عکسها و ماجرای ویلاهای لاکچری در شهرک باستی هیلز لواسان

1

عکسها و ماجرای عجیب شهرک باستی هیلز لواسان

باستی هیلز لواسان : ساخت و سازه‌های عجیب و غریب زیرگوش تهران همچنان ادامه دارد. ویلا‌های چند هزارمتری که بیشتر به قصر‌های رویایی می‌ماند مثل قارچ از گوشه و کنار مناطق خوش آب و هوای تهران سبز می‌شوند. لواسان یکی از ییلاق‌های قدیمی پایتخت که مورد علاقه ویلاسازان و البته مشتری‌های لاکچری است که حالا برای خودشان محله‌ای اشرافی در دل این منطقه درست کرده اند.

باستی هیلز لواسان

«باستی هیلز» نام این محله است. منطقه‌ای چند هکتاری که تا همین چند سال پیش خارج از محدوده لواسان بود، اما در یک چشم به هم زدن و با یک امضا داخل محدوده قرار گرفت و ارزش زمین‌های آن یک شبه چند صد برابر شد. بعد هم تفکیک زمین‌ها و قطعه بندی و شروع ویلاسازی. حالا با گذشت چند سال از آن همه زمین چیز زیادی باقی نمانده و آهن، بتن و میل گرد تا ارتفاعات شمال غربی لواسان بالارفته است.

باستی هیلز لواسان

این شهرک سوپرلاکچری با تمام ویلاهایی که در آن ساخته شده کاملا یک منطقه خصوصی و اطراف آن را با حصار و دیوارهای بلند کشیده شده است و مردم عادی حق ورود به آن را ندارند.

ویلاهایی در این منطقه ساخته شده که کاخ های سعدآباد و نیاوران و امثال آن ها در مقابلشان خانه‌هایی معمولی به حساب می‌آیند!

نام این محله برگرفته از محله معروف «بورلی هیلز» لس آنجلس در ایالات متحده است. منطقه‌ای اشرافی برای افراد خاص که حتی سایر شهروندان هم اجازه تردد در آن را ندارند. اشرافی گری و تفرعون فقط به اسم و رسم این منطقه هم خلاصه نمی‌شود. ظاهر ویلا‌ها و سازه‌های ساخته شده در آن هم نشان از نوع خاصی از زندگی دارد.

باستی هیلز لواسان

نوع خاصی از زندگی که مخصوص طبقه ویژه‌ای از جامعه است. در واقع شهروند خاص بودن مجوز ورود به این شهرک عجیب است. بله در همین نزدیکی تهران، ام القری جهان اسلام باستی هیلز لواسان جایی است که فقط شهروندان خاص یا همان شهروندان درجه یک اجازه ورود به آن را دارند. افرادی که البته سال هاست شایعه‌های زیاد درخصوص ثروت‌های کلانشان به گوش می‌رسد. اما حالا به نظر می‌رسد این شنیده‌ها چندان هم بی اساس نبوده است.

باستی هیلز لواسان

رسیدن به این نقطه عجیب در زیر گوش تهران کار چندان سختی نیست. کافی چند کیلومتری از پایتخت دور شوید. بعد از چند پیچ گردنه قوچک به شهر لواسان و این شهرک می‌رسید، البته همانطور که گفته شد، امکان ورود به این شهرک لاکچری فقط برای ساکنان ثروتمند ومهمان‌های ویژه آن‌ها میسر است.

 

باستی هیلز لواسان

 

باستی هیلز لواسان

در ادامه ویدیوی گزارش آوانت را در مورد این شهرک لاکچری ببینید :

 

.
منابع : تابناک – آوانت

1 دیدگاه در “عکسها و ماجرای ویلاهای لاکچری در شهرک باستی هیلز لواسان

  1. سارا گفت:

    سلام. آقای امام جمعه شما تا الان کجا بودی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات