آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ (آلودگی هوا و برف)

0

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ آلودگی هوا و بارش برف و سرما در این صفحه لحظه به لحظه می خوانید با توجه تشدید آلودگی هوا و بارش برف و سرما در برخی شهرها تا این لحظه هیچ خبری از تعطیلی مدارس فردا شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ نیست. به محض انتشار خبر جدید تعطیلی احتمالی مدارس شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ آلودگی هوا یا بارش برف و یا برودت سرما و یخبندان در این رابطه این خبر بروزرسانی خواهد شد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ (آلودگی هوا و برف)

تعطیلی مدارس ۳۰ دی ۱۴۰۲ و اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ مشخص شد در اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت الودگی هوا از حرف تازه پیگیری کنید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه 30 دی 1402 (آلودگی هوا و برف)

ایا شنبه ۳۰ دی مدارس تعطیل است

تا ابن لحظه اطلاعیه تعطیلی مدارس تهران در روز شنبه (۳۰ دی ۱۴۰۲) صادر نشده و قرار است برای تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۰ دی ماه این جلسه تشکیل و تصمیم گیری شود. بیشتر منابع خبری نیز تعطیلی شنبه ۳۰ دی را تکذیب کرده اند و نوشتند تعطیلی مدارس شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ صحت ندارد

با توجه به پایداری هوا و تشدید آلودگی هوا در شهرهای صنعتی ایران تعطیلی مدارس دور از انتظار نخواهد بود. معضل آلودگی هوا نگرانی باعث نگرانی والدین و دانش آموزان شده و پیگیر تعطیلی مدارس هستند. بیشتر خانواده ها به خاطر آلودگی هوا تقاضای تعطیلی مدارس را دارند. اما وحیدی وزیر کشور در مصاحبه جدیدی اعلام کرد که مدارس تعطیل نخواهد شد. آخرین اخبار وضعیت تعطیلی مدارس را در ادامه پیگیری کنید زیرا از امروز تا اواسط هفته جاری شاهد تدوام آلودگی هوا در کلانشهرها و شهرهای صنعتی خواهیم بود.

آیا مدارس تهران در روز شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ تعطیل است

با توجه به پایداری هوا شاهد آلودگی در تهران خواهیم بود و احتمال تعطیلی مدارس تهران و کرج در روز شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ وجود دارد. اما حال حاضر تمامی مداس مدارس تهران و کرج و البرز و فیروزکوه تعطیل نیست اما اگر تعطیلی مدارس مشخص شد تا لحظاتی دیگر به اطلاع شما می رسد
همچنین کارشناس هواشناسی گفت با شروع هفته آینده با توجه به پایداری هوا شاهد آلودگی در تهران خواهیم بود. مدیریت بحران استان تهران به بیماران قلبی توصیه کرد تا یکشنبه یکم بهمن از تردد‌های غیرضروری شهری خودداری کنند.

آیا فردا شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ مدارس اصفهان تعطیل است؟

تعطیلی مدارس اصفهان فردا شنبه ۳۰ دی به علت آلودگی هوا پیش بینی میشود اما فعلا خبر جدید و رسمی از سوی آموزش و پرورش و ستاد اضطرار آلودگی هوای این استان منتشر نشده است.

اخبار تعطیلی مدارس شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ در اردبیل و تبریز و ارومیه

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی از جمله چالدران و اردبیل و تبریز و زنجان و قزوین و اهر و ابهر و ارومیه در روز شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ پیش بینی میشود تا ساعاتی دیگر به اطلاع شما می رسانیم زیرا در جلسه اضطرار آلودگی تصمیم گیری خواهد شد. اما تا این لحظه تنظیم خبر مدارس این استان و شهرها تعطیل نیست و دایر است

وضعیت تعطیلی مدارس مشهد فردا شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲

هوای مشهد در شرایط قابل قبول است و تعطیلی مدارس را در روز شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ صحت ندارد. مدارس این شهرها تعطیل نیست.

اطلاعیه سازمان هواشناسی

هواشناسی از آلودگی هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی طی روزهای آینده خبر داد و گفت: روزهای شنبه و یکشنبه پیشِ رو جوی آرام در اغلب مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود.
از اواخر وقت امروز و طی روز جمعه با گذر امواج تراز میانی جو از نیمه جنوبی کشور برای استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان جنوبی، هرمزگان و شرق فارس بارندگی و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقتی و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود که در برخی نقاط با گرد و خاک و در ارتفاعات با بارش برف همراه است.

🔹شنبه (۳۰ دی) در جنوب شرق و شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جوی آرام را شاهد هستیم

🔹یکشنبه (۱ بهمن) یکشنبه ۱ بهمن ماه وزش باد برای نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود

🔹دوشنبه (۲ بهمن) با ورود سامانه بارشی از شمال غرب، در شمال غرب و غرب سواحل بارش پراکنده رخ خواهد داد. کارشناس هواشناسی: سامانه بارشی جدید از دوشنبه وارد کشور می‌شود و سه‌شنبه و چهارشنبه بیشتر استان‌های شمال، مرکز و غرب کشور بارندگی خواهند داشت.

شاخص آلودگی هوای شهرها فردا

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای کشور از افزایش آلودگی هوا در شهرهای صنعتی در هفته آینده خبر داد. کارشناس هواشناسی: با شروع هفته آینده با توجه به پایداری هوا شاهد آلودگی در تهران خواهیم بود

دود و آلودگی ناشی از سوزاندن بقایای کشاورزی و وسایل نقلیه و سوخت غیراستاندارد و مازوت سوزی از جمله منابع مصنوعی آلودگی هوا هستند که سهم بیشتری را به خود اختصاص داده‌اند./ صداوسیما

نظرات