گروه آرایشگران خدامحور (صیانه) کیستند !؟ +‌ماجرای ریمو کاشت ناخن و عکس

0

گروه آرایشگران خدامحور (صیانه) کیستند؟ +‌ماجرای ریمو کاشت ناخن و عکس

گروه آرایشگران خدامحور موسوم به گروه صیانه به تازگی توسط اعظم رضوی در مشهد تشکیل شده و قصد دارند برای اجرای حکم شرعی و رضایت امام زمان عج طرح کاشت ناخن نه! برای برداشتن رایگان ناخن، روی ما حساب کنید را اجرا کنند.

گروه آرایشگران خدامحور (صیانه) کیستند؟ +‌ماجرای ریمو و کاشت ناخن و عکس

صیانه گروه آرایشگران خدامحور چه کسانی هستند؟

اعظم رضوی گروه آرایشگران خدامحور را تشکیل داده است. او می گوید: هدف از تشکیل گروه صیانه، این بود که آرایشگران خدامحور دور هم جمع شوند، با هم آشنا شوند و به هم قوت قلب بدهند. به گفته ایشان: ۲سالن داشتیم که کار برداشتن یا ریمو(remove) کاشت ناخن را شروع کرده بودند و هنوز از شهرهای دیگر خبری نبود. خانم‌های آرایشگر به‌سرعت از تهران، اصفهان و قم، برای برداشتن کاشت ناخن اعلام آمادگی کردند.

گروه آرایشگران خدامحور قصد دارند برای اجرای حکم شرعی و رضایت امام زمان عج طرح ریمو و برداشتن کاشت ناخن را اجرا کنند. این گروه با شعار کاشت ناخن نه! برای برداشتن رایگان ناخن، روی ما حساب کنید فعالیت خود را آغاز کردند.

صیانه گروه آرایشگران خدامحور چه کسانی هستند؟

ماجرای برداشتن رایگان کاشت ناخن

به گزارش پایگاه مجله حرف تازه به نقل از فارس، مدیر گروه آرایشگران خدامحور می‌گوید: «همین‌که در کانال گروه اعلام کردیم آرایشگران خدامحور آمادگی دارند کار برداشت کاشت ناخن را به صورت رایگان انجام دهند،سیل پیام‌ها به طرفمان سرازیر شد. اغلب پیام‌ها،تشکر بود از اینکه حکم شرعی کاشت ناخن را توضیح داده بودیم!حتی بعضی آرایشگران هم، از حکم شرعی کاشت ناخن،بی‌خبر بودند…»

نحوه تشکیل

نحوه تاسیس و تشکیل گوره آرایشگران خدامحور از زبان بانوی فعال مشهدی: «یک روز پیامی از طرف یک خانم جوان دریافت کردم که نوشته بود: من غفلت کردم و ناخن کاشتم. حالا که حکم دینی‌اش را فهمیده‌ام، دوست دارم این ناخن‌ها را بردارم تا نماز و روزه‌ام درست شود. اما مشکل این است که این کار، هزینه‌بر است و من پول ندارم… پیام را که خواندم، به غیرتم برخورد که من با یک گروه چند صد نفری از آرایشگران خدامحور در ارتباط هستم، آن وقت یک بانوی مومن به خاطر هزینه برداشتن ناخن، نتواند دستور خدا را انجام دهد؟

موضوع را در کانال صیانه‌های کشور مطرح کردم و همین کافی بود برای اینکه چند نفر از خانم‌های آرایشگر داوطلب شوند برای انجام کار برداشتن ناخن. اما این یک مهارت جدید بود و خیلی‌ها با آن آشنایی نداشتند. علاوه‌براین، خرید دستگاه موردنیاز این کار – سوهان برقی – هم ۴، ۵میلیون تومان هزینه داشت. با این حال، بانوان آرایشگر داوطلب، یک آموزش کوتاه دیدند و فردی هم حاضر شد دستگاه را به ما امانت دهد و به‌این‌ترتیب، کار برداشتن ناخن شروع شد.»

«آن شب، یک عکس از دست فردی که ناخن کاشته بود، در کانال گذاشتم و چند نکته درباره آسیب کاشت ناخن بر سلامتی دست و کل بدن و همینطور حکم شرعی کاشت ناخن یعنی باطل بودن وضو و غسل با ناخن کاشته را هم کنارش نوشتم و در آخر به مخاطبان اعلام کردم که گروه صیانه آمادگی دارد در ایام ولادت حضرت فاطمه(س) و هفته زن، برای خانم‌هایی که قصد دارند ناخن‌شان را بردارند، این کار را به صورت رایگان انجام دهد.

صبح فردا که از خواب بیدار شدم و گوشی تلفن همراهم را نگاه کردم، واقعا جا خوردم. آن پیام در آن چند ساعت چنان با سرعت و در حجم بالا بازنشر شده بود که در همان روز اول، من هزار پیام دریافت کردم و طوری شد که گوشی‌ام ۲، ۳بار هنگ کرد! شروع کردم به جواب دادن پیام‌ها و حتی یک پیام از طرف مخاطبان مشتاق را هم جا نینداختم.

اغلب پیام‌ها، تشکر بود؛ تشکر از اینکه حکم شرعی کاشت ناخن را توضیح داده بودم! یعنی بسیاری از خانم‌ها تا آن موقع نمی‌دانستند این ناخن، در حکم مانع برای وضو و غسل است. بعضی‌هایشان می‌گفتند: در آرایشگاهی که کاشت ناخن برایم انجام دادند، گفتند می‌توانم وضو و غسل جبیره انجام دهم و خیالم را راحت کردند. یک خانم جوان می‌گفت: من حتی وقتی حکم شرعی‌اش را فهمیدم و به آرایشگاه رفتم و گفتم به این دلیل می‌خواهم ناخنم را بردارم، گفتند: این چه حرفیه؟ با وضوی جبیره، درسته. خودت رو درگیر این چیزها نکن. و باز هم وسوسه‌ام کردند و نگذاشتند ناخنم را بردارم…

گروه آرایشگران خدامحور وابسته به چه کسانی هستند

گروه آرایشگران خدامحور وابسته به چه کسانی هستند

این نکته را هم اضافه کنم که حتی بعضی آرایشگران هم، از حکم شرعی کاشت ناخن، بی‌خبر بودند و با اطلاع‌رسانی ما از این موضوع آگاه شدند. بنابراین، مهم‌ترین اتفاق آن عکس و آن پیام، این بود که این گفتمان در میان خانم‌ها، خانواده‌ها و آرایشگران ایجاد شد که: کاشت ناخن و مژه، مانع وضو و غسل است. اینطور بود که سیل پیام‌ها از طرف خانم‌هایی که حالا بعد از آگاهی از حکم شرعی، می‌خواستند کاشت ناخن‌شان را بردارند، به طرف ما سرازیر شد. حتی آقایان پیام می‌دادند که همسرشان می‌خواهد کاشت ناخنش را بردارد، کجا می‌تواند مراجعه کند…»

«هرچه به تعداد پیام‌ها اضافه می‌شد، نگرانی من هم بیشتر می‌شد. ما فقط در مشهد، ۲سالن داشتیم که کار برداشتن یا ریمو(remove) کاشت ناخن را شروع کرده بودند و هنوز از شهرهای دیگر خبری نبود. در دلم به امام زمان(عج) متوسل شدم و گفتم: آقا! حالا من یک حرفی زدم. یک جور نشود که نتوانم جواب بدهم و آبرویم برود. خودتان کمک کنید… نمی‌دانم چطور شد اما خانم‌های آرایشگر به‌سرعت از تهران، اصفهان و قم، برای برداشتن کاشت ناخن اعلام آمادگی کردند. انگار خود آقا(عج) داشتند کار را پیگیری می‌کردند.

نظرات