جهانگیر کوثری کیست و الان کجاست + ماجرای مهاجرت و مصاحبه با ایران اینترنشنال

0

جهانگیر کوثری کیست و الان کجاست + ماجرای مهاجرت و مصاحبه با ایران اینترنشنال

جهانگیر کوثری تهیه کننده سینما و از بازیکنان تیم فوتبال تاج، سازنده برنامه ورزش از شبکه ۲، تهیه کننده و کارگردان فیلم فروغ و همسر رخشان بین اعتماد می باشد. مصاحبه جهانگیر کوثری با شبکه ایران اینترنشنال در دی ماه ۱۴۰۲ همزمان با آغاز جام ملت های آسیا ای نشائبه را ایجاد کرد که این چهره بانفوذ سینما از ایران مهاجرت کرده و سر از شبکه ایران اینترنشنال دراورده است. اما ماجرا چه بوده؟

جهانگیر کوثری کیست + ماجرای مهاجرت جهانگیر کوثری و مصاحبه با ایران اینترنشنال

جهانگیر کوثری تهیه‌کننده سینما و مجری سابق تلویزیون و مفسر فوتبال در برنامه گفتگوی ویژه شبکه ماهواره‌ای ایران اینترنشنال حضور پیدا کرد. کوثری همسر رخشان بنی اعتماد کارگردان و پدر باران کوثری بازیگر پر حاشیه است. گفتگو و مصاحبه او با شبکه ماهواره‌ای ایران اینترنشنال در دی ماه ۱۴۰۲ خبرساز شده و برای این چهره معروف کشورمان حسابی حاشیه درست کرده است.

جهانگیر کوثری کیست و الان کجاست + ماجرای مهاجرت و مصاحبه با ایران اینترنشنال

مهاجرت جهانگیر کوثری

جهانگیر کوثری با حضور در شبکه ایران اینترنشنال این شائبه را در بین کاربران ایجاد کرده که او احتمالا از ایران مهاجرت کرده است.

فراری، پل خواب، سوت پایان، حیران، خون‌بازی، نسل جادویی، به آهستگی، عصر جمعه، یک شب، مقصد، روزگار ما، زیر پوست شهر، دختران خورشید، بانوی اردیبهشت، فیلم‌هایی است که پدر باران کوثری و همسر رخشان بنی‌اعتماد در این سالها تهیه کرده است. این تهیه‌کننده‌ در کارنامه خود سابق درخشش در جشنواره فیلم فجر و برنامه‌های پرمخاطبی چون “ورزش از نگاه دو” را روی آنتن صداوسیما داشت.

سوابق

جهانگیر کوثری، تهیه‌کننده، مجری، فوتبالیست، گزارشگر فوتبال، روزنامه‌نگار، و کارگردان ایرانی است که در سال ۱۳۳۰ در تهران به دنیا آمد. او از جمله شخصیت‌های چند‌جانبه فرهنگی و هنری ایران محسوب می‌شود.

کوثری از دانشکده هنرهای دراماتیک فارغ‌التحصیل شده و از سال ۱۳۵۰ به فعالیت حرفه‌ای در صنعت سینما پرداخته است. او با دستیاری کارگردان در فیلم سینمایی “سراب” به عنوان یک تهیه‌کننده آغاز کرد و در سال‌های بعد، فیلم‌های کوتاه و مستند متنوعی را ساخته است.

جهانگیر کوثری در زمینه فعالیت‌های ورزشی نیز به ویژه فوتبال فعالیت داشته است. او در دوران نوجوانی به عنوان عضو تیم آرش در غرب تهران و سپس به عنوان دفاع ثابت در تیم بزرگسالان باشگاه راه‌آهن به شهرت رسید. سپس به باشگاه استقلال تهران پیوست و در آنجا بازی کرد.

نظرات