ویژه ششمین سالگرد کوینکس: دلایل موفقیت رویکرد کاربرمحور

0

کوینکس، صرافی بزرگ جهانی رمزارزها، دسامبر امسال ششمین سالگردش را با موضوع «تو مرا بالا می‌بری» جشن می‌گیرد. این مناسبت فقط یک جشن نیست، بلکه نمادی از فداکاری و نوآوری پایدار این پلتفرم در دنیای معاملات کریپتو است.

بیش از شش سال است که کوینکس بر تعامل با کاربران متمرکز است و به لطف رویکرد کاربرمحورش، که عمیقاً در این شرکت ریشه کرده است، خودش را از سایر رقبا متمایز کرده است. کوینکس، در جشن سالگردش، بر سفری غنی‌شده با ابتکارات تعاملی و کاربرمحور تاکید می‌کند.

این فلسفه، که در تاروپود کوینکس ریشه دوانیده است، در رویدادهایی مانند Anniv Trivia و #C-Block1024 Game Challenge می‌درخشد.

سالگرد کوینکس

همراه باهم جشن می‌گیریم: خانواده جهانی کوینکس

جشن ششمین سالگرد کوینکس، چیزی بیش از برگزاری یک سری رویدادها است؛ بلکه جشنواره‌ای جهانی است که همزمان در فضاهای آفلاین و آنلاین برگزار می‌شود.

کمپین هنرت را «به اشتراک بگذار»، که در آن از کاربران دعوت می‌شود تا خلاقیتشان را به نمایش و دیدگاه‌هایشان را به اشتراک بگذارند، مثالی عالی از تجلی این رویکرد است. در این کمپین، کاربران تابلو فرشی غنی‌تر و رنگارنگ‌تر از خانواده کوینکس را می‌بافند.

مشابها، مباحث فضاهای توییتری «Twitter Spaces» درهایی را برای گفتگوها و ارائه ایده‌ها و بینش‌ها باز می‌کنند. همچنین، فاصله‌ها را پر کرده و کاربران سراسر دنیا را در فضایی با تفکرات و نوآوری‌های مشترک به یکدیگر نزدیک‌تر می‌کند.

این جشن‌ها صرفاً شامل تجارتی جدی نیستند. فعالیت‌های سرگرم‌کننده، مانند چالش‌های کارت و رقابت‌های تعاملی، در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، جنبه سبک‌تر و جذاب‌تری را به دنیای رمزارزها می‌بخشند. این رویکرد بر درک کوینکس تاکید دارد که تجربه کاربر باید همراه با دریافت پاداش و لذت‌بخش باشد.

سالگرد کوینکس

فلسفه اساسی کوینکس: اصل اخلاقی در اولویت‌بودن کاربر

موفقیت کوینکس، در طی شش سال گذشته، اساساً ناشی از تعهدش به اصول اخلاقی در اولویت‌بودن کاربر است. این فلسفه در کوینکس صرفاً یک شعار نیست، بلکه این اصل راهنمای کوینکس در زمینه اتخاذ تصمیمات و ارائه محصولات و خدمات است. در ادامه، تأثیر این فلسفه بر جنبه‌های عملیاتی و تجربه کاربر کوینکس را به‌صورت دقیق‌تر بررسی می‌کنیم:

عملیات کوینکس مبتنی بر تمرکز صریح روی کاربرانش است و فرآیند تصمیم‌گیری کوینکس، درباره روش‌هایی که بهترین منافع را برای کاربرانش فراهم کنند، نیز مبتنی بر همین رویکرد است. کوینکس در همه تصمیم‌گیری‌هایش (برای مثال، در زمینه لیست‌کردن رمزارزهای جدید، ارائه ویژگی‌های جدید یا تنظیم سیاست‌ها) همیشه تأثیر این تصمیمات را بر اجتماعش ملاحظه می‌کند.

بعلاوه، طراحی هر محصول در کوینکس با توجه به نظرات کاربران شروع می‌شود و خاتمه می‌یابد. تیم کوینکس تمام تلاشش را برای ایجاد یک رابط کاربری به لحاظ بصری جذاب و با کاربری آسان به کار می‌گیرد.

کوینکـس معتقد است که لازمه‌ی موفقیت برای داشتن یک تجربه عالی در زمینه معامله رمزارزها، ساده و شهودی‌کردن چیزها است که لازمه‌ی آن نیز ایجاد فضایی است که در آن کاربران بتوانند به‌راحتی کاوش کنند و در حین معاملات حس راحتی کنند.

تعهد کوینکـس به کاربرانش در نحوه پشتیبانی از آن‌ها به‌خوبی قابل‌مشاهده است. این پلتفرم، با درک اهمیت دیدن همه‌چیز از دیدگاه کاربران، کانال‌های متنوعی را برای پشتیبانی از مشتریان فراهم می‌کند.

چون این پلتفرم علایق کاربرانش در اولویت قرار می‌دهد، در زمینه قابلیت‌اعتماد مشهور است. کوینکس، از حفاظت از دارایی‌های کاربران گرفته تا اطمینان از برقراری ارتباطات شفاف و صادقانه، متعهد به حفظ شفافیت در تمام معاملاتش است.

کوینکـس با حضور فعال در اجتماعش به ورای مرزهای سنتی پلتفرم‌های معاملاتی رفته است. این صرافی، از طریق تعاملات رسانه‌های اجتماعی، رویدادهای اجتماعی و ابتکارات آموزشی، فضایی را ایجاد می‌کند که در آن کاربران بتوانند معامله کنند، بیاموزند، تعامل کنند و در کنار هم رشد کنند. این حس اجتماعی‌بودن موجب تقویت بیشتر تعهد پلتفرم به کاربرانش می‌شود.

مدیرعامل کوینکـس آینده را روشن می‌بیند: «در آینده، هدفمان حضور یکپارچه و بی‌وقفه در زندگی روزمره کاربرانمان است، تا جایی که حتی در زمینه پرداخت هزینه خدماتی ضروری نظیر هزینه آب و برق نیز نقش داشته باشیم. اگرچه ممکن است حضورمان جلب‌توجه نکند، ولی متعهدیم که در هر زمان که کاربران به ما نیاز داشته باشند، به‌راحتی در دسترسشان باشیم.

سالگرد کوینکس

نگاه به آینده: چشم‌انداز کوینکـس برای آینده

کوینکـس در آینده، صرفاً به موفقیت‌های گذشته‌اش افتخار نخواهد کرد، بلکه برای رسیدن به آینده‌ای پر از ایده‌ها و پیشرفت‌های جدید نیز برنامه‌ریزی می‌کند. ششمین سالگرد کوینکس لحظه مهمی است و کوینکـس در این لحظه قول می‌دهد که روزبه‌روز بهتر شود و همراه با دنیای پرشتاب کریپتو تغییر کند.

کوینکـس به به‌روزرسانی و تغییر خدماتش برای پاسخگویی به نیازهای کاربرانش ادامه می‌دهد. کوینکس با انجام این کارها و پایبندی به ارزش‌های اصلی‌اش، مثل صادق‌بودن، شفاف‌بودن و ملاحظه همیشگی کاربرانش، برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر در آینده آماده می‌شود.

کوینکـس، ضمن ورود به مرحله بعدی‌اش، تمرکزش را بر ارائه تجربه معاملاتی مفید و قدرتمند به کاربرانش حفظ خواهد کرد./۲۴۸۹۳۵

نظرات