نحوه اصلاح شماره شبای سهام عدالت + رفع مشکل شماره شبا سهام عدالت

0

راهنمای ویرایش و اصلاح شماره شبای سهام عدالت و رفع مشکل شماره شبا برای واریز سوا سهام عدالت را در این بخش می خوانید:

نحوه اصلاح شماره شبای سهام عدالت + رفع مشکل شماره شبا سهام عدالت

برای ویرایش و اصلاح شماره شبای سهام عدالت باید در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (Sejam.ir) ثبت نام کنید و یا با ویرایش شماره شبا اشتباهی خود در سایت سهام عدالت (Sahamedalat.ir) و درج شماره شبای معتبر در فرآیند دریافت سود سهام خود قرار بگیرید.

نحوه ویرایش و اصلاح شماره شبای سهام عدالت و رفع مشکل شماره شبا

راهنمای ویرایش شماره شبای سهام عدالت

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار خبر داد: بیش از یک میلیون سهامدار سهام عدالت همچنان با مشکل شبای بانکی معتبر روبه‌رو هستند، افرادی که این مرحله سود سهام عدالت دریافت نکردند و دارندگان سهام عدالتی که با مشکل شماره شبا مواجه هستند می توانند با ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان به نشانی اینترنتی Sejam.ir یا درج شماره شبای معتبر خود در سایت سهام عدالت به درگاه Sahamedalat.ir در فرآیند دریافت سود سهام خود قرار گیرند. با سجامی شدن سود معلق سال های قبل نیز واریز خواهد شد .

مراحل ویرایش

این افراد برای ویرایش شماره شبای خود می‌توانند به سامانه سهام عدالت مراجعه و گزینه ویرایش را کلیک کنند.

سپس گزینه ویرایش شماره حساب بانکی، ویرایش شماره موبایل و اطلاعات شخصی وجود دارد که افراد می‌توانند گزینه ویرایش شماره حساب را انتخاب بعد از تغییر گزینه تایید نهایی را کلیک کنند.

بعد از فرآیند نیز یک پیامک تایید برای فرد ارسال می‌شود در رابطه با سجام نیز در بخش سمت راست یک گزینه ویراش اطلاعات وجود دارد که سهامداران می‌توانند اطلاعات خود را در آن قسمت ویرایش کنند.

نحوه اصلاح شماره شبای سهام عدالت + رفع مشکل شماره شبای سهام عدالت

مدارک ثبت نام در سجام

مدارک سجام : شناسنامه کارت ملی، کارت بانکی و شماره موبایل به اسم – محل ثبت نام شعب بانک های عامل

🔹به گزارش رسانه حرف تازه اطلاعات مربوط به واریز سود سهام عدالت افراد برای بانک‌ها ارسال شده تا این سود پنجشنبه ۲۳ آذر واریز شود.

 

نظرات