جدیدترین مدل های مانتو عبایی مجلسی زنانه نگین دار و شیک ویژه ۱۴۰۳ + نکات خرید

0

عبا مجلسی زنانه : عبا یک پوشش جدید است که خانم های خوش استایل که می خواهند حجاب شان را هم حفظ کنند،استفاده می کنند. مانتویی پوشیده و گشاد که در همه ی رنگ ها و مد ها موجود است. همراه ما باشید.

عبا مجلسی زنانه

جدیدترین مدل های مانتو عبایی مجلسی زنانه نگین دار و شیک ویژه ۱۴۰۳ + نکات خرید

مانتوهای عبایی با جنس های مختلفی دوخت میشوند که با توجه به فرم بدن شما و نوع استفاده ای که میخواهید از مانتو داشته باشید( برای فصل گرم یا سرد و یا مهمانی یا استفاده روزمره ) باید در خرید آن دقت کنید.جنس های رایج در بازار عبارتند از انواع کرپ الیزه، کرپ ایرانی، کرپ کره، کنزو ، فلورانس، کتان، الماس، روژان، لنین و …. است.

مانتو عبایی مجلسی

مانتو عبایی برای انواع اندام :

خانم‌هایی که دارای قدی کوتاه هستند بایستی به قد مانتوی خود توجه ویژه‌ای داشته باشند. اصولاً این مدل از افراد در هنگام پوشیدن مانتو عبایی بایستی از کفش‌های پاشنه بلند استفاده کنند. وگرنه مانتو عبایی قد آنها را کوتاه تر نشان میدهد. و اگر از کفش استفاده کنند بسیار قد آنها را کشیده نشان می دهد.

عبا برای خانم های قد بلند، کمی درشت تر و بلندتر نشان میدهد بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست ندارید قد شما جلب توجه کند، مانتو عبایی گزینه مناسبی برای شما نیست.

مانتو عبایی برای انواع اندام

خانم هایی با شانه های پهن باید مانتوهایی بپوشند که دارای برش کمر باریک یا کمربند است. مانتو عبایی ها معمولا دارای بند تنظیم در قسمت کمر هستند و یا برش آن ها به صورتی است که کاملا روی کمر شما می نشیند. بنابراین مانتوعبایی گزینه مناسبی برای خانها با شانه پهن است.

مانتوعبایی برای خانمهای چاق و درشت اندام بسیار گزینه مناسبی است زیرا اندام آنها در مانتوعبایی مشخض نیست و قد آن ها را بلندتر نشان میدهد.

خانم های ریزنقش و بسیار لاغر معمولا از اینکه اندام آنها بسیار ظریف به نظر میرسد گله دارند. مانتو عبایی برای این دسته از افراد هم بسیار گزینه مناسبی است. زیرا اندام آن ها درشت تر به نظر میرسد.

مانتو عبایی زنانه

رنگ مانتو عبایی بر اساس رنگ پوست :

افراد دارای پوست روشن بهتر است مانتوهایی به رنگهای آبی ملایم، قهوه ای، بژ، آبی سیر انتخاب کنند و از پوشیدن مانتوهایی به رنگ قرمز، صورتی، نارنجی، زرد، ارغوانی و سفید خودداری کنند.

پوست تیره که چشم و موهای مشکی یا قهوه ای تیره دارند بهتر است رنگهایی مانند صورتی، سفید، خاکی، آبی ملایم، طوسی روشن بپوشند و از پوشیدن لباس با رنگهای گرم و تیره و رنگ های مشکی، قهوه ای تیره، فیروزه ای، سبز یشمی، قرمز تیره خودداری کنند.

افراد دارای رنگ پوست معمولی بهتر است مانتو خود را هماهنگ با رنگ چشمشان انتخاب کنند . رنگهای مناسب برای این افراد ، بژ، آبی، سورمه ای، گندمی، مشکی، صورتی است و رنگهای نامناسب برای این افراد مغز پسته ای، بنفش، قهوه ای تیره و قرمز است اما از پوشیدن مانتوهایی به رنگ پوستتان خودداری کنید.

رنگ مانتو عبایی بر اساس رنگ پوست

مانتو عبایی حریر

عبا مجلسی

مانتو عبایی زنانه نگین دار

مانتو عبایی دخترانه

مانتو عبایی شیک

همراه ما باشید

نظرات