سالن تولد غرب تهران

0

سالن تولد غرب تهران

تولد گرفتن یکی از رسومات و کارهایی است که از زمان های قدیم برای کوچک و بزرگ برگزار می شود. بدون شک وقتی تولید را در یک سالن برگزار کرده جلوه زیباتری خواهد داشت و یک شب به یادماندنی خواهد بود. در غرب تهران سالن های مختلفی هستند که می توانید تولدها را در آن برگزار کنید. برای جشن تولد به یاد ماندنی برگزاری و ارائه خدمات را به تیم تشریفات مجالس ژوان بسپارید.

 سالن تولد غرب تهران

 رزرو سالن تولد در غرب تهران

اولین کار برای برگزاری تولد در سالن انتخاب یک مکان مناسب متناسب با شرایط است. مطابق برنامه ریزی که کرده اید مکان مناسبی را انتخاب کرده و شبی خاطره انگیز را داشته باشید. تشریفات مجالس تولد می توانند در این زمینه به شما خیلی کمک کنند. این شرکت ها علاوه بر تشریفات عروسی برای مراسمات مختلف خدماتی را ارائه می دهند. در هنگام رزرو سالن از شما سؤالاتی می پرسند که در روند برگزاری بهتر مراسم مؤثر است. این سؤالات عبارتند از:

  • تعداد مهمانان حاضر در تولد چند نفر است؟
  • جشن تولید کوچک است یا به صورت یک مهمانی بزرگ برگزار می شود؟
  • ساعت شروع و پایان تولد؟
  • تولد سوپرایز است یا خیر؟
  • آیا شام سرو می شود؟
  • چه نوع پذیرایی مدنظر است؟

 مزایای استفاده از سالن برای تولد

برگزاری تولد در سالن مزیت های متعددی دارد و به همین دلیل افراد زیادی ترجیح می دهند، به جای برگزاری تولد در خانه یک سالن اجاره کنند. یکی از مزیت های سالن مستقل بودن آن است و اینکه برای اینگونه مراسمات مناسب است. نیازی به تمیزکاری قبل و بعد تولید نیست و تمامی کار ها برعهده مدیریت سالن است. در برگزاری مراسم یک تیم حرفه ای تمامی کار ها را انجام داده و به شما کمک می کنند. مراسم منظم و با برنامه ریزی پیش می رود. تجهیزاتی که برای جشن نیاز است به صورت با کیفیت در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

در وقت صرفه جویی شده و می توانید کار های دیگر خود را با وقت بیشتری انجام دهید؛ چون دیوارها عایق است صدایی به بیرون نفوذ نکرده و دیگر دغدغه اذیت شدن همسایه ها را نخواهید داشت. مسئول سالن وظیفه تهیه شام و پذیرایی را برعهده دارد و شما فقط باید هزینه را پرداخت کنید. دیگر مزیت برگزاری تولد در سالن در اختیار داشتن فضای کافی بدون محدودیت است.

سالن تولد غرب تهران

ویژگی های سالن تولد مناسب

سالن تولد همانند باغ عروسی باید دارای ویژگی هایی باشد که در زمان انتخاب سالن بهتر است به آن توجه کنید. این ویژگی ها شامل موارد زیر می شود:

سالن باید رختکن برای تعویض لباس داشته باشد تا مهمانان بتوانند به راحتی لباس های خود را تعویض کنند. چند سرویس بهداشتی درست و تمیز داشته باشد که مجهز به دستمال و مایع دستشویی باشند. خدمه با اخلاق و حرفه ای داشته باشند تا پذیرایی مراسم بهتر انجام شود. پارکینگ با ظرفیت بالا داشته باشد که مهمانان به آن دسترسی راحتی داشته باشند. ظروف مناسب و شیکی برای پذیرایی داشته باشد تا مجلس شما زیباتر شود. به تعداد مهمانان صندلی در سالن وجود داشته باشد. اگر سالن در طبقات بالا و پایین است حتماً سالن باید آسانسور داشته باشد؛ همچنین دیگر ویژگی یک سالن مناسب برخورداری از تهویه، سیستم صوتی، سیستم نورپردازی، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب و… است. این سالن ها باید از نظر کیفیت و پاکیزگی در سطح خوبی باشد.

قیمت برگزاری تولد در سالن

نمی توان قیمت ثابتی برای برگزاری تولد در سالن بیان کرد؛ زیرا در این امر فاکتور های مختلفی دخیل است. نوع سالن، ظرفیت، دکوراسیون آن، کوچک و بزرگ بودن سالن در میزان هزینه مؤثرند؛ همچنین تدارکات، نوع پذیرایی، میوه و شیرینی، میزان خدمات همگی در این مورد تأثیرگذارند. طراحی، اجرای دیزاین و تم تولد، نوع موسیقی و تعداد خدمه ها نیز مؤثر هستند. از دیگر عوامل مؤثر می توان به بادکنک آرایی، عکاسی و فیلمبرداری اشاره کرد.

ایده های جالب برای برگزاری تولد در سالن

با اجرای برخی ایده ها می توانید تولد بهتری در سالن برگزار کنید. در این راستا بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

اولین کار آماده کردن یک تم تولد با توجه به علاقه و سلیقه فردی است که تولد اوست. کیک تولد و پذیرایی جشن باید متناسب با رنگ و نوع تم بوده و همه با هم همخوانی داشته باشند. برای کودکان از طرح های رنگی، شخصیت های کارتونی و تم های فانتری استفاده کنید که محبوب کودک است. دیزاین و طرح ها با توجه به دختر و یا پسر بودن کودک متفاوت است. می توان روی کیک و بادکنک عکس فرد را چاپ کرد. داخل بادکنک ها سکه ریز، نقل، اسمارتیز و یا گل خشک قرار داده و روی سر او بترکانید؛ همچنین می توانید گیفت یادبود به مهمان ها بدهید که می توانید از عروسک و یا اسباب بازی های کوچک استفاده کنید. برای بزرگترها نیز می توان از دیگر هدایا استفاده کرد؛ همچنین می توان یک سرود دسته جمعی اجرا کرد یا یک کلیپ درست کرده و برای مهمانان پخش کرد. طراحی لباس ست مادر و فرزند نیز ایده جالبی است یا آنکه می توان بسته به رنگ تم به مهمانان گفت تا لباس همان رنگ استفاده کنند.

سالن تولد غرب تهران

تشریفات مجالس تولد ژوان

در مطالب بالا درباره سالن تولد مطالبی ارائه شد. ژوان یکی از شرکت های تشریفاتی است که در برگزاری مراسم تولد به شما کمک می کند. این مجموعه با برنامه ریزی درست و با بهره مندی از تیمی تخصصی و حرفه ای مراسمی عالی برایتان برگزار خواهد کرد. ضمن آنکه می توانید از امکانات مختلفی که وجود دارد به دلخواه انتخاب کنید تا متناسب با بودجه ای که درنظر دارید، باشد./۵۵۴۲۲۸

نظرات