با مانتو هلویی چه رنگ شال و روسری و کیف و کفش بپوشم؟

0

با مانتو هلویی چه رنگ شال و روسری و کیف و کفش بپوشم؟

ست کردن مانتو هلویی با شال و روسری و کیف و کفش که رنگ سال ۲۰۲۴ است را ما در این مقاله از مجله اینترنتی حرف تازه همراه با نحوه ست کردن مانتو رنگ هلویی یا هلویی مخملی رنگ سال ۲۰۲۴ و ۱۴۰۳ را بیان میکنیم تا اگر قصد خرید مانتو را دارید بتوانید انتخاب راحت و آسوده ای برای رنگ شال و روسری و کیف و کفش خود داشته باشید

مانتو هلویی با چه رنگ شال و روسری و کیف و کفش ست میشود؟

راهنمای ست کردن مانتو هلویی با شال و روسری و کیف و کفش

شما میتوانید مانتو هلویی (هلویی مخملی) خود را با رنگ های خاکستری، سرمه‌ای، فیروزه‌ای، طلایی، بژ و سفید، قرمز، :سبز پاستیلی، بنفش و یا اسطو خودوسی یا ترکیبی از این رنگ ها را انتخاب کنید و به استایل خود زیبایی و خاص بودن را هدیه کنید.

بطور کلی برای ست کردن رنگ سال ۲۰۲۴ شرکت پنتون برای آسان کردن کار، چهار پالت رنگی متعادل‌ کننده برای این رنگ جدید ارائه کرده که استفاده از این رنگ‌های مکمل کمک می‌کند تا رنگ سال جلوه بهتری داشته باشد.

راهنمای ست کردن مانتو هلویی با شال و روسری و کیف و کفش

امسال این رنگ سال ۲۰۲۴ یا ۱۴۰۳ با نماد شادابی و مهربانی انتخاب شده است.
رنگ «هلویی»، یک رنگ بسیار زیبا و ملیح است. استفاده از این رنگ فرد را بسیار شاداب و مهربان نشان می‌دهد و برای آقایان و خانم‌ها قابل استفاده است؛ اما در بین خانم‌ها محبوبیت بیشتری دارد.

نحوه ست کردن مانتو هلویی با شال و روسری

انتخاب رنگ پنتون این نوید را داده که با رنگ هلویی مخملی APRICOT CRUSH در سال ۲۰۲۴ بعد تازه‌ای از زندگی را تجربه کنیم.

هلویی-گلبهی نماد خلاقیت، جوانی، عشق، رفاه و سلامتی است که از ترکیب رنگ قرمز، زرد و سفید به دست می‌آید. اگر به دنبال بهترین ست رنگ هلویی دیوار هستید، بهتر است این رنگ را با رنگ‌های سبز، سرمه‌ای و چندین رنگ دیگر، ترکیب کنید

نحوه ست کردن مانتو هلویی با شال و روسری

رنگ سال امسال ویژگی‌های رنگ‌های طیف گلبهی و هلویی را با خود دارد، در عین حال دارای ته رنگ نارنجی است. ترکیب این رنگ‌ها تصویری هیجان‌انگیز، شاد و پویا را به نمایش می‌گذارد و خلاقیت جسورانه و تخیلی را تشویق می‌کند.

نحوه ست کردن مانتو هلویی با شال و روسری

مانتوی هلویی (APRICOT CRUSH) را با شلوار جین بپوشید و با خیال راحت شالی به رنگ سبز روشن و پاستلی و یا قرمز، زرد و سفید سر کنید.

اگر دوست دارید با مانتوی هلویی خود استایل کم ریسکی بچینید که در آن ملایم‌تر به نظر برسید، از رنگ‌های خنثی مثل صورتی‌های روشن و ملایم استفاده کنید و ساده‌ترین راه برای رسیدن به ترکیب رسمی با محوریت رنگ زرد و سفید انتخاب یک شال صورتی کم‌رنگ است.

با مانتو هلویی چه رنگ شال و روسری میاد؟

با مانتو هلویی چه رنگ شال و روسری میاد؟

برای ست کردن مانتو هلویی یا گلبهی می‌توانید از فرمول زیر کمک بگیرید:

خاکستری – هلویی: ست رنگ هلویی با خاکستری یکی از محبوب‌ترین ترکیب رنگ‌هاست. خاکستری به خودی خود یک رنگ خنثی و بی‌روح است؛ به همین دلیل به کار بردن آن به همراه هلویی می‌تواند یک استایل بی‌نهایت شیک به شما بدهد.

سرمه‌ای – هلویی: رنگ‌های سرمه‌ای و گلبهی یک ترکیب رنگ سلطنتی و خاص تشکیل می‌دهند. اگر می‌خواهید از دور باوقار به نظر برسید، مانتو هلویی خود را با لباس‌ها و اکسسوری‌های سرمه‌ای رنگ ست کنید.

هلویی – فیروزه ای: ست کردن مانتوی هلویی با فیروزه‌ای یک ترکیب بسیار آرامش‌بخش و شاد است. این ست رنگی بیشتر توسط خانم‌های جوان استفاده می‌شود.

طلایی – هلویی: ترکیب هلویی و طلایی یک ست کلاسیک است و هرگز از مد نمی‌افتد. محبوب‌ترین روش ست کردن رنگ هلویی با طلایی استفاده از شلوار یا پیراهن گلبهی و کمربند طلایی است.

با مانتوی هلویی شال یا روسری چه رنگی بپوشیم؟

بژ و سفید – هلویی: ترکیب رنگ بژ یا سفید به همراه هلویی یک استایل بی‌نظیر کلاسیک به شما می‌دهد که برای زنان در تمام گروه‌های سنی و انواع رنگ پوست‌ها مناسب است. استفاده از یک پیراهن سفید در کنار شلوار یا دامن هلویی یکی از محبوب‌ترین روش‌های ست کردن این دو رنگ است.

قرمز – هلویی : هلویی و قرمز از نظر طیف رنگی بسیار به هم شبیه‌اند؛ به همین دلیل هنگامی که با هم ست می‌شوند؛ بسیار زیبا به نظر می‌رسند. این ترکیب رنگ را جاهایی بپوشید که می‌خواهید باهوش و سرزنده به نظر برسید.

سبز پاستیلی – هلویی : ست کردن مانتو هلویی با سبز پاستلی یک استایل فوق‌العاده زیبا و دوست‌داشتنی می‌سازد. این ترکیب رنگ برای فصل تابستان بسیار مناسب است.

راهنمای ست کردن مانتو هلویی

کد رنگ سال ۲۰۲۴

کد رنگی رنگ هلویی مخملی سال >> APRICOT CRUSH – >> 024-65-27 یکی از رنگ های کلیدی WGSN

این تن نارنجی روشن اما کم رنگ انرژی تازه ای به پالت رنگ می دهد. گرما و شادی را برای رنگ های خنثی یا نود کم حال فراهم می کند.

اکسسوری

استفاده از اکسسوری برای مانتو هلویی، گزینه‌های استایل مختلفی پیش روی شما قرار می‌گیرد. بسته به مناسبت و استایل شخصی، لباس هلویی را می‌توان با اکسسوری های سرمه ای یا رنگ سبز زمردی ست کرد. مانتوی هلویی را نیز می توان با جواهرات ظریف طلایی یا نقره ای و آرایش خنثی تکمیل کرد. به طور کلی، لباس های هلویی یک گزینه نرم، زنانه و شیک هستند که می‌توانند ظرافت را به هر مناسبتی اضافه کنند.

نظرات