بیوگرافی احمد مجدزاده از کشتی تا روحانیت +‌سوابق و احمد مجدزاده کیست و عکس

1

بیوگرافی احمد مجدزاده از کشتی تا روحانیت +‌سوابق و احمد مجدزاده کیست و عکس

احمد مجدزاده روحانی و کشتی گیر ایرانی است که در حال حاضر به عنوان کارشناس ورزشی و مسوول امور فرهنگی فدراسیون کشتی ایران فعالیت می کند. او متولد دهه ۴۰ در تهران بوده و دارای عناوین ‌متعددی در کشتی دردهه شصت و هفتاد می باشد . ادامه بیوگرافی احمد مجدزاده کیست و اهل کجاست با عکس و سوابق وی در مجله حرف تازه می خوانید:

بیوگرافی حجت الاسلام احمد مجدزاده

احمد مجدزاده روحانی و کشتی گیر ایرانی متولد دهه ۴۰ در تهران می باشد. او در حال حاضر به عنوان کارشناس ورزشی و مسوول امور فرهنگی فدراسیون کشتی ایران فعالیت می کند.

بیوگرافی احمد مجدزاده از کشتی تا روحانیت +‌سوابق و احمد مجدزاده کیست و عکس

احمد مجدزاده اهل کجاست

حجت الاسلام مجدزاده متولد تهران و اهل تهران است و از کشتی گیران سابق کشتی تهران می باشد. برادرش کیوان مجدزاده نیز در شتی فعالیت دارد.

همچنین ببینید: فیلم کامل ماجرای لوله کشی مشروب به ورزشگاه شالکه آلمان و واکنش ها ببییند

بیوگرافی و سوابق احمد مجدزاده کارشناس کشتی

سوابق

حجت الاسلام مجدزاده از کشتی گیران سابق تهرانی می باشد که در وزن ۵۷ کیلو کشتی می گرفت. او دارای عناوین ‌متعددی در سطح تهران و کشور در دهه شصت و هفتاد می باشد . او سال ۱۳۸۴ با حکم محمدرضا طالقانی مسوول امور فرهنگی فدراسیون کشتی شد . او سالها به همراه برادرش کیوان مجدزاده که او در وزن ۶۲ کیلوگرم کشتی می گرفت ، در سطح تیم ملی مطرح بودند.

احمد مجدزاده کیست

ورود به روحانیت

مجدزاده پس از پایان یافتن دوران قهرمانی و کنار رفتن از کشتی لباس روحانیت را بر تن کرد. وی مدیر خانه فرهنگ منطقه ۱۳ آبان تهران هم بوده است. او مدتی پیش به دعوت فدراسیون ورزشهای باستانی و کشتی پهلوانی در مراسم بزرگداشت ورزش باستانی و کشتی پهلوانی که در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ایران تشکیل شده بود ، حضور یافت و با قهرمانان سرشناس کشتی ایران که چند تن از آنها همدوره وی نیز بودند ، از جمله “رضا سوخته سرایی”، “علیرضا سلیمانی” ، “علیرضا لرستانی” و “محمدرضا توپچی” دیدارو گفت وگو کرد. مجدزاده از کشتی گیران سابق تهرانی می باشد که در وزن ۵۷ کیلو کشتی می گرفت. او دارای عناوین ‌متعددی در سطح تهران و کشور در دهه شصت و هفتاد می باشد . او سال ۱۳۸۴ با حکم محمدرضا طالقانی مسوول امور فرهنگی فدراسیون کشتی شد . او سالها به همراه برادرش کیوان مجدزاده که او در وزن ۶۲ کیلوگرم کشتی می گرفت ، در سطح تیم ملی مطرح بودند.

1 دیدگاه در “بیوگرافی احمد مجدزاده از کشتی تا روحانیت +‌سوابق و احمد مجدزاده کیست و عکس

  1. امیر گفت:

    خیلی باحالن و خوش اخلاق

نظرات