بیوگرافی مصطفی فتاحی خواننده پاپ و علت فوت و درگذشت وی +‌عکس

2

بیوگرافی مصطفی فتاحی خواننده پاپ و علت فوت و درگذشت وی +‌عکس

مصطفی فتاحی کیست

مصطفی فتاحی خواننده پاپ اهل کرمانشاه بوده که در ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲ در سن ۴۱ سالگی درگذشت. او متولد ۲۵ بهمن ۱۳۵۹ در تهران و اصالتا کرد می باشد. آقای فتاحی از خوانندگان قدیمی و خاطره انگیز دهه ۸۰ می باشد که بعد از دو ماه در کما بودن به علت سانحه ای درگذشت. از بوسه تا عشق، نازنین من، روزگار من، به عشق تو، خوش به حال من، هوا پسه، مرحم، چشم تو چشم، جون به لب، حکم، باز نیستی از آهنگ های مصطفی فتاحی می باشد. ادامه بیوگرافی مصطفی فتاحی خواننده پاپ و سوابق و نحوه فعالیت های موسیقی و عکس و اینستاگرام و علت فوت و درگذشت مصطفی فتاحی را در ادامه از مجله حرف تازه ببینید

مصطفی فتاحی درگذشت, مصطفی فتاحی کیست و اهل کجاست, بیوگرافی مصطفی فتاحی خواننده پاپ

بیوگرافی مصطفی فتاحی خواننده قدیمی

مصطفی فتاحی خواننده پاپ ایرانی متولد ۲۵ بهمن ۱۳۵۹ در تهران بوده و اصالتا کرد کرمانشاه می باشد . او داری مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی برق بود و در خیابان زمزم منطقه ۱۷ تهران سکونت داشت.

علت فوت و مرگ

مصطفی فتاحی خواننده جوان کشورمان در ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲ در سن ۴۱ سالگی از دنیا رفت. ماجرا و علت مرگ مصطفی‌فتاحی خواننده خاطره انگیز در هاله ای ابهام است.

بر اساس گزارش ها محلی، او ۴ ماه قبل در یکی از مناطق مرزش شمال غرب ایران دچار سانحه شده است و مدتی در کما بود، در نهایت شامگاه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲ دارفانی را وداع گفت. مراسم تشییع پیکر این هنرمند عزیز روز سه شنبه ۱۹ دی در تهران برگزار شد.

در همین رابطه، امین فیاض دوست صمیمی مصطفی‌فتاحی این موضوع را در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد.

او نوشت: «مصطفی رفت

مصطفی‌فتاحی بعد از تحمل چندین هفته در حالت کما،‌ به جمع سفر کردگان پیوست.

و من امین فیاض با تمام وجود به خانواده ی فتاحی عرض تسلیت می گویم و از خداوند مهربان طلب آمرزشِ پرگشوده و برای خانواده، دوستان و تمامی دوستدارانش طلبِ صبر دارم

بازگشت همه به سوی اوست الله

و دلنوشته های دلتنگی بماند برای دل

امین فیاض/ ۱۸دی ماه ۱۴۰۲»

مصطفی فتاحی درگذشت, مصطفی فتاحی کیست و اهل کجاست, بیوگرافی مصطفی فتاحی خواننده پاپ

خانواده و اهل کجاست

مصطفی فتاحی در خانواده ۷ نفره در تهران به دنیا امده است. او یک خواهر و ۴ برادر دارد. هیچ کدام از اعضای خانواده اش در زمینه موسیقی فعالیت ندارد.

سوابق

فتاحی از ۱۲ سالگی به خوانندگی پرداخت تا اینکه در دهه ۸۰ به اوج شهرت رسید. وی به دلیل صدای خاص و گیرا در کودکی قاری قرآن بود و در مدرسه در برنامه های مختلف ب قرائت قرآن می پرداخت. مرحوم فتاحی با اینکه تحصیلاتش را در رشته برق دانشگاه ساوه به اتمام رسانده بود. اما به طور تجربی در دندانپزشکی نیز مشغول به کار بود. فتاحی با ترانه تو عشق آریایی و ساقی ساقی در بین مردم معروف شد. این ترانه ها در همان زمان ترکوند و به یکی از چند ترانه های پرطرفدار پاپ تبدیل شد.

بیوگرافی مصطفی فتاحی خواننده پاپ و علت فوت و درگذشت +‌عکس

ازدواج و همسر

مرحوم فتاحی ازدواج نکرده بود.

ایشان بعد از اینکه وارد دنیای موسیقی شد با امین فیاض و آرمین نصرتی همکاری زیادی داشت.

دانلود ترانه عشق من

ترانه ها و آهنگ ها

از بوسه تا عشق ۲، نازنین من، روزگار من، به عشق تو، خوش به حال من، هوا پسه، مرحم، چشم تو چشم، جون به لب، حکم، باز نیستی و دنیامی و… از آهنگ های مرحوم فتاحی می باشد. البته وی مدتی بود که در موسیقی فعالیت نداشت و چند سالی بود که از وی ترانه جدیدی منتشر نشده بود. متاسفانه دنیای هنر بی رحم است و ایشان در سکوت خبری فوت کرد. اگرچه در پیج های اینستاگرامی خبر مرگ مصطفی فتاحی منتشر شده اما در چند سال گذشته هیچ خبری از او به عنوان هنرمند موسیقی نبود.

علت فوت مصطفی فتاحی خواننده دهه 80

علت مرگ مصطفی فتاحی خواننده

2 دیدگاه در “بیوگرافی مصطفی فتاحی خواننده پاپ و علت فوت و درگذشت وی +‌عکس

  1. ناشناس گفت:

    مصطفی فتاحی اهل تهران بوده نه کرمانشاه ایشون اصالتا کرد بوده البته پدرشون کرد بوده و مادرشون تهرانی

  2. آناهیتا گفت:

    مصطفی فتاحی ۵ ماه پیش در وان ترکیه به کما رفت لطفا درست اطلاع رسانی کنید.روحشون قرین رحمت الهی😭 خواننده خوش صدا و خوش قلب

نظرات