زمان پخش و تکرار سریال آوای باران از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ +‌ روزهای پخش و تکرار

0

سریال آوای باران از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال آوای باران برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال آوای باران از شبکه آی فیلم

این سریال به کارگردانی حسین سهیلی‌ زاده و تهیه‌کنندگی سید محمد هاشمی اصل محصول سال ۱۳۹۳ در ژانر اجتماعی،درام و خانوادگی است. نگارش فیلمنامه این سریال را علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی بر عهده داشته اند. این مجموعه برای بار اول در زمستان ۱۳۹۳ از شبکه سیما پخش شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت تا جایی که برای گرفتن چند جایزه نامزد شده. اکنون قرار است این سریال به جای سزیال یوسف پیامبر از ۱۸ آذر ۱۴۰۲ پخش می شود.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به سام درخشانی ،الهام چرخنده ،امیر دژاکام ،ثریا قاسمی ،سپیده خداوردی ،سیاوش خیرابی ،مهران رنجبر ،نادیا فرجی ،آرزو افشار ،مرجان شکوفکی و… اشاره کرد.

این سریال پیرامون زندگی مردی به ‌نام طاها ریاحی که تاجر داروست را روایت می‌کند که با بروز اتفاقاتی دگرگون شده و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش رقم می‌خورد. او پس از سالها به ایران بازمی‌گردد و به دنبال دختر گمشده خود می‌گردد… و متوجه می‌شود که زیور و نادر خواهر زاده و همسر خواهر زاده‌اش نتوانسته‌اند از دخترش نگهداری کنند و دخترش از خانه به دلیل آزار و اذیت آن ها فرار کرده و میان گروه تکدی گری سر در آورده است زیور و نادر سعی دارند دختر خودشان که بیتا نام دارد جای باران دختر طاها جا به زنند اما…

سریال آوای باران

زمان پخش سریال آوای باران از شبکه آی فیلم

این سریال از ۱۸ آذر ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۲۲ و تکرار آن روز بعد ساعت ۶ صبح و ۱۴ از شبکه آی فیلم پخش می شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات