نتایج کامل کشتی فرنگی زاگرب کرواسی ۲۰۲۴ [نتایج کشتی گیران ایرانی]

0

نتایج کامل کشتی فرنگی زاگرب کرواسی ۲۰۲۴ [نتایج کشتی گیران ایرانی]

رقابت های کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی جام اوپن در زاگرب کرواسی از ۲۲ تا ۲۴ دی ماه برگزار میشود و تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با حضور کشتی گیران فرنگی کار در این مسابقات حضور دارد. نتایج کامل مرحله گروهی تا فینال کشتی فرنگی زاگرب کرواسی و نتایج امروز را در زیر میخوانید

کشتی فرنگی زاگرب کرواسی

جدول مدال های مسابقات کشتی فرنگی زاگرب کرواسی ۱۴۰۲

به گزارش مجله حرف تازه از فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی فرنگی اوپن زاگرب و رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی از ظهر روز جمعه به وقت ایران برگزار می شود.

ساعت و برنامه رقابت‌های کشتی فرنگی زاگرب ‌کرواسی

‌به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، برنامه این مسابقات که با حضور نمایندگان کشورمان برگزار می شود، به شرح زیر است:

برنامه مسابقات کشتی فرنگی به شرح زیر است:

جمعه ۲۲ دی ماه: رقابت های اوزان ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی

شنبه ۲۳ دی ماه: رقابت های اوزان ۶۳ و ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی

یکشنبه ۲۴ دی ماه: رقابت های اوزان ۵۵، ۶۰، ۷۲، ۸۲، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی

مسابقات مقدماتی از ساعت ۱۲:۳۰ و رقابت‌های فینال و رده بندی از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران برگزار می شود.

نتایج قرعه کشی اوزان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج قرعه کشی اوزان برای نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۷ کیلوگرم که ۳۵ نفر حضور دارند، دانیال سهرابی در دور اول به مصاف هاوارد یورگنسن از نروژ می رود و در صورت غلبه بر این کشتی گیر، در دور دوم با آندرس وتچ از سوئیس کشتی می گیرد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۴۳ شرکت کننده دارد، امیر عبدی در دور اول با آنتونیو کامنجاسویچ از کرواسی پیکار می کند و در صورت گذر از این حریف در دور دوم به مصاف یوری لومادزه از گرجستان می رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که با حضور ۳۵ کشتی گیر برگزار می شود، علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با چنگ ویو وانگ از چین کشتی می گیرد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۲۳ نفر شرکت کرده اند، فردین هدایتی در دور اول به مصاف لازلو دارابوس از مجارستان می رود و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور بعد با ون هائو جیانگ از چین مبارزه خواهد کرد.

نمایندگان کشورمان در اوزان ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم فردا جمعه، نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم روز شنبه ۲۳ دی و نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم روز یکشنبه ۲۴ دی ماه به مصاف حریفان خود می روند.

نتایج کامل کشتی فرنگی زاگرب کرواسی 2024 [نتایج کشتی گیران ایرانی]

نتایج ایران در مسابقات کشتی فرنگی زاگرب کرواسی ۲۰۲۴

مسابقات روز نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام اوپن زاگرب و اولین رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در سال ۲۰۲۴ از ظهر امروز به وقت ایران در کشور کرواسی در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در مسابقات کشتی فرنگی اوپن زاگرب؛ ۲ نماینده کشورمان به میدان رفتند که در پایان مسابقات مقدماتی، علیرضا مهمدی به دیدار فینال راه یافت.

در وزن ۷۷ کیلوگرم امیر عبدی در دور اول با نتیجه ۱۱ بر ۳ مغلوب آنتونیو کامنجاسویچ از کرواسی شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مراحل بعد، عبدی از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن ۸۷ کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۵ بر صفر چنگ ویو وانگ از چین را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه ۹ بر ۲ مقابل آوندانو ادواردو از ونزوئلا به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۳ از سد آچیکو بولکوادزه از گرجستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. مهمدی در این مرحله مقابل آلان اوستایف از روسیه با نتیجه ۲ بر ۱ به پیروزی دست یافت و به دیدار فینال رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب میلاد علیرضایف از روسیه شد و صاحب مدال نقره شد.

نتایج روز دوم

مسابقات روز دوم رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام اوپن زاگرب و اولین رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در سال ۲۰۲۴ از ظهر روز جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ به وقت ایران در کشور کرواسی در حال برگزاری است.

در وزن ۶۷ کیلوگرم دانیال سهرابی در مسابقه اول با نتیجه ۸ بر ۷ یورگنسن از نروژ را شکست داد.

علی ارسلان، ملی‌پوش سابق کشتی ایران، که پس از کشتی‌گرفتن برای صربستان، به مدال طلا و برنز جهان در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ رسید، در وزن جدید المپیکی ۷۷ کیلوگرم عازم این مسابقات شده است. ارسلان پس از کسب دو پیروزی چهار بر یک و ۹ بر صفر مقابل کشتی‌گیران فنلاند و کرواسی، در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه سنگین هشت بر یک برابر یونس امره باشار، دارنده مدال برنز جهان از ترکیه، شکست خورد و از رسیدن به دور نیمه‌نهایی بازماند.

نتایج فینال

در حال بروزرسانی…

نظرات