آخرین خبر تعطیلی مدارس مشهد و تبریز فردا چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ آلودگی هوا

1

آخرین خبر تعطیلی مدارس مشهد و تبریز فردا چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ آلودگی هوا

آلودگی هوا در تبریز و مشهد به شدت افزایش یافته اما در حال حاضر خبری از تعطیلی فردا چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ در شهرهای مشهد و تبریز دیده نمیشود.

آیا مدارس مشهد و تبریز فردا ۱۵ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است ؟!

در حال حاضر مدارس مشهد و تبریز فردا چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ تعطیل نیست و دانش آموزان باید راهی مدارس شوند. در این صفحه جزئیات کامل تعطیلی مدارس مشهد و تبریز و قم و همدان و اراک و قزوین فردا چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ را به اطلاع شما می رسانیم

تعطیلی مدارس مشهد و تبریز فردا چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ آلودگی هوا

تعطیلی مدارس مشهد فردا چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ مشخص شد

آلودگی هوا در مشهد به شدت افزایش یافته اما در حال حاضر خبری از تعطیلی فردا چهارشنبه ۱۵ آذر دیده نمیشود. متاسفانه بر اساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا، میانگین ۲۴ ساعته شاخص کیفیت هوای مشهد با عدد ۱۱۵ نشان دهنده قرار داشتن هوا در شرایط ناسالم است و شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۱۰۴ از آلوده بودن هوا خبر می‌دهند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی به شهروندان توصیه کرد: در روز‌های دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند، اما در روز‌های دارای هوای آلوده، از تردد در سطح شهر و مناطق آلوده دوری کنند.

الهپور افزود: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا تا ۵۰ ای. کیو. آی به معنای وضعیت پاک و بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای. کیو. آی نشانگر وضعیت سالم است.

وضعیت تعطیلی مدارس تبریز فردا چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲

🔹توجه: فردا چهارشنبه ۱۵ آذر مدرس تبریز در آذربایجان شرقی تعطیل نیست و تمامی دانش اموزان و دانشجویان باید به مدرسه بروند. اما اگر تعطیلی مدارس در شهر تبریز اعلام شود تا ساعاتی دیگر مشخص خواهد شد.

در حال بروزرسانی…

شاخص آلودگی هوای مشهد و قم و تبریز و اهواز

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی دو روز آینده در شهر‌های صنعتی انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا ادامه خواهد داشت. از اواخر وقت امروز (۱۴ آذر) با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر در استان‌های ساحلی دریای خزر و بخش‌هایی از اردبیل افزایش ابر، بارش پراکنده و کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.

وی افزود: چهارشنبه (۱۵ آذر) علاوه بر مناطق ذکر شده در بخش‌هایی از شمال غرب و غرب و پنجشنبه (۱۶ آذر) در ارتفاعات و دامنه البرز مرکزی، شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور افزایش ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کیفیت هوا

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: جمعه (۱۷ آذر) نیز بارش در سواحل دریای خزر، اردبیل و خراسان شمالی ادامه خواهد داشت.

ضیاییان در ادامه گفت: شنبه (۱۸ آذر) مجدد در نواحی شمال‌غرب، غرب و سواحل غربی دریای خزر افزایش ابر، بارش و وزش باد انتظار می‌رود.

وی تأکید کرد: از بعدازظهر سه‌شنبه و روز چهارشنبه دریای خزر مواج و متلاطم خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران طی فردا (۱۵ آذر) کمی ابری و غبار محلی و از بعدازظهر نیمه‌ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و پس‌فردا (۱۶ آذر) نیمه‌ابری و از بعدازظهر ابری و افزایش باد، با احتمال رگبار باران با حداکثر و حداقل دمای ۱۶ و ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: فردا و پس‌فردا بندرعباس با دمای ۳۲ و ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۷- و ۶- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

1 دیدگاه در “آخرین خبر تعطیلی مدارس مشهد و تبریز فردا چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ آلودگی هوا

  1. Lia گفت:

    یعنی چی تعطیل نیست هوا دیروز خوب بود الان شاخص خیلی بالاتره هوای تبریز رسما بودی پلاستیک میده هیچ چشمای آدمم میسوزه

نظرات