چند مدل گلدوزی خوشگل رو پیراهن زنانه

0

“ مدل گلدوزی خوشگل ۲۰۲۲ “، طرح گلدوزی دخترانه ساده روی کارگاه + طرح گلدوزی خام , طرح های گلدوزی جدید + طرح برای گلدوزی را در ادامه این مطلب ما برای شما گلچین کردیم تا برای خرید از آنها ایده بگیرید. پارچه ای که برای گلدوزی استفاده میشه پارچه های کتانی و پنبه ای هستن ولی مرسوم هست که ازپارچه های شماره دوزی کانت بالا هم استفاده میشه فقط پارچه شما نباید کشی باشه.

چند مدل گلدوزی خوشگل رو پیراهن

مدل گلدوزی خوشگل ۲۰۲۲

گلدوزی یه هنر دوست داشتنیه برای آموزش گلدوزی با دست باید سه کار رو انجام بدید

در گام اول باید طرح گلدوزی مورد نظرتون رو انتخاب کنید. طرح های گلدوزی رو می تونید به صورت آماده ودر قالب الگوهای اینترنتی تهیه کنید و یا اینکه خودتون دست به کار شید و الگوی گلدوزی تون رو بکشید.

در گام دوم باید انواع دوخت های مورد استفاده در گلدوزی با دست رو یاد بگیرید و انتخاب کنید که میخواید از کدومش برای گلدوزی استفاده کنید این دوخت ها شامل : گره فرانسوی ، گره رکوکو ،دوخت بولین ، دوخت ساده و دوخت مورب ، دوخت زنجیره و غیره میشه.

حالا نیاز هست که گل هایی رو که دوست دارید گلدوزی کنید رو انتخاب کنید گل ها در هنر گلدوزی با دست با هنر روبان دوزی مشترک هستند. این گل ها شامل : گل رز عنکبوتی ، ساقه دوزی ، رزپیچ ، رز مینیاتوری و غیره میشن.

نکته :گلدوزی دستی به دو صورت هست گلدوزی ساده و گلدوزی برجسته که در اون گل ها برجسته هستن و بهش گلدوزی برزیلی هم گفته میشه.

در گام سوم باید پارچه مناسبی رو تهیه کنید الگو رو با مداد روی پارچه بکشید و از بین گل ها و دوخت هایی که دوست دارید شروع به دوخت گل و برگ ها کنید.

چند مدل گلدوزی خوشگل رو پیراهن

مدل گلدوزی خوشگل ۱۴۰۱

گلدوزی به دو صورت انجام میشه گلدوزی کامپیوتری که با چرخ خیاطی ها انجام میشه و گلدوزی با دست که با سوزن انجام میشه هر دو گلدوزی هم کاربرد های زیادی داره گلدوزی با دست روی مانتو ، گلدوزی برزیلی روی مانتو ، گلدوزی با دست روی لباس ، گلدوزی روی شال ، گلدوزی روی لباس مجلسی و غیره همچنین می تونی با گل دوزی یک تابلو گلدوزی زیبا بسازید این تابلو رو می تونید قاب کنید و یا با همون کارگاه گلدوزی نصبش کنید هم چنین می تونیئ رومیزی گلدوزی شده بسازید در کل نر گلدوزی یه هنر تزیینی هست و می تونید گلدوزی دستی روی پارچه انجام بدید و بعد اون رو به شکل مانتو ، لباس ، شال و غیره بدوزید.

چند مدل گلدوزی خوشگل رو پیراهن

چند مدل گلدوزی خوشگل رو پیراهن

چند مدل گلدوزی خوشگل رو پیراهن

چند مدل گلدوزی خوشگل رو پیراهن

چند مدل گلدوزی خوشگل رو پیراهن

چند مدل گلدوزی خوشگل رو پیراهن

نظرات