بیوگرافی شهید حمید رضایی امین که در حادثه تروریستی راسک به شهادت رسید + عکس

0

بیوگرافی شهید حمید رضایی امین که در حادثه تروریستی راسک به شهادت رسید + عکس

حمید رضایی امین شهید مدافع امنیت متولد چناران بود که در حمله تروریستی پنجشنبه ۲۳ آذرماه به مقر انتظامی راسک به شهادت رسید. ستوان یکم حمید رضائی امین اهل چناران و از اعضای نیروی انتظامی بود که در حمله تروریستی جیش الظلم در شامگاه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ شهید شد.

بیوگرافی شهید حمید رضایی امین که در حادثه تروریستی راسک به شهادت رسید + عکس و سوابق

بیوگرافی حمید رضایی امین

شهید حمید رضایی امین متولد چناران بود. او یکی از اعضای نیروی فراجا بود که در پاسگاه راسک خدمت می کرد که در حمله تروریستی پنجشنبه ۲۳ آذرماه به دست جنایتکاران جیش العدل به شهادت رسید. مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید حمید رضایی امین در چناران با حضور خانواده و برخی چهره ها در روز دوشنبه از ساعت ۹ در گلزار شهدای این شهرستان تشییع شد.

شهید حمید رضایی امین کیست بیوگرافی

سوابق

شهید رضایی امین نیروی فراجا و عضو نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بود. او سالها برای ایجاد امنیت کشور مشغول خدمت بود. در نهایت در تاریخ ۲۳ آذر ۱۴۰۲ در حمله تروریستی به راسک به شهادت رسید.

همسر و فرزندان شهید حمید رضایی امین

از زندگی شخصی و همسر و تعداد فرزندان این شهید عزیز اطلاعاتی در دست نیست

بیوگرافی و همسر و فرزندان شهید حمید رضایی امین

نحوه شهادت

شهید ستوان یکم حمید رضائی امین نیمه شب پنجشنبه ۲۳ آذرماه در پی حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان به همراه ۱۱ نفر از نیروهای پلیس شهید شد.

در همین رابطه شهرداری و شورای شهر چناران در پی شهادت “ستوان یکم حمید رضایی امین” توسط عمال گروهک تروریستی جیش الظلم در شهر مرزی راسک، با حضور در منزل شهید مدافع امنیت، ضمن عرض تبریک و تسلیت از خانواده این شهید والا مقام دلجویی نموده و از خداوند متعال برای آن شهید سرافراز رحمت واسعه و همنشینی با شهدا و اولیای الهی را خواستار شدند.

حمیدرضا داورزنی” طی پیامی شهادت “ستوان یکم حمید رضایی‌امین” را به مردم شهرستان و خانواده این شهید والامقام تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

در ایام شهادت یگانه دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و همزمان با تشییع شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس، جمعی دیگر از فرزندان این سرزمین در دفاع از مرزهای ایران به قافله شهدا پیوستند.

در میان این سبک بالان، یکی از فرزندان قهرمان شهرمان چناران نیز آسمانی شد و به دیدار سرور و سالار شهیدان آقا ابا عبدالله الحسین(ع) شتافت.

اینجانب شهادت مظلومانه شهید عزیزمان ستوان یکم حمید رضایی‌امین را به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده معزز ایشان و مردم شهید پرور چناران تبریک و تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای روح بلند ایشان و سایر شهدای این حادثه تروریستی علو درجات را خواستارم.

نظرات