خرید آنلاین محصولات جویس و ویپ با بهترین قیمت در فروشگاه ویپ ایران

0

مضرات بسیار سیگار و قلیان باعث شد تا تولیدکنندگان به فکر ارائه محصولی جذاب و تاثیرگذار برای ترک سیگار و قلیان باشند که در پی آن ویپ‌ها اختراع شدند. ویپ‌ها که به اصطلاحی دیگر سیگارهای الکترونیکی نام دارند با استفاده از مایعی به نان جویس مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مایع نیکوتین دار زمانی که درون کارتریج ویپ ریخته شود، دود و بخار تولید می‌کند و تجربه لذت بخشی از ویپینگ را ارائه می‌دهد.

در این مقاله ضمن معرفی جویس و ویپ، قصد داریم شما را با یک فروشگاه معتبر آشنا کنیم که امکان خرید محصولات جویس و ویپ را با بهترین قیمت‌ها فراهم نموده است. پس در ادامه با ما همراه شوید.

خرید آنلاین محصولات جویس و ویپ با بهترین قیمت در فروشگاه ویپ ایران

بیشتر درباره جویس و ویپ بدانید

ویپ نوعی سیگار الکترونیکی بوده که در سال‌های اخیر برای ترک سیگار ارائه شده است و به عنوان یک ابزار فوق العاده کاربردی مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد. این دستگاه‌های کوچک با استفاده از باتری و عنصر‌های گرمایشی کار می‌کنند و مایعات طعم داری که به جویس معروف‌اند را به بخار تبدیل می‌کنند. در واقع این وسیله امکان تبدیل نیکوتین به بخار را فراهم می‌سازد.

ویپ‌ها برخلاف سیگار و قلیان تنباکو ندارند و از این جهت گازهای سمی نظیر مونواکسید کربن و قطران تولید نمی‌کنند. به همین علت است که در میان افراد محبوبیت بسیاری پیدا کرده‌اند و بسیاری از جوانان و نوجوانان به همین بهانه استفاده از ویپ را مجاز می‌دانند. ویپ‌ها انواع مختلفی و در مدل‌های متنوع برای افراد تولید می‌شوند.

جویس مایعی نیکوتین دار است که آن را داخل ویپ می‌ریزند و در پی استفاده از ویپ باعث ایجاد دود و بخار غلیظ می‌شود. جویس‌ها از نظر میزان نیکوتین و طعم، تنوع بسیار زیادی دارند و برای افراد با ذائقه‌های مختلف به تولید می‌رسند تا طیف وسیعی از سلیقه‌ها را به خوبی پوشش بدهند.

جویس‌ها از ترکیبات مختلفی تهیه می‌شوند و هر برندی برای تولید این محصول ترکیبات به خصوص خود را دارد. اما به طور کلی اجزای اصلی این مایع را گلیسیرین گیاهی، پروپیلن گریکول، نیکوتین و طعم دهنده‌ها تشکیل می‌دهند.

مصرف جویس و ویپ در مقایسه با سیگار و قلیان با توجه به نداشتن نیکوتین، گازهای سمی، قیمت مناسب، نداشتن بوی نامطبوع، نداشتن مواد شیمیایی و… مزایای بیشتری دارد. اما این موضوع به این معنا نیست که بدون حد و مرز ویپینگ کنید بلکه در مصرف این محصول نیز باید جانب احتیاط رعایت شود.

قیمت محصولات جویس و ویپ

افرادی که از ویپ و جویس استفاده می‌کنند قطعا می‌دانند که قیمت این محصولات ثابت نیست و مدام در حال نوسان است. به طور مثال قیمت ویپ باتوجه به توان خارجی، تک کاره یا دوکاره بودن، نوع باتری داخلی، ویژگی‌هایی نظیر ضدآب یا ضد ضربه بودن دستگاه و… تعیین می‌شود.

بنابراین هرچه امکانات، کارایی و کیفیت ویپ بیشتر باشد به همان میزان قیمت محصول افزایش پیدا می‌کند. البته خرید ویپ و خرید پاد هزینه‌ای تکرار نشدنی است و اگر به خوبی از محصول استفاده کنید تا مدت‌ها از خرید دوباره محصول بی‌نیاز می‌شوید.

جویس‌ها نیز انواع مختلفی دارند و یکسری عواملی نظیر میزان نیکوتین، میزان غلظت، کیفیت و… در تعیین قیمت جویس تاثیر گذار خواهند بود. البته هزینه خرید جویس برخلاف خرید ویپ و پاد تکرار شدنی است و شما باتوجه به میزان مصرفی که دارید باید به صورت هفتگی، ماهانه و… جویس تهیه کنید.

به طور کلی یک سری عوامل و فاکتورها در تعیین قیمت ویپ و جویس تاثیرگذار هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به میزان کیفیت محصول و برند آن اشاره کرد. با توجه به اینکه ویپ و جویس توسط برندهای متعدد به تولید می‌رسند، اگر برای خرید این محصولات به سراغ برندهای معتبر بروید ضمن دریافت محصولات با کیفیت باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

برای خرید مطمئن و امن انواع مختلف جویس و ویپ با مناسب‌ترین قیمت‌ها می‌توانید از سایت https://vapeiran.com/product-category/ejuice/highvg-eliquid/ استفاده کنید.

قیمت محصولات جویس و ویپ

خرید ویپ، پاد و جویس

برای خرید ویپ، خرید پاد یا خرید جویس بهتر است یک سری فاکتورها را مد نظر قرار دهید و با در نظر گرفتن آن ها، خریدی باکیفیت را تجربه کنید.

اگر از لحاظ مالی محدودیتی ندارید سعی کنید بهترین برندهای تولید کننده ویپ و جویس را شناسایی کرده و برای خرید به سراغ آن‌ها بروید. ویپ‌های با کیفیت تا سال‌ها شما را از ویپ جدید بی‌نیاز می‌کند و خرید جویس مرغوب باعث می‌شود که کمترین میزان آسیب به سلامت شما برسد.

اگر از افرادی هستید که سیگار مصرف می‌کنید و برای ترک سیگار قصد خرید ویپ را دارید باید جویس‌هایی را انتخاب کنید که میزان نیکوتین بیشتری دارند و به مرور زمان میزان نیکوتین را کاهش دهید و به این شکل موفق به ترک سیگار شوید. در صورتی که تنها برای سرگرمی از ویپ استفاده می‌کنید، به سراغ جویس‌هایی بروید که کمترین میزان نیکوتین را دارند.

با توجه به استقبال بی‌نظیر از ویپ‌ها، این محصولات در انواع فیک و تقلبی وارد بازار شده اند. اگر قصد خرید ویپ و پاد را دارید حتماً با بررسی یک سری نکات از جمله میزان کیفیت، نوع برند، بررسی بارکد و… نوع اصل این محصول را از نمونه‌های تقلبی تشخیص دهید.

برای خرید ویپ می‌توانید به شکل حضوری به مراکز فروش و فعال در سراسر کشور مراجعه داشته باشید. اگر از آن دسته افرادی هستید که مشغله‌های کاری تمام ساعات روزانه شما را پر کرده است، هیچ اشکالی ندارد؛ چرا که امکان خرید این محصول به صورت آنلاین نیز فراهم شده است.

برای خرید آنلاین محصولات جویس و ویپ با بهترین قیمت و بیشترین میزان کیفیت می‌توانید به سایت https://vapeiran.com/product-category/vape-kit/podsystems/ مراجعه داشته باشید. ما انواع محصولات جویس و ویپ را با کیفیت عالی و قیمت مناسب، به صورت تکی و عمده در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم و تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتریان به‌کار می‌گیریم.

سخن پایانی

ویپ‌ها دستگاه‌های کوچکی هستند که به واسطه باتری کار می‌کنند و به منظور ترک سیگار مورد استفاده قرار می‌گیرند. درون کارتریج این دستگاه‌ها را با استفاده از مایعی به نام جویس پر می‌کنند که باعث ایجاد دود و بخار می‌شود. ویپ‌ها در انواع و اقسام مختلف و مدل‌های متنوع به تولید می‌رسند. جویس‌ها نیز از نظر میزان غلظت، میزان نیکوتین و از لحاظ نوع طعم تنوع بسیاری دارند.

این محصولات توسط تولید کنندگان مختلف در سراسر دنیا تولید می‌شوند و با برندهای متنوع در بازار به فروش می‌رسند. اگر قصد خرید آنلاین محصولات جویس و ویپ با بهترین قیمت و بیشترین میزان کیفیت را دارید، حتما به فروشگاه‌های معتبر نظیر ویپ ایران مراجعه کنید و یا وارد سایت https://vapeiran.com/  تا نسبت به اصالت و کیفیت محصول آسوده خاطر باشید./۲۴۹۸۲۱

نظرات