بیوگرافی الهام و الهه علی یاری دوقلوهای خواهران غریب + عکس جدید جنجالی

3

بیوگرافی الهام و الهه علی یاری دوقلوهای فیلم خواهران غریب + عکس جدید جنجالی

الهام و الهه علی یاری بازیگران خردسال فیلم خواهران غریب می باشند که نقش خواهران دوقلو را بازی کردند. الهام و الهه علی یاری متولد سال ۱۳۶۵ در تهران بوده و هم اکنون ۳۷ سال سن دارند. این دو خواهر دو قلو با بازی در فیلم خواهران غریب به شهرت رسیدند. ادامه بیوگرافی الهام و الهه علی‌یاری دوقلوهای فیلم خواهران غریب با عکس جدید بزرگسالی و سوابق دوقلوهای خواهران غریب الان کجا هستند و پیج اینستاگرام آنها را از مجله حرف تازه می خوانید

بیوگرافی الهام و الهه علی یاری دوقلوهای خواهران غریب + عکس جدید جنجالی

الهام و الهه علی یاری بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۶۵ در تهران می باشند. این دو خواهر دو قلو با بازی در فیلم خواهران غریب در نقش خواهران دوقلو وارد حرفه بازیگری شدند. الهام علی یاری و الهه علی‌یاری در زمان بازی در فیلم خواهران غریب ۹ سال داشتند و با دعوت مرحوم کیومرث پوراحمد در این فیلم بازی کردند.

الهام و الهه علی یاری الان کجاست

متاسفانه این دو خواهر بازیگری را ادامه ندادند و در حال حاضر در حرفه دیگری مشغول هستند. چندی پیش عکس بزرگسالی الهام و الهه دوقلوهای فیلم خواهران غریب در شبکه های اجتماعی وایرال شد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

بیوگرافی و عکس جدید الهام و الهه علی یاری بازیگران خردسال فیلم خواهران غریب + عکس جدید جنجالی

عکس جدید الهام و الهه علی یاری بازیگران خردسال فیلم خواهران غریب

گفتنی است خواهران غریب فیلمی ایرانی به کارگردانی کیومرث پوراحمد و براساس کتاب خواهران غریب اریش کستنر است که در سال ۱۳۷۴ به نمایش درآمد. الهام و الهه علی‌یاری بازیگران خردسال و دوقلوی این فیلم خواهران غریب بودند.

عکس جدید الهام و الهه علی یاری دوقلوهای خواهران غریب و الان کجا هستند + عکس جدید جنجالی

سوابق

خانم الهه علی‌یاری و خواهرش الهام کارنامه هنری چشمگیری ندارند و فقط در فیلم خواهران غریب بازی کردند. از این دو خواهر بعد از گذشت سال ها خبری نیست و دیگر در هیچ فیلم و سریالی بازی نکردند.

در همین رابطه اسحاق خانزادی صدابردار درباره بازیگران خردسال فیلم خواهران غریب می گوید: با این دو خواهر عکس دارم که در صفحه اینستاگرامم منتشر کرده ام. فکر می‌کنم آن زمان که فیلم را گرفتیم حدود ۹ ساله بودند. خواهری بزرگتر داشتند و در یک پلان و سکانسی که به خانه دوستی می‌رفتند، آن دوست، خواهر بزرگ این دو خواهر بود.

خانزادی بیان کرد: یکی از این دو خواهر دوقلو زبل‌تر و باهوش‌تر بود و در بسیاری سکانس‌ها آن که زبل‌تر بود جای هر دوی آن‌ها بازی می‌کرد یعنی پلان هردو نفر را با یکی از آن‌ها می‌گرفتیم. این دو خواهر بازیگری را ادامه ندادند و در حال حاضر در حرفه دیگری مشغول هستند. چندی پیش عکس بزرگسالی دوقلوهای فیلم خواهران غریب در شبکه های اجتماعی وایرال شد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

از اتفاقات جالب در ساخت فیلم خواهران غریب این بوده که یکی از خواهران دو قلو درایفای نقش مهارت بیشتری داشته و گاهی به جای هر دو شخصیت خواهران غریب مقابل دوربین ظاهر می شده است.

اطلاع دقیقی از الهه و الهام علی‌یاری در دست نیست اما احتمالا سن خواهران غریب هنگام ساخت این فیلم سینمایی، ۹سال بوده است. این یکی از پرفروش ترین فیلم های سینمایی دهه ۷۰ که هیچ گاه فراموش نمی شود، فیلم خواهران غریب به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد و بازی خسرو شکیبایی، افسانه بایگان و دو خواهر دوقلو بود که ژانر درام خانوادگی داشت. فیلم خواهران غریب سال ۱۳۷۴ به نمایش درآمد

3 دیدگاه در “بیوگرافی الهام و الهه علی یاری دوقلوهای خواهران غریب + عکس جدید جنجالی

  1. شایان گفت:

    هردو ازدواج کرده اند و در یک کارگاه جوراب بافی بکارمشغولند.

  2. Abed گفت:
    5
    1

    خدا حفظشون کنه واقعا فیلم خوبی بود و خیلی عالی ایفای نقش کردن.کاش بازیگری رو ادامه میدادن

  3. الهام گفت:
    3
    3

    اصلا عوض نشدن
    قیافه شدن مثل بچگی هاشونه
    فقط بزرگتر شدن

نظرات