راهنما خرید کادو یادگاری برای دختر و پسر + ۱۲ پیشنهاد لاکچری

0

در طول سال مناسبت های بسیاری وجود دارند که افراد مختلف به یکدیگر کادو و هدیه می‌دهند. قطعا هر فردی که به دیگری هدیه ای می دهد علاقه دارد فرد مقابل همیشه به یاد کادو این فرد باشد و دائما با دیدن این کادو به یادش بیوفتد. بنابراین اکر شما هم علاقه دارید کادویی هدیه دهید که افراد مختلف همیشه به فکر شما باشند می تواند در این مطلب اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

چه کادویی برای یادگاری بخریم ؟

اکر علاقه دارید فرد مقابل که به او هدیه می دهید همیشه به فکر شما باشد باید وسیله ای بخرید که در طول مدت بسیاری قابل استفاده باشد. برای مثال هدیه هایی مانند عطر و شکلات قطعا ایده هایی بسیار عالی برای هدیه دادن هستند اما برای یادگاری گزینه های مناسبتی نمی توانند باشند! شما باید سعی کنید کادویی خرید کنید که مانند عطر و شکلات تمام نشوند اجسامی مانند گلدان یا ساعت هیچوقت تمام نمی شوند.

دومین نکته ای که برای کادو یادگاری باید رعایت کنیم، خاص بودن هدیه است. باید سعی کنید هدیه ای بخرید که فرد واقعا سورپرایز شود و انتظار نداشته باشد و با گرفتن این هدیه شگفت زده شود. در کنار خاص بودن البته باید کاربردی بودن هدیه و علایق طرف مقابل را نیز در نظر بگیرید که بتوانید مناسب ترین هدیه ممکن را خریداری کنید.

در ادامه بیشتر سعی می کنیم هدیه هایی را برای شما مثال بزنیم که واقعا می توانند برای یادگاری گزینه ای عالی باشند.

ساعت برای هدیه یادگاری

همانطور که خودتان هم به این موضوع واقف هستید ساعت می تواند تاثیر بسزایی بر روی تیپ و استایل شما بگذارد بنابراین می تواند هدیه ای بسیار خاص و لاکچری هم باشد. البته در کنار مناسب بودن این هدیه، باتوجه به عمر بالا ساعت ها شما می توانید از این هدیه برای یادگاری نیز استفاده کنید.

 خرید کادو یادگاری

سعی کنید در هنگام خرید ساعت به سلیقه و نوع لباس پوشیدن فرد مقابلتان توجه داشته باشید چراکه باید با توجه به نوع تیپ طرف ساعت را خریداری کنید. برای مثال اگر فرد مقابلتان تیپی کلاسیک دارد ساعت های کاسیو می تواند گزینه ای بسیار عالی برای هدیه یادگاری باشند.

کارت ویزیت هوشمند، هدیه ای خاص

قطعا افراد با توجه به ارتباطات بسیاری که در طول روز دارند علاقه دارند با سرعت بسیار بالا اطلاعات تماس خود را به اشتراک بگذارند. در همین راستا کارت ویزیت های هوشمند به عنوان راه حل هایی ساده در اختیار افراد گذاشته شده اند تا بتوانند اطلاعات افراد را به سرعت به اشتراک بگذارند. کارت های ویزیت هوشمند فرآیندی خاص دارند که شما می توانید با رجوع به سایت کارتینو که بزرگ ترین برند فروش کارت های ویزیت هوشمند و دیجیتال است اطلاعات بیشتر و جامع تری کسب کنید.

خرید کادو یادگاری

اگر شما می خواهید هدیه ای خاص و لاکچری برای فرد مقابل خریداری کنید این محصول که با نام کارت ویزیت دیجیتال هم شناخته شده است می تواند انتخابی عالی باشد. به خصوص اگر فرد مقابل شما کسب و کاری مانند مغازه، آنلاین شاپ اینستاگرامی و… دارد این هدیه می تواند بسیار کاربردی باشد.

عینک آفتابی گزینه ای مناسب برای یادگاری

عینک آفتابی نیز جزء دسته محصولاتی است که می تواند استایل و تیپ هر فرد را بسیار خاص تر کند و جلوه ای زیبا به آن ها بدهد. بنابراین عینک آفتابی با توجه به طول عمر بالا و پراستفاده بودن آن در طول روز می تواند برای یادگاری گزینه ای بسیار بسیار مناسب باشد. البته هرچند که باید دقت داشته باشید که آیا فرد مقابل از این دسته از هدایا خوشش می آید یا خیر.

گلدان کادویی جذاب برای یادگاری

تاکنون تمام هدایایی که برای شما نام بردیم بیشتر روی استایل فرد مقابل تاثیر می گذاشت اما این هدیه می تواند همیشه در خانه همراه فرد مقابل باشد. اگر فرد مقابل شما شخصیتی دارد که خیلی با بیرون از خانه ارتباط برقرار نمی کند شما می توانید گلدانی خاص و با طراحی شیک برای او خریداری کنید تا بتواند در خانه همیشه به یاد شما باشد.

خرید کادو یادگاری

ایرپاد هدیه ای دیجیتال و لاکچری

اگر فرد مقابل شما از آن دسته از افراد است که به کالاهای دیجیتال علاقه بسیاری دارد شما می‌توانید برای او ایرپادی خریداری کنید که همیشه به یاد شما باشد. باتوجه به کارایی که ایرپاد دارد قطعا خرید این محصول فرد مقابل را مجاب می کند همیشه به یاد شما باشد چراکه معمولا این محصول دائما همراه افراد هستند. همچنین باتوجه به اینکه ایرپاد معمولا هدیه ای لاکچری طلقی می شوند خرید این محصول فرد مقابل را می تواند بسیار خوشحال کند.

کارت بانکی فلزی برای افراد خاص پسند

اگر فرد مقابل شما علاقه دارد همیشه خاص به نظر برسد و می خواهد تافته جدا بافته باشد کارت بانکی فلزی می تواند به فرد مقابل شما بسیار کمک کند. می توان گفت کارت بانکی فلزی همان کارت بانکی است که روکشی فلزی با شکل و شمایلی خاص دارد. شما کارت هر بانکی را می‌توانید فلزی کنید و در انتخاب بانک محدودیتی نیست.

خرید کادو یادگاری

با توجه به اینکه شما هر طرح و رنگی را می توانید برای این محصول انتخاب کنید باید بیشتر به سلیقه فرد مقابل خود دقت کنید که بیشتر چه طرح و رنگی را پسند می کند. همچنین با توجه به اعتبار دائمی کارت بانکی فلزی و جلوه خاصی که دارد حتما اگر فرد هدیه گیرنده شخصیتی لاکچری داشته باشد این محصول واقعا می تواند او را خوشحال کند.

ماگ هدیه ای ساده اما ماندگار

اگر به دنبال هدیه ای هستید که خیلی زرق و برق ندارد و ساده است، بهترین انتخاب می تواند ماگ باشد. لیوان های بزرگ که به آن ماگ گفته می شود معمولا طرح های مختلفی دارد و شما باید در انتخاب رنگ و لعاب این دسته از محصولات واقعا سلیقه خوبی را به خرج دهید تا فرد مقابل خود را بتوانید خوشحال کنید.

خرید کادو یادگاری

با اینکه ماگ محصولی بسیار ساده است اما برای یادگاری می تواند انتخابی عالی باشد چراکه کاربرد ماگ بسیار زیاد است و تقریبا فرد مقابل شما هر روز از این هدیه استفاده می کند و مخصوص افرادی است که کم هزینه می کنند.

اسپیکر

بهترین انتخاب برای فردی که علاقه بسیاری به آهنگ و موزیک دارد می تواند اسپیکر باشد. اسپیکرهای بسیار متعددی داخل بازار هستند که دارای صداهایی، باکیفیت مختلف و ظاهرهایی گوناگون زیبا است. مزیت اسپیکر برای خرید هدیه، گستردگی و تنوع محصولات است که شما می تواند انواع اسپیکرها را برای فرد مقابل در رنج های قیمتی مختلف تهیه کنید. برای مثال پراتی باکس می تواند انتخابی عالی باشد اگر می خواهید هزینه ای بالا کنید.

فندک

شاید کمتر کسی به این موضوع اشاره کرده است که فندک می تواند هدیه ای مناسب باشد. در داخل بازار فندک های بسیار متنوع با اشکال مختلف وجود دارند که واقعا می توانند هدیه ای خاص باشند. فندک تنها برای افرادی که به سیگار علاقه دارند نیست بلکه شما می توانید برای هر فردی این محصول را تهیه کنید.

رز جاودان هدیه ای خلاقانه

خب قطعا یکی از بهترین هدایا می تواند گل باشد به خصوص گل رز که ظاهری شکیل و بسیار زیبا دارد اما موضوعی که اهمیت دارد این است که گل دوام بالایی ندارد و بنابراین نمی تواند هدیه ای مناسب برای یادگاری باشد اما نگران نباشید! برای این مشکل شما می توانید از گل های رز جاودان استفاده کنید که عمر بسیار بالایی دارد. این دسته از گل‌ها، رزهای طبیعی هستند که طی فرآیندی علمی عمر آن ها افزایش پیدا می کند و با همان طراوت باقی می ماند.

خرید کادو یادگاری

رز جاودان معمولا عمری به اندازه ۵ سال دارد، اما این عمر متغیر هم می تواند باشد. عمر گل رز جاودان به دو موضوع بستگی دارد، کمپانی تولید کننده و نگهداری شما که باتوجه به این موضوع عمر گل رز هم می توانید تغییر کند. اگر بتوانید گل رز جاودان خود را بسته و باکسی لاکچری قرار دهید می توانید هدیه ای به یاد ماندنی و خاص به فرد مقابل خود داده باشید.

کتاب، هدیه یادگاری فاخر

کتاب باتوجه به عمر بالا خود و موضوع جذاب آن تا مدت بسیار بالایی می تواند در ذهن فرد مقابل شما بماند اما بستگی به این دارد که فرد مقابل، چه مقدار علاقه به این هدیه دارد. اگر فردی که می خواهید به آن هدیه یادگاری دهید علاقه بسیاری به کتاب خوانی دارد کتاب نیز می‌تواند هدیه ای خاص باشد. موضوع دیگری که باید به هنگام خرید کتاب یادگاری دقت داشته باشید، موضوع کتاب و علایق فرد هدیه گیرنده است. ابتدا تحقیق کنید که فرد مقابل چه موضوع کتاب علاقه دارد و سپس کتابی با همان موضوع خریداری کنید. برای مثال کتاب های علمی برای افرادی که به دنبال پیشرفت علم هستند می تواند هدیه یادگاری فوق العاده ای باشد.

خودکارهای لاکچری

برای افرادی که علاقه دارند خاص به نظر برسند و در اکثر اوقات هم کارهای اداری دارند، هیچ هدیه ای به اندازه خودکاری لاکچری نمی تواند خاص به نظر برسد. این دسته از خودکار ها را در آنلاین شاپ های مختلف می توانید پیدا کنید که تنوع بسیار بالایی هم دارند، یعنی دست شما در انتخاب شکل و شمایل و قیمت محصول بسیار باز است.

ست چرم

اگر به دنبال هدیه یادگاری بادوام، پرکاربرد، لاکچری و قیمت مناسب هستید، بهترین هدیه می‌تواند ست چرم باشد. ست چرم تمام مواردی که در جمله پیش بیان کردیم را دارد بنابراین هدیه ای مناسب است. این دسته از هدیه ها خصوصا برای مردان می تواند خیلی جذاب باشد و اکثر باکس های چرمی که در بازار هستند بیشتر حاوی اجناس مردانه مانند کمربند، کیف پول و جاسوییچی هستند. این دسته از باکس ها را هم می تواند از آنلاین شاپ های مختلف با قیمت مقطوع و تنوع بالا مشاهده و خریداری کنید./۲۵۱۰۶۸

نظرات