردناکتر و ترسناک از سرى قبل بود (فشار مغز)

دختر مهراب قاسم خانی، نیروانا با انتشار خبری از بیماری سختش خبر داد و نوشت: بستری شدن برای بار چهارم؛ هرسری دردناک تر و ترسناک. او همچنین پیشتر خبر داده بود: خب براى بار دوم اب نخاع رو دادیم رفت به فاصله ٧ماه…. عکس اول قبل عکس دوم و سوم بعد…..
درگیر شدن جدی دختر مهراب قاسمخانی با بیماری با واکنش های زیادی همراه بود.

بیماری نیروانا قاسمخانی دختر مهراب قاسمخانی چیست؟ +‌بیوگرافی و علت بیماری

بیوگرافی نیروانا قاسمخانی

متولد سال ۱۳۷۵ در تهران است و تصمیم دارد در زمینه کارگردانی تحصیل و کار کند.

گفتنی است، مهراب قاسمخانی نویسنده و فیلم نامه نویس معروف و طراح صحنه سینما و تلویزیون است که با سریال های طنز مهران مدیری مشهور شد. او نویسنده ببخشید شما؟، پاورچین، شب‌های برره، باغ مظفر، مرد هزار چهره و ساختمان پزشکان بوده است.

محراب قاسمخانی از همسر اولش یک دختر به نام نیروانا دارد. مهراب قاسم خانی در سریال پاورچین ساخته مهران مدیری با شقایق دهقان آشنا شد و با یکدیگر ازدواج کردند. حاصل این ازدواج یک پسر به نام نویان بود. بعد از طلاق شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی همچنان رابطه خوبی بین نیروانا و نامادری اش برقرار است.

بیماری فشار مغزی چیست ؟

فشار بالای مغز یکی از عوارض مغزی است که بواسطه‌ی آن فرد مبتلا در سر احساس فشار می‌کند. زیرا میزان جریان خون و آب در این ناحیه افزایش پیدا کرده است.
مهارت شما را در کانادا، استرالیا، عمان، آلمان و.. نیاز داریم؛ کلیک کن!

علائم فشار بالای مغز محدود به این علائم نیست و شامل موارد زیر نیز می‌شود.

از دست رفتن تعادل هنگام راه رفتن
سرگیجه همراه با سردرد و وزوزکردن گوش
کم شدن سطح هوشیاری
خشک شدن گردن
مشکلات و اختلالات عصبی و رفتاری
اختلال در حافظه
متورم شدن بافت مغز

فشار مغز، که در اصطلاح پزشکی به آن ICP گفته می‌شود، عارضه‌ای است که در آن فرد در نواحی اطراف جمجمه خود احساس فشار می‌کند. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که میزان مایعات یا جریان خون در اطراف مغز افزایش یابد که در آن صورت باعث ایجاد آسیب‌های جدی به مغز می‌شود. با توجه به این‌که علائم این بیماری تاحدودی شبیه به علائم تومور مغزی است، فشار مغز با نام تومور مغزی کاذب نیز شناخته می‌شود. در هر حال، فشار مغزی یک عارضه بسیار خطرناک است که اگر به موقع پیگیری نشود می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به مغز وارد کرده و حتی منجر به کما یا مرگ شود.

نظرات