تعطیلی مدارس شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ مشخص شد آلودگی هوا

0

تعطیلی مدارس شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ مشخص شد آلودگی هوا

آیا مدارس فردا شنبه ۲۷ آبان تعطیل است؟

فوری: فردا مدارس نوبت عصر استان زنجان تعطیل است و کلاس های نوبت صبح نیز ساعت ۱۱ تشکیل خواهد شد مدارس زنجان به دلیل راهپیمایی حمایتی از مردم غزه تایم بعد از ظهر تعطیل و تایم صبح نیز از ساعت ۱۱ تشکیل میشود که تقریبا نیمه تعطیل خواهد بود.

توجه: ساعت کاری ادارات و مدارس استان زنجان در روز شنبه و همزمان با برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از کودکان غزه و مردم مظلوم فلسطین اعلام شد.

مدارس اصفهان فردا شنبه ۲۷ آبان تعطیل نیست و وضعیت هوای بهتری نسبت به هفته های گذشته دارد.

اخبار تعطیلی مدارس شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ تهران و البرز و کرج و اصفهان ، و سیستان و بلوچستان و زابل ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام، سمنان، کرمانشاه، لرستان ، قزوین ، زنجان را در این صفحه بخوانید.

در روزهای گذشته مدارس خوزستان و اصفهان به علت الودگی هوا تعطیل شد و این باعث شد که دانش اموزان و خانواده های تهرانی به این عدم تعطیلی مدارس تهران معترض شوند و آموزش پرورش اعلام کند که مدارس تهران نیز شنبه وضعیتی دیگر خواهد داشت و به صورت غیر حضور برگزار شود.

تعطیلی مدارس شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ مشخص شد آلودگی هوا

تعطیلی مدارس تهران و اصفهان و خوزستان شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲

مدارس اصفهان و تهران و خوزستان و اهواز فردا تعطیل نیست اما احتمال دارد که مدارس تهران به علت الودگی تعطیل شود و باید تا ساعتی دیگر منتظر ماند.

با توجه به اعلام اموزش و پرورش در صورت تداوم آلودگی هوا در تهران و اصفهان و البرز و کرج و خورزستان و اهواز مدارس به احتمال زیاد تعطیل و به صورت غیر حضور برگزار خواهد شد با اینکه گفته شده بود که مدارس بری آلودگی هوا تعطیل نخواه شد اما به دلیل الودگی بیش از حد و به خطر افتادن سلامتی دانش اموزان ، آموزش و پرورش چاره ای جز تعطیلی مدارس و غیر حضور برگزار کردند کلاس درس به شکل انلاین نخواهد شد و از شنبه برنامه به گونه ای دیگر خواهد بود دانش اموزان تا پایان روز جمعه باید منتظر بمانند در صورت دریافت آخرین خبر در این صفحه درج خواهد شد و اطلاع رسانی میشود.

مدارس زنجان فردا تعطیل شد

فارس: ساعت کاری ادارات و مدارس استان زنجان در روز شنبه و همزمان با برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از کودکان غزه و مردم مظلوم فلسطین اعلام شد.

مرتضی شهامی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه در زنجان اظهارکرد: ساعات کاری ادارات و مدارس استان در روز شنبه ۲۷ آبان‌ماه تغییر می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان افزود: روز شنبه در سراسر شهرهای استان راهپیمایی مردمی حمایت از کودکان غزه و مردم مظلوم فلسطین برگزار خواهد شد که بر این اساس ساعات کاری همه ادارات زنجان تا ساعت ۱۳ خواهد بود.

شاخص آلودگی هوا در تهران

شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای تهران امروز پنجشنبه بر روی عدد ۱۳۳ قرار دارد و برای هفتمین روز متوالی شرایط برای گروه‌های حساس ناسالم است.

در این شرایط به بیماران قلبی و عروقی، کودکان و زنان باردار توصیه می‌شود از تردد و فعالیت در فضای باز خودداری کرده و در صورت لزوم حتما ماسک بزنند.

۱۴ نقطه در وضعیت قرمز در تهران

همچنین بر اساس آخرین اطلاعات از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای تهران، پیروزی منطقه ۱۳، تربیت مدرس منطقه ۶، ستاد مدیریت بحران منطقه هفت، شادآباد منطقه ۱۸، شریف منطقه ۲، بوستان سلامت منطقه ۱۷، بوستان شکوفه منطقه ۱۴، بوستان قائم منطقه ۱۸، دانشگاه تهران منطقه ۶، دانشگاه علم و صنعت منطقه چهار، فرمانداری شهر ری منطقه ۲۰، شهرک چشمه منطقه ۲۲ و همچنین شهرداری مناطق ۱۵، ۱۹، ۱۱ و ۲۱ در وضعیت قرمز (آلوده برای همه افراد) قرار دارد.

هوای اصفهان سالم است و مدارس روز شنبه باز خواهد بود

اصفهان به دلیل بارش های پراکنده باران دارای هوای سالم میباشد شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان پس از دوازده روز آلودگی شدید امروز پنجشنبه بیست و پنجم آبان با میانگین ۷۸ در وضعیت قابل قبول قرار گرفت.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر در ایستگاه پایش خیابان ۲۵ آبان با ۷۰، خیابان احمدآباد با ۹۶، میدان انقلاب ۸۵، پارک زمزم با ۸۳، بزرگراه خرازی با ۹۴، دانشگاه صنعتی با ۱۰۰، رهنان با ۷۲، زینبیه با ۷۸، سپاهان شهر با ۸۱، خیابان فرشادی با ۷۰، خیابان فیض با ۶۹، بولوار کاوه با ۷۰، کردآباد با ۶۲، میرزا طاهر با ۶۷ و ولدان با ۷۵ AQI در وضعیت زرد و قابل قبول است.

نظرات