تاو آویژه پارس

0

تصور کنید زمان مناسبی به فرودگاه برای دریافت کارت پرواز نرسیده‌اید و دراین‌بین با شلوغی و ازدحام بسیار زیادی از سایر مسافران مواجه می‌شوید. فکر اینکه از پرواز جا بمانید، استرس و نگرانی را ایجاد می‌کند. حالا به این فکر کنید که هنگام ورود به فرودگاه، کارت پرواز شما توسط تیم تشریفات گرفته شده و شما قبل از پرواز می‌توانید مدت زمانی را در آرامش استراحت کنید. خدمات CIP شامل همین امکانات و سرویس‌های تشریفاتی است که به مسافران خاص ارائه می‌شود.

 خدمات CIP مسافران

 خدمات CIP فرودگاهی چیست؟

 در اکثر فرودگاه‌های دنیا به‌خصوص ایران، فضا و بخشی در کنار ترمینال‌های مسافربری قرار گرفته است که به‌عنوان جایگاه تشریفات یا ویژه به کار برده می‌شود. این جایگاه باهدف ارائه خدمات CIP به برخی افراد که از قبل اقدام به رزرو و خرید آن کرده‌اند، مورداستفاده قرار می‌گیرد. فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران از جمله فرودگاه‌های داخلی است که خدمات CIP را در اختیار مسافران ورودی و خروجی متناسب با نوع پرواز و درخواست آن‌ها می‌گذارد.

 خدمات CIP مسافران خروجی

 این گروه از مسافران با انجام رزرو یا خرید خدمات CIP به مدت حداقل ۳ ساعت قبل از پرواز می‌توانند هنگام ورود به فرودگاه، سرویس‌های متنوعی از جمله موارد زیر را دریافت و در محیطی آرام به انجام امور شخصی خود بدون دغدغه و نگرانی بپردازند.

 · استقبال از مسافران هنگام ورود به فرودگاه

 · دریافت گذرنامه و بار از مسافر جهت تحویل به شرکت هواپیمایی

 · دریافت کارت پرواز بدون نیاز به ایستادن در صف‌های طولانی و شلوغ بدون نیاز به حضور مسافر

 · راهنمایی و هدایت مسافر به سالن استراحت ویژه

 · امکان استفاده از اینترنت پر سرعت، اتاق کامپیوتر و پرینتر در سالن انتظار

 · استفاده از فضای دلنشین رستوران و کافی‌شاپ برای صرف انواع غذاها و نوشیدنی‌های سردوگرم

 · انجام امور بانکی توسط دستگاه‌های ATM تعبیه شده در سالن

 · انتقال مسافر از طریق گیت‌های اختصاصی پلیس برای سوارشدن به هواپیما

 · بدرقه مسافر تا پای پلکان هواپیما با خودروهای تشریفاتی

 خدمات CIP مسافران ورودی

خدمات CIP مسافران

 همان‌طور که گفته شد، علاوه بر مسافران خروجی، افرادی که از طریق پروازهای ورودی به فرودگاه وارد می‌شوند نیز می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شده و لحظاتی را تا انتقال به محل اقامت خود، در آرامش سپری کنند. برخی از خدمات CIP ارائه شده به مسافران ورودی عبارت‌اند از:

 · استقبال از مسافر هنگام فرود هواپیما و باز شدن درب‌ها

 · انتقال مسافر به جایگاه ویژه با خودروهای لوکس و تشریفاتی

 · استراحت مسافر در سالن‌های CIP

 · انجام کلیه امور مربوط به دریافت بار و حمل چمدان‌ها توسط کارکنان جایگاه

 · امکان استفاده از تمامی تجهیزات و خدمات رفاهی موجود در سالن تشریفاتی باتوجه‌به نوع رزرو و خرید خدمات CIP توسط مسافر

 · امکان استفاده از سوئیت‌های جداگانه و مجهز برای استراحت

 · قابلیت استفاده از سالن همایش و کنفرانس برای برگزاری جلسات

 · پذیرایی با انواع غذاها و نوشیدنی‌های سردوگرم در رستوران و کافی‌شاپ‌ها

 سالن CIP فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)

 سالن تشریفات و خدمات CIP فرودگاه امام خمینی تهران زیر نظر شرکت تاو آویژه پارس در متراژ ۷۰۰۰ مترمربع و در سه‌طبقه، تمامی سرویس‌های CIP را به مسافران ارائه می‌دهد. وجود امکانات رفاهی متعدد در سالن ویژه شرایطی را فراهم کرده تا مسافران ورودی و خروجی، قبل یا بعد از پرواز خود در فضایی کاملاً آرام و دلنشین بدون داشتن نگرانی و دغدغه انجام امور پرواز خود، دقایقی را استراحت کنند.

 این فضا به‌صورت کاملاً خصوصی برای افراد ویژه از جمله مدیران شرکت‌های بزرگ تجاری، سرمایه‌گذاران، افراد سرشناس و خاص و هم چنین کسانی که بتوانند هزینه‌های سرویس‌های مختلف را پرداخت و آن‌ها را از قبل رزرو و خرید کرده باشند، طراحی و به کار برده می‌شود. در این جایگاه و سالن نیازی نیست فرایندهای عادی فرودگاهی را انجام دهید، با خیال آسوده می‌توانید استراحت کرده، امور بانکی معوقه خود را انجام دهید، ملاقات‌های خصوصی خود را داشته باشید، در رستوران و کافی‌شاپ از خودتان با غذاها و نوشیدنی‌های سردوگرم پذیرایی کنید یا در سوئیت‌های مجزای یک یا دوتخته مجهز استراحت کرده و به‌محض آماده شده هواپیما از طریق گیت‌های مخصوص به سمت هواپیما حرکت کنید یا با استفاده از ماشین‌های لوکس از جایگاه به محل اقامت خود در مبدأ منتقل شوید.

 رزرو خرید خدمات CIP فرودگاه امام خمینی

خدمات CIP مسافران

 شاید این سؤال برای شما نیز مطرح شود که چگونه می‌توانید خدمات CIP و سرویس‌های تشریفاتی فرودگاهی را رزرو و خریداری کنید. در دنیای پیشرفته امروز که تکنولوژی در همه‌جا ورود کرده است، شما می‌توانید با یک کلیک ساده از طریق اینترنت وارد سایت فرودگاه شده و با انتخاب سرویس موردنظر خود و در نهایت پرداخت هزینه‌ها، خدمات CIP را رزرو و خریداری کنید و با خیال راحت سفر خود را انجام دهید.

 علاوه بر این باتوجه‌به اینکه برخی شرکت‌های تشریفاتی معتبر از جمله شرکت تاو آویژه پارس به مدیریت بی‌نقص آقای مجید باقری جبلی و حامد احتسابی، برگزارکننده و اجراکننده خدمات CIP در فرودگاه امام خمینی هستند، می‌توانید از طریق سایت این شرکت و گروه پشتیبانی مجرب با خیال آسوده، سرویس CIP خود را انتخاب و رزرو کنید.

 از مهم‌ترین نکات هنگام رزرو خدمات CIP می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 · انجام رزرو ۳ ساعت قبل از پروازهای ورودی و بعد از پروازهای خروجی

 · عدم نیاز به پرداخت هزینه سرویس CIP برای کودکان زیر ۲ سال

 · امکان استرداد هزینه در صورت لغو یا تغییر پرواز به‌صورت کامل بدون پرداخت جریمه یا خسارت

 · امکان استفاده از خدمات حمل حیوان خانگی، استفاده از ویلچر برای افراد ناتوان جسمی و حرکتی و… با پرداخت هزینه اضافه

 · درج کامل تمامی اطلاعات مربوط به پرواز و شناسایی مسافر

 شرکت تاو آویژه پارس باسابقه درخشان فعالیت خود در زمینه ارائه سرویس‌های ویژه در فرودگاه امام خمینی، توانسته تا به امروز رضایت مسافرین را جلب کرده و خدمات خود را با بالاترین کیفیت در اختیار مسافران قرار دهد.

 کلام آخر

 خدمات CIP در انواع مختلف با هزینه‌های متفاوت در فرودگاه‌های برتر سطح جهان از جمله فرودگاه بین‌المللی امام خمینی به مسافران ارائه می‌شود. این خدمات ویژه باهدف ایجاد فضایی امن و آرام برای مسافران قبل یا بعد از پرواز از طریق کادر مجرب شرکت‌های مجری در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. شرکت معتبر تاو آویژه پارس ارائه‌دهنده سرویس‌های ویژه فرودگاه امام خمینی تهران است که خدماتی از قبیل حمل بار، تحویل چمدان‌ها، دریافت کارت پرواز، ترانسفر مسافر به درب هواپیما یا محل اقامت با خودروهای لوکس و… را در فرودگاه بر عهده دارد. مسافران می‌توانند با رعایت شرایط و قوانین رزرو، خدمات CIP را خریداری کرده و به‌محض ورود به فرودگاه یا فرود هواپیما از آن‌ها بهره‌مند شوند./۵۷۹۶۳۵

نظرات