بیوگرافی شهرام منظمی آهنگساز آگهی بازرگانی تلویزیون +‌عکس و شهرام منظمی کیست

2

بیوگرافی شهرام منظمی آهنگساز آگهی بازرگانی تلویزیون +‌عکس و شهرام منظمی کیست

شهرام منظمی آهنگساز و نوازنده متولد دهه ۴۰ در الشتر استان لرستان است. او فرزند استاد درویش‌رضا منظمی نوازنده کمانچه و ویلن می باشد. شهرام منظمی در بهمن ماه ۱۴۰۲ در نخستین جشنواره آگهی های بازرگانی صداوسیما به عنوان آهنگساز آگهی بازرگانی تلویزیون معرفی شد. ادامه بیوگرافی شهرام منظمی کیست همراه با عکس و سوابق و آثار وی از مجله حرف تازه می خوانید

بیوگرافی شهرام منظمی آهنگساز

شهرام منظمی آهنگساز و نوازنده متولد دهه ۴۰ در الشتر استان لرستان است. او فرزند استاد درویش‌رضا منظمی می باشد.
شهرام منظمی آهنگساز آگهی بازرگانی در صدا و سیما می باشد. او در بهمن ماه ۱۴۰۲ در نخستین جشنواره آگهی های بازرگانی صداوسیما به عنوان آهنگساز آگهی بازرگانی تلویزیون معرفی شد.

بیوگرافی شهرام منظمی آهنگساز آگهی بازرگانی تلویزیون +‌عکس و شهرام منظمی کیست

شهرام منظمی آهنگساز آگهی بازرگانی کیست

در نخستین جشنواره آگهی های بازرگانی صداوسیما از موسیقی جدید آگهی های بازرگانی رونمایی شد؛ موسیقی ای که از فردا پنجم بهمن ماه قرار است در شبکه های تلویزیونی شنیده شود.

در روز دوم بهمن ماه نخستین جشنواره آگهی های بازرگانی با عنوان جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهی های بازرگانی برگزار شد که در جریان آن از موسیقی جدید میان تبلیغات تلویزیونی رونمایی شد.

شهرام منظمی آهنگساز آگهی بازرگانی کیست

شهرام منظمی اهل کجاست

شهرام منظمی آهنگساز کشورمان اهل الشتر لرستان می باشد. اما سالهایت در تهران زندگی می کند و فعالیت های موسیقی خود را از پدر آموخته است.

سوابق

شهرام منظمی یکی از آهنگسازان و نوازندگان مشهور کشورمان است که تاکنون آهنگ های زیادی را ساخته است. او سابقه همکاری با خوانندگان معروف ایرانی را در کارنامه خود دارد. پدر استاد درویش رضا منظمی موسیقی‌دان ، آهنگ ساز و نوازنده کمانچه و ویولن از نوازندگان مشهور لرستان است.

استاد درویش‌رضا منظمی موسیقی‌دان، نوازنده کمانچه و ویولن، متولد شهرستان الشتر در استان لرستان است. وی فعالیت حرفه‌ای خود را در گروه موسیقی شیدا و در کنار محمدرضا لطفی و ناصر فرهنگ‌فر آغاز کرد و سال‌ها مسوولیت معاونت آموزشی پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران را بر عهده داشت.

بیوگرافی و عکس های شهرام منظمی آهنگساز

استاد منظمى با آموختن کمانچه در الشتر و ویولون در خرم‌آباد، توانست در رادیوی محلی لرستان به اجرای برنامه بپردازد. از سال ۱۳۴۰ به مدت پنج سال نزد حسین یاحقیو مدتى نیز در هنرستان موسیقى ملی به آموزش علمی این ساز و ویولن پرداخت. منظمی بعد از این دوره، در دانشکده‌ی هنرهاى زیباى دانشگاه تهران نزدنورعلی برومند و دکتر داریوش صفوت، ردیف‌هاى میرزا عبداللَّه را نیز فراگرفته و از این دانشکده با مدرک لیسانس موسیقی در رشته‌ی نوازندگی کمانچه فارغ‌التحصیل شده است. او در زمینه یادگیری کمانچه از محضر علی اصغر بهاریو در زمینه تئوری موسیقی، جواد معروفی نیز استفاده کرد.

از فعالیت‌های مهم منظمی به همکاری با محمدرضا لطفی و محمد رضا شجریان و ناصر فرهنگ فر در تأسیس و تشکیل گروه شیدا و اجرای برنامه‌های متعددی با این گروه در رادیو- تلویزیون، جشن هنر شیراز و جشن طوس می‌توان اشاره کرد. او از اوائل انقلاب اسلامی، با ترک گروه شیدا به خرم‌آباد برگشت و در آنجا ضمن تدریس موسیقی و معلمی در دبیرستان‌ها کنسرت‌هایی نیز برگزار کرد.

تغییر آهنگ آگهی های تبلیغاتی تلویزیون

موسیقی قبلی که سال هاست در تلویزیون شنیده می شود ، قرار است از فردا با تغییر همراه شود و موسیقی جدید قبل و بعد از پخش تبلیغات تلویزیونی شنیده خواهد شد. پیشتر این بحث در فضای مجازی و رسانه ها مطرح شده بود که چرا صداوسیما حاضر نیست بخشی از درآمد حاصل از تبلیغات را صرف ساخت یک قطعه اورجینال برای تیزر اولیه این بخش کند؛ چراکه سال ها بود که بخشی از یک آهنگ انگلیسی در این تیزر پخش می شد.

این آهنگ با عنوان «Deborah Henson Conant» توسط گروه «Caught In The Act» ساخته شده بود که متشکل از چهار جوان انگلیسی است که سال ۱۹۹۲ فعالیتش را شروع کردند. قطعه جدید با تاکید بر ایجاد هویت ایرانی در آگهی های بازرگانی توسط شهرام منظمی ساخته شده است.

2 دیدگاه در “بیوگرافی شهرام منظمی آهنگساز آگهی بازرگانی تلویزیون +‌عکس و شهرام منظمی کیست

  1. کامبیز گفت:

    جواد جان اون لاتین اسم اهنگ قبلی پیام بازرگانی است که اهنگ خارجی بوده متاسفانه در متن اشاره نکرده برای همین باعث این اشتباه شده

  2. جواد گفت:

    سلام اینکه یک آهنگ ساز ایرانی با انگیزه احترام به هویت ملی آهنگ بومی برای تبلیغات بازرگانی میسازه خیلی خوبه اما چرا برای اسم لاتین انتخاب میکنه؟

نظرات