بیوگرافی یونس طاهری بازیگر (حسام در بازی نقاب ها) + عکس و تیپ شخصی

0

بیوگرافی یونس طاهری بازیگر (حسام در بازی نقاب ها) + عکس و تیپ شخصی

یونس طاهری بازیگر ایرانی و هنرمند جوان سینما و تلویزیون ایران متولد مرداد ماه در استان گلستان بوده که وی را مخاطبان با بازی در سریال بازی نقاب ها می شناسند و با بازی و چهره او آشنا شدند. در ادامه بیوگرافی یونس طاهری بازیگرکیست و اهل کجاست و حسام در بازی نقاب ها کیست را در مجله حرف تازه می خوانید

یونس طاهری کیست و اهل کجاست

یونس طاهری متولد مرداد ماه در استان گلستان بوده که وی را مخاطبان با بازی در سریال بازی نقاب ها می شناسند و با بازی و چهره او آشنا شدند. یونس طاهری در مجموعه تلویزیونی بازی نقاب ها در نقش پسری جوان با نام حسام نقش آفرینی کرده و این اولین حضور رسمی او در سریالی پر مخاطب و در تلویزیون می باشد.بازیگر نقش حسام در مقابل مهسا هاشمی بازیگر با استعداد و جوان سینمای ایران بازی کرده و در این سریال و در نقشی که ایفا کرده در گیر رابطه احساسی شده و این ماجرا وارد مرحله جدیدی در سریال می شود. در بازی نقاب بازیگران بومی استان گلستان و گرگان بازی کردند و در کنار دیکر هنرمندان نقش آفرینی کرده اند.

بیوگرافی

یونس طاهری متولد مرداد ماه در استان گلستان بوده است یونس طاهری در مجموعه تلویزیونی بازی نقاب ها در نقش پسری جوان با نام حسام نقش آفرینی کرده و این اولین حضور رسمی او در سریالی پر مخاطب و در تلویزیون می باشد. در بازی نقاب بازیگران بومی استان گلستان و گرگان بازی کردند و در کنار دیکر هنرمندان نقش آفرینی کرده اند.

بیوگرافی یونس طاهری بازیگر حسام در بازی نقاب ها + عکس

بازیگر نقش حسام در بازی نقاب ها کیست

بازیگر نقش حسام در مقابل مهسا هاشمی بازیگر با استعداد و جوان سینمای ایران بازی کرده و در این سریال و در نقشی که ایفا کرده در گیر رابطه احساسی شده و این ماجرا وارد مرحله جدیدی در سریال می شود.

سوابق

یونس طاهری در چندین نمایش بازی کرده و یکی از هنرمندان با استعداد استان گلستان می باشد که در عرصه تئاتر فعال است. علاوه بر بازیگری در عرصه دوبلاژ نیز فعال است و در به عنوان دوبلور فعالیت می کند

ازدواج و همسر

از وضعیت ازدواج و تاهل و مجرد بودن یونس طاهری اطلاعی در دست نیست و مشخص نیست که ایشان وارد زندگی مشترک شدند یا مجرد هستند.

اینستاگرام و عکس و تیپ شخصی یونس طاهری بازیگر

اینستاگرام این هنرمند عزیز با نشانی * فعال است و تصاویری از حرفه و فعالیتش و شخصی را در پیج خود متشر کرده است.

بیوگرافی یونس طاهری بازیگر نقش حسام در بازی نقاب ها + عکس

بیوگرافی یونس طاهری بازیگر

یونس طاهری کیست

بیوگرافی و عکس های جدید یونس طاهری بازیگر نقش حسام در بازی نقاب ها + عکس

نظرات