آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ (آلودگی هوا و برف)

1

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ آلودگی هوا و بارش برف و سرما در این صفحه لحظه به لحظه می خوانید با توجه تشدید آلودگی هوا و بارش برف و سرما در شهرهای صنعتی تا این لحظه هیچ خبری از تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ نیست. به محض انتشار خبر جدید تعطیلی احتمالی مدارس فردا دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ آلودگی هوا یا بارش برف و یا برودت سرما و یخبندان در این رابطه این خبر بروزرسانی خواهد شد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ (آلودگی هوا و برف)

تعطیلی مدارس ۹ بهمن ۱۴۰۲ و اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ مشخص شد در اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت الودگی هوا از حرف تازه پیگیری کنید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 9 بهمن 1402 (آلودگی هوا و برف)

ایا دوشنبه ۹ بهمن مدارس تعطیل است

تا این لحظه اطلاعیه تعطیلی مدارس در روز دوشنبه (۹ بهمن ۱۴۰۲) صادر نشده و قرار براین است برای عدم تعطیلی و یا تعطیلی مدارس فردا ۹ بهمن ماه جلسه فوری کارگروه اضطرار استانداری ها تشکیل و تصمیم گیری شود و نتایج آن از طریق این رسانه خبری اطلاع رسانی خواهد شد. منابع خبری نیز تعطیلی دوشنبه ۹ بهمن را تکذیب کردند و نوشتند تعطیلی مدارس دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ صحت ندارد.

با توجه به تشدید برودت هوا و بارش برف و باران والدین و دانش آموزان پیگیر اخبار تعطیلی مدارس هستند. آخرین اخبار وضعیت تعطیلی مدارس را در ادامه پیگیری کنید.

آیا مدارس تهران در روز دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل است

احتمال تعطیلی مدارس تهران و کرج در روز دوشنبه نهم بهمن ۱۴۰۲ با توجه بارش شدید برف و تشدید سرمای هوای تهران پیش بینی میشود در حال حاضر مداس مدارس تهران و کرج و البرز و فیروزکوه و کوهرنگ و طالقان و دماوند فردا تعطیل نیست، اگر تعطیلی مدارس مشخص شد تا لحظاتی دیگر به اطلاع شما می رسد.

شاخص آلودگی هوای تهران هم اکنون با وزش باد و بارش باران کیفیت هوای تهران را قابل قبول کرد.

آیا فردا دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ مدارس اصفهان تعطیل است؟

پیش بینی تعطیلی مدارس اصفهان فردا دوشنبه ۹ بهمن بیار ضعیف است. اما با اینحال خبر جدید و رسمی تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس اصفهان از سوی آموزش و پرورش و و استانداری ها تا ساعاتی دیگر به سمع و نظر شما خواهد رسید.

کیفیت هوای اصفهان قابل قبول و سالم است و آلودگی هوا تا حدودی کاهش پیدا کرده است.

اخبار تعطیلی مدارس دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ در اردبیل و ارومیه

بارش برف سنگین و سرمای هوا در آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و چالدران و اردبیل و تبریز و زنجان و قزوین و اهر و ابهر و ارومیه در روز دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ بیشتر شهرها را تعطیل خواهد کرد. اما تا این لحظه تنظیم خبر مدارس این استان و شهرها تعطیل نیست تنها تا ساعاتی دیگر اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا به اطلاع شما می رسانیم زیرا در جلسه استانداری ها تصمیم گیری خواهد شد.

تعطیلی مدارس تبریز

باتوجه به بارش شدید برف و بوران و سردی و برودت هوا در تبریز، احتمال تعطیلی یا تاخیر مدارس و ادارات محتمل تر از قبل پیش‌بینی می‌شود. در صورت اطلاعیه راجب تعطیلی فردا مدارس اخبار مربوطه از رسانه حرف تازه اطلاع رسانی خواهد شد

وضعیت تعطیلی مدارس مشهد فردا دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲

با توجه به بارش برف و باران در مشهد و خراسان رضوی تعطیلی مدارس در روز دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ پیش بینی میشود. اما در حال حاضر مدارس این شهرها تعطیل نیست.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی: در حال حاضر بارش برف سطح جاده ترانزیتی درگز-قوچان در محدوده “تیوان” و جاده های تربت حیدریه – باغچه در محدوده “گرماب”، سبزوار- بردسکن در گردنه “البلاغ”، نیشابور- سرولایت در محدوده “برکشاهی” و کوهسرخ- نیشابور در محدوده اکبر آباد را لغزنده کرده است.
بارش باران نیز تردد در جاده های مه ولات، رشتخوار، تربت جام، سرخس، باخرز، تربت حیدریه، فریمان، مشهد، کوهسرخ، فیروزه، نیشابور، بردسکن، چناران، قوچان، سبزوار و جغتای را تحت تاثیر قرار داده است.
مه غلیظ نیز دید افقی رانندگان در راه های شهرستان بجستان و جاده مشهد – کلات در گردنه “گوجگی” را محدود کرده است.

اطلاعیه سازمان هواشناسی

سازمان هواشناسی از تشدید بارش‌ها در سواحل دریای خزر خبر داد. بارش‌ها در شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی کاهش می‌یابد و در شمال شرق و سواحل دریای خزر با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت. همچنین امروز در جنوب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارش‌های پراکنده روی می‌دهد.

🔹دوشنبه (۹ بهمن) سامانه بارشی تا دوشنبه ادامه خواهد داشت و در ادامه افت شدید دما و یخبندان در مناطق تحت پوشش پیش‌بینی می‌شود.

🔹 سه‌شنبه (۱۰ بهمن) سامانۀ جدیدی وارد کشور می‌شود که برف خواهد داشت.

شاخص آلودگی هوای شهرها فردا

آخر هفته جاری با توجه ریزش سرمای سرد قطبی از عرض های بالاتر، شرایط برای بارش برف گسترده در مناطق زیادی مهیا خواهد شد و در مناطق بسیاری، نخستین بارش برف زمستانه مخابره خواهد شد.

1 دیدگاه در “آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ (آلودگی هوا و برف)

  1. محمد حسین گفت:

    هعیییییی تو این سرما باید بریم مدرسه🙂

نظرات